2023-09-07, 17:59
Medlem
Knarkpojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grunkz
Vad tror Philly-fansen om Helge Grans som vi trejdade till er i somras?

Flyers-fansen är extermt negativa och tråkiga att prata med.
Det känns som dem tävlar om vem som kan mest negativ på hfboards så jag är inte därinne och kollar för jag vet vad dem kommer skriva ändå.
Själv ser jag fram emot att se honom, gillar stora starka tvåvägsbackar och Helge har jag inte sett i AHL men gillade vad jag såg i JVM.
Verka ha haft en sämre säsong förra året i AHL än i sitt debutår så man får hoppas han steppar upp.
Citera
2023-09-14, 18:53
Har missat att den här tråden fanns....vilken jävla fin genomgång av Knarkpojken, blir trevlig läsning för min del!
Citera
2023-10-05, 21:06
Citat:
Anaheim och Drysdale kom överens nu om det nya kontraktet:

https://twitter.com/FriedgeHNIC/stat...04717869240571

Snyggt, Drysdale bör vara nöjd med det kontraktet. Det var mer än vad jag trodde han skulle få och han fick 3 år. Han kommer ha arbitrations rights när kontraktet går ut.
Senast redigerad av J-dilla 2023-10-05 kl. 21:15.
Citera
2023-10-06, 00:24
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
Snyggt, Drysdale bör vara nöjd med det kontraktet. Det var mer än vad jag trodde han skulle få och han fick 3 år. Han kommer ha arbitrations rights när kontraktet går ut.

Äntligen! Kunde blivit så mycket värre för hans del i skitpositionen han satt.
Då kanske vi äntligen får se Dry vs Sand.

Ska du på sensmatchen här i Svedala?
Citera
2023-10-06, 04:55
Medlem
james bs avatar
Jamen jäklar vilken guldgruva ni länkat till..... Då menar jag knarkarojkens genomgång!
Kul att vidga sina kunskaper om andra lag. Blir roligare att följa NHL med lite mer kunskap om alla lag.
Och sen eloge till er alla här på NHL sidan att ni håller så hög nivå på skrivandet. Med hög nivå menar jag inte bara kunskapsmässigt! Snart kör vi!
Citera
2023-10-06, 12:50
Citat:
Ursprungligen postat av Kedox
Äntligen! Kunde blivit så mycket värre för hans del i skitpositionen han satt.
Då kanske vi äntligen får se Dry vs Sand.

Ska du på sensmatchen här i Svedala?

(FB) NHL Global series Sweden 2023.

Dry vs Sand ser jag framemot, om Sand förlorar så kommer jag ha Ducksloggan hela säsongen(!), så säker är jag
Citera
2023-10-06, 12:57
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av J-dilla
(FB) NHL Global series Sweden 2023.

Dry vs Sand ser jag framemot, om Sand förlorar så kommer jag ha Ducksloggan hela säsongen(!), så säker är jag

Säsongen ut ställer inte jag upp på, speciellt inte när vi nyss slutat sist. Men några veckor kanske. Men vi vet ju hur det slutade sist vi hade ett vad

Shit vad kul för dig! Nästan så man vill säga grattis i förskott.
Förväntar mig en milslång resumé. Hoppas nordamerikanerna ger en bra match på stor-is.
Citera
2023-10-06, 13:31
Medlem
Citat:
Hearing that #CBJ D Tim Berni is considering a return home to play in Switzerland this season.

Berni, an unsigned restricted free agent, came to camp with Columbus on a tryout agreement to keep his options open. He was released from that PTO on Thursday.

https://twitter.com/Aportzline/statu...15303500537997
Citera
2023-10-06, 14:52
Medlem
Varför ville ens Anaheim ha Robert Hägg, om man hela tiden tänkt köra med ungdomar?
Citera
2023-10-06, 18:03
Medlem
Kedoxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Forest-Militia
Varför ville ens Anaheim ha Robert Hägg, om man hela tiden tänkt köra med ungdomar?

Tror man hade tänkt honom som ett defensiv tung pjäs något hack under Gudas. Flera av juniorerna underifrån är offensivt lagda.
Vi har helt klart värvat in tyngd och muskler för att få lite grit och fulhet som huvudfokus.

Men att Hägg inte verkar ta plats förvånar en smula. Lär inte ha imponerat alls 🤔
Citera
2023-10-06, 18:15
Thomson med 2 riktigt usla GA som ledde till 2 baklängesmål i försäsongsdebuten för Ducks mot Yotes. Såg ut som en amatör.

Fattar inte varför Ducks plockade honom från waivers.

Leo däremot
Senast redigerad av J-dilla 2023-10-06 kl. 18:20.
Citera
2023-10-06, 18:19
Citat:
https://twitter.com/Aportzline/statu...15303500537997

Tack för uppdateringen, blir som jag trodde. Berni biter i det sura äpplet och är med på camp trots skiten och lär ändå få åka till Europa.

Vad håller Jackets på med? Först Babshit och nu detta. Brukade gilla Kekke, men vettefan nu.
Senast redigerad av J-dilla 2023-10-06 kl. 18:22.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in