Citat:
Ursprungligen postat av
Ivak84
Hanna verkar helt ärligt ha tröttnat på sitt sk jobb. Där har inte varit något riktigt engagemang på flera månader.
Helt ärligt så hoppas jag lite att hon inte får in så mycket samarbeten så att hon faktiskt tvingas ta ett riktigt jobb.
Frågan är hur hon skulle sköta det? Hon gör ju inte direkt nån bra marknadsföring av sig själv.
Jag tror att Hanna haft en lite skev bild av hur första tiden hemma med en bebis skulle vara. Det är svårt att göra intressant innehåll av första tiden hemma, hade hon insett det innan hade hon kanske förberett samarbeten och inlägg som hon kunnat dela nu.
Jag tror även att hon hade vunnit på att vara mer ärlig. Det känns tyvärr som att hon fegade i hennes ärliga inlägg häromdagen där hon skulle erkänna att det varit lite tufft. Det handlade till sist mest om att hon hade ont efter förlossningen. Men jag får känslan av att hon inte mått så jättebra, vilket är helt normalt när man precis fött barn. Hon kanske hade varit roligare att följa om man kände att hon visade verkligheten istället för filmer när hon står i badrummet och sminkar sig.
Men antalet följare fortsätter att sjunka varje dag, vilket kanske också bidrar till att hon tappar motivationen.