2026-05-23, 19:57
  #85
Medlem
D.Khans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Har skummat igenom Kirkans tiktok under veckan och hittat en mycket fin konversation i kommentarerna. Kirk berättar så fint att han var anti-högern fram tills han blev utfryst under gymnasietiden pga det som skedde under Teamveckan 2020. Så nu mera är pojken höger, men hur höger? Det kan bara Twitter berätta för oss.

Ja, och senast idag skrev han ett inlägg "Slava Russia"

Något inlägg senare på kommunisterna i Helsingborg och skrev "jag är för Nato".

Har aldrig skådat en större idiot, med en så vidrig kvinnosyn dessutom, hade jag sett han hemma på gågatan vet jag inte vad jag hade gjort.
Citera
2026-05-24, 06:47
  #86
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Ja, och senast idag skrev han ett inlägg "Slava Russia"

Något inlägg senare på kommunisterna i Helsingborg och skrev "jag är för Nato".

Har aldrig skådat en större idiot, med en så vidrig kvinnosyn dessutom, hade jag sett han hemma på gågatan vet jag inte vad jag hade gjort.
Ska jag tolka det som ett hot? Bara låtit mig vara, såklart. Hålla dina "förargliga" tankar för dig själv.
Citera
2026-05-24, 06:49
  #87
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Har skummat igenom Kirkans tiktok under veckan och hittat en mycket fin konversation i kommentarerna. Kirk berättar så fint att han var anti-högern fram tills han blev utfryst under gymnasietiden pga det som skedde under Teamveckan 2020. Så nu mera är pojken höger, men hur höger? Det kan bara Twitter berätta för oss.
Något fel att bli höger? Det känns som samhället inte accepterar att bli politiskt höger än den mer accepterande vänster, alltså socialism. Men höger är jag inte.
Citera
2026-05-24, 06:51
  #88
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Ja, och senast idag skrev han ett inlägg "Slava Russia"

Något inlägg senare på kommunisterna i Helsingborg och skrev "jag är för Nato".

Har aldrig skådat en större idiot, med en så vidrig kvinnosyn dessutom, hade jag sett han hemma på gågatan vet jag inte vad jag hade gjort.
Har jag omedvetet provocerat fram fiender? Men kom igen, nästan alla offentliga personer har fiender vare sig man vill det eller inte.
Citera
2026-05-24, 07:14
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av D.Khan
Ja, och senast idag skrev han ett inlägg "Slava Russia"

Något inlägg senare på kommunisterna i Helsingborg och skrev "jag är för Nato".

Har aldrig skådat en större idiot, med en så vidrig kvinnosyn dessutom, hade jag sett han hemma på gågatan vet jag inte vad jag hade gjort.
Nämen, lägg av. Söderhamns näst största kändis är ingenting du blir om du är en idiot eller har dålig ”kvinnosyn”. Denna Kirk (vet inte jättemycket om honom) verkar väldigt begåvad på sättet han skriver, formulerar sig och den kunskap han har om underrättelseväsendet/Historia. Det måste ha banat vägen för de tusentals följare han har. Tror även hans utseende har bidragit till en hel del följare!

Sluta att ge honom hat. Han förtjänar inte det. Och ge absolut inte hot heller. Kirk verkar ju prata ofta om spioner. Tänk om han hans TikTok osv är en täckmantel?? Tänk om han har farliga kontakter och kan få tag på din identitet. Lägg av och respektera honom istället
__________________
Senast redigerad av TELLIX05 2026-05-24 kl. 07:16.
Citera
2026-05-24, 09:13
  #90
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Något fel att bli höger? Det känns som samhället inte accepterar att bli politiskt höger än den mer accepterande vänster, alltså socialism. Men höger är jag inte.
Din förklaring att du blev höger pga att du blev utfryst är rätt korkat. Folk får tycka vad de vill politiskt antar jag men det ändrar hur folk ser en, speciellt om du pratar om det högt på de vis du gör. Då får du bara acceptera att folk inte gillar dig eller dina åsikter.
Jag var inte med på flashback under tiden Rask var aktiv i sin egen tråd men kan tänka mig att du beter dig relativt likadant
Citera
2026-05-24, 09:30
  #91
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Något fel att bli höger? Det känns som samhället inte accepterar att bli politiskt höger än den mer accepterande vänster, alltså socialism. Men höger är jag inte.

