Citat:
Ursprungligen postat av
BestOfSekten
Har skummat igenom Kirkans tiktok under veckan och hittat en mycket fin konversation i kommentarerna. Kirk berättar så fint att han var anti-högern fram tills han blev utfryst under gymnasietiden pga det som skedde under Teamveckan 2020. Så nu mera är pojken höger, men hur höger? Det kan bara Twitter berätta för oss.
Ja, och senast idag skrev han ett inlägg "Slava Russia"
Något inlägg senare på kommunisterna i Helsingborg och skrev "jag är för Nato".
Har aldrig skådat en större idiot, med en så vidrig kvinnosyn dessutom, hade jag sett han hemma på gågatan vet jag inte vad jag hade gjort.