Lovande öppning på 2008 års GP-säsong för Andreas Jonsson.

Vi vet sedan tidigare att han har farten som krävs. Han kan även vara tillräckligt tuff och köra med de små marginalerna som krävs i GP-sammanhang men har än så länge saknat jämnheten. Låt oss hoppas att han i år kan höja sin lägstanivå och lyckas klara sig ifrån alla skador!
Jag tycker även att Fredrik Lindgrens insats i Krsko måste anses som mer än godkänd.

Han var i praktiken en poäng ifrån semi och vann en heatseger i sin första ordinarie GP-tävling.