• 1
  • 2
2023-09-01, 23:09
Medlem
Eirinis avatar
Vet inte hur jag ska g tillvga eller om det ens r ett bra beslut? Jag har lst massa trdar hr p fb nu och blir inte klokare. Vill ha trekant med min kille och en tjej.

Bakgrund, tryggt och stabilt frhllande, min kille har ganska mycket erfarenhet haft en otroligt aktivt sex liv p den nivn att vi knappt kan g ut utan mta ngon han haft sex med, haft flera trekanter fyrkanter listan kan gras lng.
Sjlv har jag inte det, alltid varit otroligt blyg men r jtte sex intresserad. Men drmmer mest. Har aldrig haft trekant.

men jag blir helt sjukt kt bara tanken av att min kille ska typ ha sex med ngon annan framfr mig? men sen kommer knslorna. jag var den som tog upp det nyligen och jag sg hur han frskte dlja hur exalterad han blev. frsta tanken va jaha s du vill ha sex med ngon annan haha men jag tnker verkligen inte s, men nr jag lst hr p fb s verkar de va som blir problemet sen.

Jag vill bara kra inte planera men det verkar inte g, och blir de planerat blir jag osker dock har vi aldrig kommit s lngt d vi inte hittar ngon. Vi hade en tjej ett gammalt ragg som han sa gillar samma sex som mig(hrt sex) och hon sa ja, men sen ngrade han sig fr han tyckte inte hon va tillrckligt snygg? d reagerade jag ocks men egentligen man det r nog inte s konstigt vill ju ocks det haha.

Jag vill verkligen gra detta, att va med en tjej har alltid varit en fantasi och speciellt en trekant och nu ven se min partner ha sex med ngon annan etc, jag vill ju vara med han livet ut s ser inte att jag kommer gra ngot av detta annars plus jag har alltid varit s blyg men han r den frsta partner jag haft som gjort mig bekvm med sex.

Som jag knner och knt hela tiden r att jag har inget problem med det, jag lngtar till och med, men tnk om man inte gr det efter? tnk om man helt pltsligt blir helt osker och brjar tvivla p allt? Som mnga skrivit s r det inte det bsta att ha med sin partner iaf inte om man aldrig gjort snt innan.. vill inte frstra vrt frhllande men jag vill verkligen gra detta. Vi har utforskat s mycket tsm allts inom sex d jag aldrig kunnat gra det innan pga min blyghet. Jag r annars en vldigt chill och trygg tjej av mig r aldrig avundsjuk eller sna saker..
Citera
2023-09-01, 23:14
Medlem
Eirinis avatar
Vill bara tillgga att jag r inte blyg p det sttet att jag aldrig haft sex, jag lskar tex bdsm och sna saker och haft det med flera olika partners men det har alltid legat ngon slags skam ver sex fr mig kommer nog frn min uppvxt/familj. r det r fel att utforska och njuta. Om jag inte hade haft just den dr underliggande skammen hade jag nog gjort allt man kan gra 😂
Citera
2023-09-01, 23:33
Medlem
Har inte exakt erfarenhet av det du sker, men min flickvn fr knulla med andra killar Har du ngra frgor jag kan svara p ?
Citera
2023-09-01, 23:33
Bannlyst

Ett bra frsta steg r att frga sin partner istllet fr Flashback, knulla r knulla fr en man, det r ni kvinnor som konstlat till det och brja dravla om knslor, det sista stycket i din text r starka indikationer p att du kommer kleta ner detta med "kvinnodravel"...
Citera
2023-09-01, 23:36
Medlem
OneTaps avatar
ja o min tjej har haft flera tre kanter o de har varit jtte roligt =) lttast e o frga nn vninna eller ragga upp nn random brud p tinder eller natt klubb. prostituerade finns ox om ni inte lyckas med de.
Citera
2023-09-01, 23:38
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen

Ett bra frsta steg r att frga sin partner istllet fr Flashback, knulla r knulla fr en man, det r ni kvinnor som konstlat till det och brja dravla om knslor, det sista stycket i din text r starka indikationer p att du kommer kleta ner detta med "kvinnodravel"...

Vi har pratat och diskuterat i flera mnader just fr vi inte vill ngot ska bli fel och allt hittills har inget knns fel eller konsrigt och knns som vi bda lngtar. han r medveten om mina tankar och knslor och sagt flera ggr att detta r bara ifall JAG vill. Jo men det r ju den, jag r kvinna och r knslig drfr jag r rdd, har ingen elefanter av detta hur det kan bli eftert etc.
Citera
2023-09-01, 23:39
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap
ja o min tjej har haft flera tre kanter o de har varit jtte roligt =) lttast e o frga nn vninna eller ragga upp nn random brud p tinder eller natt klubb. prostituerade finns ox om ni inte lyckas med de.

Tack fr ett positivt svar 😀 har ni pratat om det eftert inga konstigheter eller oskerhet som uppsttt?
Citera
2023-09-01, 23:39
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattens
Har inte exakt erfarenhet av det du sker, men min flickvn fr knulla med andra killar Har du ngra frgor jag kan svara p ?

Hur ser det ut allts r du med eller gr hon det sjlv utan dig?
Citera
2023-09-01, 23:41
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Vi har pratat och diskuterat i flera mnader just fr vi inte vill ngot ska bli fel och allt hittills har inget knns fel eller konsrigt och knns som vi bda lngtar. han r medveten om mina tankar och knslor och sagt flera ggr att detta r bara ifall JAG vill. Jo men det r ju den, jag r kvinna och r knslig drfr jag r rdd, har ingen elefanter av detta hur det kan bli eftert etc.
Har ni samma frvntningar d?
Citera
2023-09-01, 23:41
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OneTap

Mste ven tillgga att min strsta oskerhet r att vi skulle gra tredje personen missnjd r det normal knna s? haha
Citera
2023-09-01, 23:42
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Har ni samma frvntningar d?

Tror min kille inte frvntar sig s mycket n bara ett nice ligg. Fr mig r det mer en fetisch om man ens kan sga s?
han vet ju det ocks och det tror inte han tnker mer n bara wow nice trekant medans jag verkligen tnder p det
Citera
2023-09-01, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Hur ser det ut allts r du med eller gr hon det sjlv utan dig?
Hon fr knulla med killarna sjlv och jag fr snapchats
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in