Det är inget fel med att vara höger. Problemet är att du själv inte verkar veta vad för höger du är och inte kan förklara varför. Du säger att du följer Thatchers politik, en död brittisk politiker som drev ekonomin i botten. Du kallar dig moderat men säger att dom bara pratar nonsens. Du insisterar på att du inte är hårt höger samtidigt som du delar material från Alt högern. Du skriver att du är Republican i din bio, återigen så är vi i Sverige samt så verkar du inte kunna förklara det.

Är nog mer att folk reagerar på att du inte kan bestämma dig och förklara din politiska position .
Citera
2026-05-24, 09:44
  #92
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Det är inget fel med att vara höger. Problemet är att du själv inte verkar veta vad för höger du är och inte kan förklara varför. Du säger att du följer Thatchers politik, en död brittisk politiker som drev ekonomin i botten. Du kallar dig moderat men säger att dom bara pratar nonsens. Du insisterar på att du inte är hårt höger samtidigt som du delar material från Alt högern. Du skriver att du är Republican i din bio, återigen så är vi i Sverige samt så verkar du inte kunna förklara det.

Är nog mer att folk reagerar på att du inte kan bestämma dig och förklara din politiska position .
Och alla dessa hintar av rasism när han själv är en del av "coloured people" (har ärligt talat inga bättre beskrivande ord). Minns mycket väl när han var helt insnöad på vilda västern och 40/50/60-talets amerika samtidigt. Han ska ha yttrat att han hade velat leva där på den tiden men inser inte vad han hade varit i för faktisk position på den tiden.
Citera
2026-05-24, 10:12
  #93
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TELLIX05
Nämen, lägg av. Söderhamns näst största kändis är ingenting du blir om du är en idiot eller har dålig ”kvinnosyn”. Denna Kirk (vet inte jättemycket om honom) verkar väldigt begåvad på sättet han skriver, formulerar sig och den kunskap han har om underrättelseväsendet/Historia. Det måste ha banat vägen för de tusentals följare han har. Tror även hans utseende har bidragit till en hel del följare!

Sluta att ge honom hat. Han förtjänar inte det. Och ge absolut inte hot heller. Kirk verkar ju prata ofta om spioner. Tänk om han hans TikTok osv är en täckmantel?? Tänk om han har farliga kontakter och kan få tag på din identitet. Lägg av och respektera honom istället

Bra sagt. Vi alla har våra upp och ner åsikter som kan inte alltid tas så väl emot av andra. Så är det bara.
Citera
2026-05-24, 10:15
  #94
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vicarious90
Det är inget fel med att vara höger. Problemet är att du själv inte verkar veta vad för höger du är och inte kan förklara varför. Du säger att du följer Thatchers politik, en död brittisk politiker som drev ekonomin i botten. Du kallar dig moderat men säger att dom bara pratar nonsens. Du insisterar på att du inte är hårt höger samtidigt som du delar material från Alt högern. Du skriver att du är Republican i din bio, återigen så är vi i Sverige samt så verkar du inte kunna förklara det.

Är nog mer att folk reagerar på att du inte kan bestämma dig och förklara din politiska position .
Jahaa... då förstår jag. Att folk blir förvirrad och irriterad av att min politiska position är luddig och jag inte ger solida argument.
Citera
2026-05-24, 10:18
  #95
Medlem
Kirk03Linds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BestOfSekten
Och alla dessa hintar av rasism när han själv är en del av "coloured people" (har ärligt talat inga bättre beskrivande ord). Minns mycket väl när han var helt insnöad på vilda västern och 40/50/60-talets amerika samtidigt. Han ska ha yttrat att han hade velat leva där på den tiden men inser inte vad han hade varit i för faktisk position på den tiden.
Kan tillägga att jag är latinsvensk om du inte hittade rätt etnisk ord för att du själv ska inte bli kallad för rasist, men jag född i Sverige. Min mamma är från Colombia, men flyttade till Sverige som barn. Så det är därför jag har den hudfärg som jag har.
Citera
2026-05-24, 10:19
  #96
Medlem
BestOfSektens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk03Lind
Kan tillägga att jag är latinsvensk om du inte hittade rätt etnisk ord för att du själv ska inte bli kallad för rasist, men jag född i Sverige. Min mamma är från Colombia, men flyttade till Sverige som barn. Så det är därför jag har den hudfärg som jag har.
ingen ifrågasatte hur det kommer sig att du ser ut som du ser ut
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in