• 1
  • 2
2023-08-28, 17:01
Medlem
speedygonsalezs avatar
Talar i en reel på 30 sekunder på instagram om sin son som han påstår tränat i 12 månader.

På de 12 månaderna påstår Kjellström att hans son har ökat 18kg i muskelmassa och förlorat 3kg fettmassa.

Låter som 12kg över det normala, säkert 4-6kg mer än normalt ON?

Även om det är första tränings året och han har fantastisk genetik, vilket jag tvivlar på, är detta möjligt?

Eller har Martin den okunnige använt en sån där jävla våg man står på barfota och tagit alla mått?

eftersom flashback inte har några ikoner synligt längre utan bara fyrkantiga rutor där de istället ska vara kan jag inte lägga in en länk till instagram profilen, det är den senaste reelen "Mjukglass & galen form" står det på thumbnailen.

Vad tror ni?
Citera
2023-08-28, 17:43
Medlem
Tja. Beror väl på hur gammal sonen är och vad han hade gått upp utan träning iaf. Yngre människor växer oavsett. Har dock inga ungdomar på gymmet där jag harvar som ökat med de värdena på 12 månader, oavsett vad de stoppar i sig.
Citera
2023-08-28, 17:59
Medlem
Tycker inte det är så jävla konstigt för en tonåring med schyst genetik att lägga på sig 15kg kroppsmassa under första träningsåret. Förmodligen är proportionerna fett och muskler inte alls vad Kjellström påstår dock.

Ta allt han säger med en nypa salt hur som helst, han är PT och lever på att folk tror han vet hur man får resultat.
Citera
2023-08-28, 18:54
Medlem
Hittar inte videon på hans insta?

Men nej, jag tror inte ett dugg på det.
Citera
2023-08-28, 18:56
Medlem
Det är nog ganska kryddat för även med Newbie-gains och rätt kost är det inte möjligt att öka så mycket och samtidigt tappa fett utan nån sorts doping tex sarms/testo. Så jävla bra gener har inte pojken men jag gissar väl på att nån här på FB säkerligen har gjort det flera gånger om och kommer berätta hur fel jag har.
Citera
2023-08-28, 19:25
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
Talar i en reel på 30 sekunder på instagram om sin son som han påstår tränat i 12 månader.

På de 12 månaderna påstår Kjellström att hans son har ökat 18kg i muskelmassa och förlorat 3kg fettmassa.

Låter som 12kg över det normala, säkert 4-6kg mer än normalt ON?

Även om det är första tränings året och han har fantastisk genetik, vilket jag tvivlar på, är detta möjligt?

Eller har Martin den okunnige använt en sån där jävla våg man står på barfota och tagit alla mått?

eftersom flashback inte har några ikoner synligt längre utan bara fyrkantiga rutor där de istället ska vara kan jag inte lägga in en länk till instagram profilen, det är den senaste reelen "Mjukglass & galen form" står det på thumbnailen.

Vad tror ni?

De har säkert använt en impedansvåg, då påverkar hur mycket man druckit och vad man har ätit resultatet. så den verkliga fettfri massan är inte så stor som han påstår.
Citera
2023-08-28, 19:32
Medlem
Nä det är helt omöjligt att uppnå utan steroider. Du kan bygga Max 2 kg muskler per år inte mer, då är det högt räknat.
Finns många influensers i Sverige med idag som påstår att dom är rena. Helt plötsligt så har dom ett eget märke pwo och promotar det då med sig själv på steroider och säger att kolla vad min produkt gör! Små grabbar köper det och stoppar i sig skit som inte gör ett piss.
Att Martin låter sin grabb köra grejer när han själv nästan dött flera ggr visar hur jävla dum han är.
Citera
2023-08-28, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Nä det är helt omöjligt att uppnå utan steroider. Du kan bygga Max 2 kg muskler per år inte mer, då är det högt räknat.
Finns många influensers i Sverige med idag som påstår att dom är rena. Helt plötsligt så har dom ett eget märke pwo och promotar det då med sig själv på steroider och säger att kolla vad min produkt gör! Små grabbar köper det och stoppar i sig skit som inte gör ett piss.
Att Martin låter sin grabb köra grejer när han själv nästan dött flera ggr visar hur jävla dum han är.
Det här är sånt totalt nonsens när vi pratar om någons första tränings-år lol
Citera
2023-08-28, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c

Bygger inte mer! Dessutom första året du tränar bygger du absolut inte mer. Jag 18kg på 12 mån hahaha glöm det. Inte en chans
Citera
2023-08-28, 19:47
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Martin är väl knappast okunnig.
Citera
2023-08-28, 19:50
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hailb0p
Hittar inte videon på hans insta?

Men nej, jag tror inte ett dugg på det.

får man länka här? ---> där är slutadress efter com, /p/CwfbX8ktbsi/

Citat:
Ursprungligen postat av tnem
De har säkert använt en impedansvåg, då påverkar hur mycket man druckit och vad man har ätit resultatet. så den verkliga fettfri massan är inte så stor som han påstår.

jepp idioter verkar tro att stålplattor barfota kan mäta invärtes fettvävnad och muskelmassa :grin:

Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c

första åren ökar man som mest men långt ifrån 18kg ren massa äro möjligt enligt mig. snarare 4kg med maxade förutsättningar och genetik, första året.

Citat:
Ursprungligen postat av Kapten91UJ
Bygger inte mer! Dessutom första året du tränar bygger du absolut inte mer. Jag 18kg på 12 mån hahaha glöm det. Inte en chans

klart man har fördel i början än när man är närmare sitt genetiska max, det går i regel segare och segare. Fan pratar ni om? Första åren ger mest med rätt kunskap och ev coaching men tror inte 18kg är möjligt (REN MUSKELMASSA)
Citera
2023-08-28, 19:51
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
Martin är väl knappast okunnig.

erfaren men tror inte han är speciellt beläst jämfört med derek från more plates more dates och dom andra jänkarna är han chanslös.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in