Citat:
Ursprungligen postat av
Fruntimmerskarl
Jag skulle känna mig långt mer fri som svensk i Ryssland än vad jag gör i detta djävla land, där TV4 verkar. Fascister, är vad de själva är dessutom.
Nu gillar jag inte själv TV4-fyra. Är aldrig någonsin en kanal som tilltalat mig, ens på den tiden långt tillbaka när jag tittade på linjär-TV. Men samtidigt så har jag inte varit så imponerad av RT från den tiden det brukade visas på hotell när jag reste i jobbet.
Men om nu TV, och allt annat är så mycket bättre i Ryssland, varför inte ta en tur dit?
Citat:
Ursprungligen postat av
MarcoStar
Verkar deprimerande. På min arbetsplats kollar vi "Hem till gården" på betald arbetstid.

Märkligt. Varför har man ens TV på jobbet, och varför tittar man på TV på arbetstid? Vad är det för jobb som ni har?
Jobbar ni inom media och TV-produktion så är det det väl naturligt, men annars så förstår jag verkligen inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
Mogaku-san
Nu börjar väl snart också nya säsongen av Bonde söker fru. Då har man ändå något att se fram emot på TV4.
Det är precis denna typen av helt meningslösa och totalt klämchecka dokkusåpor som gör att jag är helt ointresserad av TV4.