2023-09-01, 23:43
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eirini
Tror min kille inte förväntar sig så mycket än bara ett nice ligg. För mig är det mer en ”fetisch” om man ens kan säga så?
han vet ju det också och det tror inte han tänker mer än bara wow nice trekant medans jag verkligen tänder på det
Ni kanske ska ta det lugnt och avvakta hellre än att det blir slarvigt då?
Citera
2023-09-01, 23:48
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Ni kanske ska ta det lugnt och avvakta hellre än att det blir slarvigt då?

Du tänker att det är bättre vi pratar igenom hur vi går tillväga och planerar det hela?
Jag har läst flera trådar där tex paret bjudit in till middag först lärt känna varandra osv men det typ tar bort känslan för mig vill det ska lite spontant sexigt typ någon snygg tjej ute som vi drar hem. Har även drömt massa om gå på sex klubb men är alldeles för blyg. Min kille är tvärtom.
Citera
2023-09-01, 23:50
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattens
Hon får knulla med killarna själv och jag får snapchats
Nu blir jag nyfiken, hur kom ni fram till detta?
Jag gillar det
Citera
2023-09-01, 23:50
Medlem
Denoms avatar
Citat:
Du tänker att det är bättre vi pratar igenom hur vi går tillväga och planerar det hela?
Jag har läst flera trådar där tex paret bjudit in till middag först lärt känna varandra osv men det typ tar bort känslan för mig vill det ska lite spontant sexigt typ någon snygg tjej ute som vi drar hem. Har även drömt massa om gå på sex klubb men är alldeles för blyg. Min kille är tvärtom.
Om ni hittar någon prostituerad kan du ju ge tydliga instruktioner fast det kanske inte är vad du menar?
Citera
2023-09-01, 23:52
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Om ni hittar någon prostituerad kan du ju ge tydliga instruktioner fast det kanske inte är vad du menar?

är emot sexköp
Citera
Medlem
Denoms avatar
Citat:
är emot sexköp
Okej har du kollat på Tinder?
Citera
Bannlyst
Citat:
Vi har pratat och diskuterat i flera månader just för vi inte vill något ska bli fel och allt hittills har inget känns fel eller konsrigt och känns som vi båda längtar. han ör medveten om mina tankar och känslor och sagt flera ggr att detta är bara ifall JAG vill. Jo men det ör ju den, jag är kvinna och är känslig därför jag är rädd, har ingen elefanter av detta hur det kan bli efteråt etc.

Du ger et väldigt känslostyrt intryck, avstå trekanten!
Citera
2023-09-01, 23:56
Medlem
Citat:
Nu blir jag nyfiken, hur kom ni fram till detta?
Jag gillar det
Hur gamla är ni ?
Det var min idé, sålde in det tills hon blev nyfiken själv
Citera
2023-09-02, 00:22
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 12hoppihagen
Du ger et väldigt känslostyrt intryck, avstå trekanten!
tack, uppskattar även dessa svar! är nog rädd att jag kanske är det. men fan så synd
Citera
2023-09-02, 00:25
Medlem
Eirinis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mattens
Hur gamla är ni ?
Det var min idé, sålde in det tills hon blev nyfiken själv
vi ör båda 30!
Citera
2023-09-02, 00:26
Medlem
Citat:
vi ör båda 30!
Underbart ! Ni har inte funderat på något liknade vår stil?
Citera
2023-09-02, 00:38
Avstängd
Citat:
Vet inte hur jag ska gå tillväga eller om det ens är ett bra beslut? Jag har läst massa trådar här på fb nu och blir inte klokare. Vill ha trekant med min kille och en tjej.

Bakgrund, tryggt och stabilt förhållande, min kille har ganska mycket erfarenhet haft en otroligt aktivt sex liv på den nivån att vi knappt kan gå ut utan möta någon han haft sex med, haft flera trekanter fyrkanter listan kan göras lång.
Själv har jag inte det, alltid varit otroligt blyg men är jätte sex intresserad. Men drömmer mest. Har aldrig haft trekant.

men jag blir helt sjukt kåt bara tanken av att min kille ska typ ha sex med någon annan framför mig? men sen kommer känslorna. jag var den som tog upp det nyligen och jag såg hur han försökte dölja hur exalterad han blev. första tanken va jaha så du vill ha sex med någon annan haha men jag tänker verkligen inte så, men när jag läst här på fb så verkar de va som blir problemet sen.

Jag vill bara köra inte planera men det verkar inte gå, och blir de planerat blir jag osäker dock har vi aldrig kommit så långt då vi inte hittar någon. Vi hade en tjej ett gammalt ragg som han sa gillar samma sex som mig(hårt sex) och hon sa ja, men sen ångrade han sig för han tyckte inte hon va tillräckligt snygg? då reagerade jag också men egentligen man det är nog inte så konstigt vill ju också det haha.

Jag vill verkligen göra detta, att va med en tjej har alltid varit en fantasi och speciellt en trekant och nu även se min partner ha sex med någon annan etc, jag vill ju vara med han livet ut så ser inte att jag kommer göra något av detta annars plus jag har alltid varit så blyg men han är den första partner jag haft som gjort mig bekväm med sex.

Som jag känner och känt hela tiden är att jag har inget problem med det, jag längtar till och med, men tänk om man inte gör det efter? tänk om man helt plötsligt blir helt osäker och börjar tvivla på allt? Som många skrivit så är det inte det bästa att ha med sin partner iaf inte om man aldrig gjort sånt innan.. vill inte förstöra vårt förhållande men jag vill verkligen göra detta. Vi har utforskat så mycket tsm alltså inom sex då jag aldrig kunnat göra det innan pga min blyghet. Jag är annars en väldigt chill och trygg tjej av mig är aldrig avundsjuk eller såna saker..

Det är lite som att tigga om problem när ett par tar med en tredje person vid sex
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in