Citat:
Ursprungligen postat av
offermentalitet
Räknas fysisk motion tänk 10-20k steg om dagen eller är det bara styrketräning på gym som räknas in? Köpa testo och börja ta det på heltid? Vad för nåt rekommenderar du?
En rask promenad om 20K steg ska väl frigöra tillräckligt med endorfiner för att man ska behöva dra en runk vid hemkomst, så det är väl inte helt.
Hårt gympass med vikter, dvs styrketräning är bra.
Dieter ger jag inte mycket för, att svälta sig och fasta känns så jävla korkat om man lyfter tungt och vill bli grov och stark, sunt bondförnuft verkar stå sig mot trendiga dieter som ska göra "underverk", 5:2, fastande, kött, allt möjligt har kommit genom åren...
Låt det sunda bondförnuftet råda, kött, ägg, lite grönsaker, kanske krydda med en proteinshake.
Sen ska man unna sig också, det ska vara kul och roligt att ta hand om sig och må bra, inte ett "straff" i kombination med lidande, klassiskt lördagsgodis att se fram emot efter en disciplinerad vecka är vettigt, tycker jag.
Dom här dieterna tenderar att vara på gränsen till plågsamt, och känns väldigt svåra att hålla i under lång tid, återigen min åsikt....
Mellanmål föredrar jag keso med tillbehör, fikon, frön, lite nötter, eller frukt.
Testo är bara att skjuta in i skinkan med med spruta, 1ML var 5:e dag är ganska lagom, inte så galet att du måste pissa ståendes på händer på morgonen, men tillräckligt för att ge kännbar effekt.