Citat:
Ursprungligen postat av
BestOfSekten
Du det blir nog väldigt svårt å fixa då det har å göra med ditt digitala fotspår å göra. Du är kontroversiell och kommer alltid att vara. Skulle krävas ett mirakel att fixa det du skapat. Det är ju bara å läsa din egen flashbacktråd så kanske du fattar vad folk tycker lol.
Jo tack, jag har minsann läst allt. Jag försöker bli mindre "kontroversiell", att tona ned på det så jag inte längre uppfattas som det. Tik Tok låter jag såklart bli, men på X behöver jag bli bättre på att tona ned.
Men som sagt, digitalt fotspår kan användas emot en och misskreditera wn längre fram i tiden för att återigen föra dåligt rykte. Jag har minsann varit med om mycket sedan ni ansåg jag blev kontroversiell från första början och inte kan tvätta bort det. I detta fall verkar ni tycka om att göra narr av mig, själv förstår jag inte varför ni driver på det. Jag skulle inte göra narr av andra.