2023-09-01, 18:07
Medlem
Sverighiztans avatar
Nr det kommer till choklad och dricka s r nog Pucko min favorit. Oboy r omstndigt.

Sen i vrigt, hur orkar du stra dig p det?
Citera
2023-09-01, 18:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av uzw
Det m hnda att jag r barnslig som tycker det r konstigt, alternativt barnsligt att vuxna mnniskor, speciellt mn dricker Oboy.

Tycker emellertid det knns jvligt ofrscht, sliskigt, och ven lite white trash den ideella lyxfllandeltagaren ser jag absolut framfr mig som en storkonsument av just Oboy, bland allt annat skit man kan vara storkonsument av.

Inte minst r ju Oboy ngot som r tillverkat fr barn specifikt, inbillar jag mig iallafall. Det r bara socker, socker, socker, och mera socker. Utslppet av insulin gr p hgvarv. Kan inte ta en vuxen mnniska serist som p fullaste allvar startar dagen med att klunka ett glas/kopp Oboy, istllet fr kaffe eller vad fan man n nu vljer att dricka, och sen r stolt ver det

Personligen s lskade jag exempelvis Kinders chokladkakor nr jag var liten, (sta som bara fan) men skulle aldrig f fr mig att ta skiten idag. Samma gllande Oboy, bda r strt sta, vilket r ngot som barn gillar, dock ngot man oftast vxer ifrn senare.

Dricker folk skiten p riktigt? Eller r det bara jag som ftt en skev bild av hur det verkligen ligger till med svenskarnas oboydrickeri? Dricker du det? Isfall nr p dagen? Varfr?

Ja det r s s gott och du justerar ju styrkan
Citera
2023-09-01, 18:44
Medlem
cacas avatar
Citat:
Det m hnda att jag r barnslig som tycker det r konstigt, alternativt barnsligt att vuxna mnniskor, speciellt mn dricker Oboy.

Tycker emellertid det knns jvligt ofrscht, sliskigt, och ven lite white trash den ideella lyxfllandeltagaren ser jag absolut framfr mig som en storkonsument av just Oboy, bland allt annat skit man kan vara storkonsument av.

Inte minst r ju Oboy ngot som r tillverkat fr barn specifikt, inbillar jag mig iallafall. Det r bara socker, socker, socker, och mera socker. Utslppet av insulin gr p hgvarv. Kan inte ta en vuxen mnniska serist som p fullaste allvar startar dagen med att klunka ett glas/kopp Oboy, istllet fr kaffe eller vad fan man n nu vljer att dricka, och sen r stolt ver det

Personligen s lskade jag exempelvis Kinders chokladkakor nr jag var liten, (sta som bara fan) men skulle aldrig f fr mig att ta skiten idag. Samma gllande Oboy, bda r strt sta, vilket r ngot som barn gillar, dock ngot man oftast vxer ifrn senare.

Dricker folk skiten p riktigt? Eller r det bara jag som ftt en skev bild av hur det verkligen ligger till med svenskarnas oboydrickeri? Dricker du det? Isfall nr p dagen? Varfr?
Sommartid enkom, ett stort glas, mjlk + oboy och vodka samt massa is. Testa det p altanen nr solen gr ner en varm sommardag.
Citera
2023-09-01, 19:13
Medlem
SwizzerNts avatar
Oboy och Cornflakes, bsta kllorna till snabb energi!
Citera
2023-09-01, 19:57
Medlem
Ollonbos avatar
Gillar Oboy och r +50r men de gnger jag kper r det den med torrmjlk i som man blandar med vatten.
Vatten, oboy-portion, is och sprit mumma!
Citera
2023-09-01, 20:47
Medlem
scoremaxs avatar
Citat:

Jag brukar inte kka s mycket stt annars, men just oboy dricker jag dagligen.

Man, 50+. Mest av gammal vana tror jag.
Citera
2023-09-01, 21:29
Medlem
Citat:

Ja Oboy r drycken fr otvttade 12-ringa mongobarn vars frldrar r frtidspensionrer eller jobbar p SAMHALL.

Jag kan se framfr mig nr cp-ungen hller muggen med detta blask med sina chokladkladdiga grisfingrar.

Vuxna mnniskor dricker vin, kaffe eller mineralvatten.
Senast redigerad av larsjohansson 2023-09-01 kl. 21:32.
Citera
2023-09-01, 21:32
Medlem
Dricker Oatlys Chokladhavredryck. Den r god. Mjlk r svrdrucket om man inte r ett barn, rtt ckligt att vuxna personer dricker mjlk.
Citera
2023-09-02, 06:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AlexanderOvechkin
Oboy r riktigt jvla gott du. Varm choklad frn kastrull som min KK gjort t mig. Men oboy r riktigt jvla god. Speciellt p morgon, efter jobbet eller efter en lekstund i snn. Ibland dricker jag flera dussin stora glas varm oboy.

Sjlv?
Jag e inte lika stor konsument som du men ngra glas i veckan blir det.
Citera
2023-09-02, 06:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schwarzknopf
Nu dricker inte jag oboy och har inte gjort det p ett 20 tal r. Men jag kan ju sga s hr mycket att r det ngot som r white trash s r det att g runt och bry sig i vad andra mnniskor gr. Precis som du gr just nu vad gllande folks oboy drickande.
Det r precis sdana mnniskor som dig som gr att det gr en jvla massa dokuspor p TV hela dagarna och har gjort de senaste 40+ ren. Folk som gr igng och gr ls p andras vad det nu n r, lets dance, fatest looser, idol, big brother, ngon jvel dricker oboy, bla bla och nnu mer fucking bla. S dr har du det, white trash snubben.
Kunde inte sagt det bttre.

De strsta trashen r ngsliga jvla svenskar som r oroliga fr vad andra tycker i kombination med att man bryr sig och gnller ver andra.

Jag r s jvla glad for att jag inte bor i Sverige och drfr slipper de ngsliga svenskarna!
Citera
2023-09-02, 06:25
Medlem
Pinoputchins avatar
Senast jag drack Obo'y var 1998.
Citera
2023-09-03, 12:20
Medlem
Det r ju guld att ha hemma nr stsuget slr till. Man ppnar kylen fr tionde gngen i jakt p vad som helst och sen slr det en nr gonen landar p mjlken; OBOY!!! Och s anvnder man sdr ljligt mycket pulver som morsan aldrig tillt. Guld fr fan.

Och nej din dumma kommunist, det r verkligen inte lika gott med kakao/socker-blandning, hll bara kften.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in