• 1
  • 2
2023-08-28, 19:53
Medlem
HoraTheExplorers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
erfaren men tror inte han är speciellt beläst jämfört med derek från more plates more dates och dom andra jänkarna är han chanslös.

Jasså, du verkar vara lite knepig i huvudet.

God kväll.
Citera
2023-08-28, 20:05
Bannlyst
Alla som tränat vet hur svårt det är, vecka ut och vecka ska man disciplinerat masa sig till gymmet och samtidigt försöka hålla en bra kost.

Baserat på mig själv och mina vänner, det här är överdrivet bullshit och 18kg muskelmassa på 1 år med keso och proteinpulver, tillåt mig att skratta!

vi pratar en fysisk transformation som fan är omöjlig med läkarteam, massörer, läkare och möjlighet att kunna göra det på heltid, jävla skitsnack...
Citera
2023-08-28, 20:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av schizoflens
Alla som tränat vet hur svårt det är, vecka ut och vecka ska man disciplinerat masa sig till gymmet och samtidigt försöka hålla en bra kost.

Baserat på mig själv och mina vänner, det här är överdrivet bullshit och 18kg muskelmassa på 1 år med keso och proteinpulver, tillåt mig att skratta!

vi pratar en fysisk transformation som fan är omöjlig med läkarteam, massörer, läkare och möjlighet att kunna göra det på heltid, jävla skitsnack...

Tillomed omöjligt med steroider.

Om det skulle stämma så är han större än Ronnie Coleman var i sin Prime inom några år
Senast redigerad av Kebabfrulle 2023-08-28 kl. 20:28.
Citera
2023-08-28, 21:08
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HoraTheExplorer
Martin är väl knappast okunnig.

erfaren men tror inte han är speciellt beläst jämfört med derek från more plates more dates och dom andra jänkarna är han chanslös.
Citera
2023-08-28, 21:11
Medlem
speedygonsalezs avatar
Citat:
Jasså, du verkar vara lite knepig i huvudet.

God kväll.

Citat:
Jasså, du verkar vara lite knepig i huvudet. God kväll.
Hört han är golbög också, Operation liquid runt 2010. Dutchlab härvan
Citera
2023-08-28, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av speedygonsalez
första åren ökar man som mest men långt ifrån 18kg ren massa äro möjligt enligt mig. snarare 4kg med maxade förutsättningar och genetik, första året.

klart man har fördel i början än när man är närmare sitt genetiska max, det går i regel segare och segare. Fan pratar ni om? Första åren ger mest med rätt kunskap och ev coaching men tror inte 18kg är möjligt (REN MUSKELMASSA)
Nej mängden muskelmassa är nog rejält kryddad men han säger ju +18kg muskler -3kg fett, så han menar 15kg faktiskt kroppsmassa.

Värt att påpeka är att om man går upp 15kg i vikt så kan man ha lagt på sig både muskler och fett men ändå gått ner i kroppsfettprocent. Men tror inte Kjellström fattar matematik tillräckligt för att inse det faktiskt, så han drar till med att killen byggt 18kg och bränt 3kg fett istället. När han faktiskt lagt på sig 15kg muskler samt fett men ändå har lite lägre kroppsfettprocent än innan.
Citera
2023-08-29, 00:06
Medlem
nero1s avatar
Är han övre tonåren så är det absolut inte omöjligt. Du måste förstå att brås man Kärrström så har man antagligen excellenta förutsättningar för att lägga på sig abnormt mycket muskler på kort tid. Går inte ens att jämföra med en person som har genomsnittlig genetik. Även om en medelmåtta så skulle dopa sig rejält så kommer en person med "en-på-tusen-genetik" växa snabbare, särskilt om det är i tonåren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in