2023-11-08, 12:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sockerhicka
Fortsätter med att dra ut på allt i det längsta på stories. "Om en stund postar jag resultaten och jag behöver all er pepp i kommentarsfältet". Hon vill ju bara ha spridning och uppmärksamhet. Fanni har åtminstone, till skillnad från andra känsliga IVF-influencers, fattat att om man låter folk skriva råd, tips och egna erfarenheter så FÅR man ju faktiskt mer kommentarer och diskussion under inläggen. "Tips undanbedes" är ju inte särskilt trafikfrämjande.
Nu är hon supernervös inför vad Livio ska säga. Varför hon blir sådan har kanske med hennes ohälsa att göra. Finns ingen anledning för dom att säga nej till återföring efter nästa ägglossning. Hon har också använt sig av Tips undanbedes men inte ofta Ja hon låter folk skriva om sina erfarenheter och tips precis som du säger Det är väldigt bra
Det kommer säkert upp idag Vad sa Livio och så tar det tid i vanlig ordning
Citera
2023-11-08, 12:55
Medlem
Men vad i helvete!!!! Trodde att ni överdrev så var tvungen att gå in och titta.
Ögonbrynen ser faktiskt inte kloka ut, någon borde ju säga till henne. Ser ut som att hon klistrat dit fejkögonbryn.
Och det rosa i pannan, vad i all världen är det? Vem gör så? Märkligt sätt att sminka sig på.
Citera
2023-11-08, 13:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skampi
Jag var inne i infertilitetsbubblan i flera år så jag förstår smärtan, men ändå tycker jag Fanni behöver chilla en aning. Nu behöver hennes sköldkörtel eventuellt medicineras (om jag förstod hennes illa skrivna text rätt) och då fasar hon för att inte kunna göra en ny återföring ASAP. Tänk om hon måste vänta flera måååånader...? Tjejen är inte ens 30 jösses. Önskar så att hon kunde se positivt på att ta en liten paus i detta och istället njuta av livet (kanske ligga lite för att det är gött istället för att de "måste"?) och optimera hälsan. Om det är så att levaxin löser hennes infertilitet så är det en jäkligt enkel lösning. När hon igen är gravid om ett par månader kommer hon ändå ha ångest och oro, så det bästa att göra nu är väl att försöka fokusera på bättre mående, göra något kul, och inre bara böla över samma sak om och om igen... Perfekt tid att gå i terapi med.
Hon behöver absolut gå i terapi.
Jag tror att det var så här om inte jag har fel
Att Trak värdet låg på 3,1 och att det endast var lite förhöjt. Hon skrev att normalvärdet ligger på 2,9. Nästa gång hon tar provet så ska det inte överstiga 3,1 för då måste hon ta medicin.
Precis som du säger så kommer hon fortsätta ha oro och ångest vid en graviditet. Det kommer inte gå över
Citera
2023-11-08, 13:29
Medlem
Väldigt tyst från HT idag 😅 Har hon tappat gnistan helt nu tro.
Citera
2023-11-08, 13:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LittleMiniFox
Väldigt tyst från HT idag 😅 Har hon tappat gnistan helt nu tro.

Det är det jag menar. Det är såhär dom flesta dagarna numera.
Citera
2023-11-08, 13:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ivak84
Men vad i helvete!!!! Trodde att ni överdrev så var tvungen att gå in och titta.
Ögonbrynen ser faktiskt inte kloka ut, någon borde ju säga till henne. Ser ut som att hon klistrat dit fejkögonbryn.
Och det rosa i pannan, vad i all världen är det? Vem gör så? Märkligt sätt att sminka sig på.

Det är nästan så att man funderar över hennes verklighetsuppfattning. Jag hade en granne som var väldigt psykiskt sjuk och åkte in och ut på psyket. Hon sminkade sig som en treåring. Man visste aldrig vad man skulle möta
Citera
2023-11-08, 14:07
Medlem
Alltså FD’s sminkning är ju ett skämt?? Snälla säg att det MÅSTE vara ett skämt!!!
Citera
2023-11-08, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mindiz
Och den har hon inte gjort själv, den är köpt.
Och grädde på tub, att ens vispa upp grädde är ju sjukt ansträngande!
Citera
2023-11-08, 15:05
Medlem
Citat:
Hanna verkar helt ärligt ha tröttnat på sitt sk jobb. Där har inte varit något riktigt engagemang på flera månader.
Helt ärligt så hoppas jag lite att hon inte får in så mycket samarbeten så att hon faktiskt tvingas ta ett riktigt jobb.
Frågan är hur hon skulle sköta det? Hon gör ju inte direkt nån bra marknadsföring av sig själv.
Ja man hoppas ju såklart att det ska gå bra med deras IVF resor men att va så extremt dålig på sitt jobb går inte att förstå. En liten djävul på ena axeln vill ju se antingen att de lägger ner helt eller lägger i högsta växeln och kör järnet. Det både Fanni och Hanna sysslar med är katastrof.
Sara lagom uppdaterar åtminstone flitigt även fast jag inte är så förtjust i henne så verkar hon anstränga sig lite mer.
Citera
2023-11-08, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av A-Melia
Alltså FD’s sminkning är ju ett skämt?? Snälla säg att det MÅSTE vara ett skämt!!!

Hon kanske har fel ljusstyrka på sin mobilladdare eller dåligt ljus i badrummet.
Citera
2023-11-08, 15:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krypmyr
Ja man hoppas ju såklart att det ska gå bra med deras IVF resor men att va så extremt dålig på sitt jobb går inte att förstå. En liten djävul på ena axeln vill ju se antingen att de lägger ner helt eller lägger i högsta växeln och kör järnet. Det både Fanni och Hanna sysslar med är katastrof.
Sara lagom uppdaterar åtminstone flitigt även fast jag inte är så förtjust i henne så verkar hon anstränga sig lite mer.
Jag håller med dig. Sara lagom är väldigt duktig på att uppdatera. Hanna verkar nästan ha lagt ner.
Fanny är total katastrof.
Citera
2023-11-08, 16:46
Citat:
Hanna verkar helt ärligt ha tröttnat på sitt sk jobb. Där har inte varit något riktigt engagemang på flera månader.
Helt ärligt så hoppas jag lite att hon inte får in så mycket samarbeten så att hon faktiskt tvingas ta ett riktigt jobb.
Frågan är hur hon skulle sköta det? Hon gör ju inte direkt nån bra marknadsföring av sig själv.

Jag tror att Hanna haft en lite skev bild av hur första tiden hemma med en bebis skulle vara. Det är svårt att göra intressant innehåll av första tiden hemma, hade hon insett det innan hade hon kanske förberett samarbeten och inlägg som hon kunnat dela nu.

Jag tror även att hon hade vunnit på att vara mer ärlig. Det känns tyvärr som att hon fegade i hennes ärliga inlägg häromdagen där hon skulle erkänna att det varit lite tufft. Det handlade till sist mest om att hon hade ont efter förlossningen. Men jag får känslan av att hon inte mått så jättebra, vilket är helt normalt när man precis fött barn. Hon kanske hade varit roligare att följa om man kände att hon visade verkligheten istället för filmer när hon står i badrummet och sminkar sig.

Men antalet följare fortsätter att sjunka varje dag, vilket kanske också bidrar till att hon tappar motivationen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in