Citat:
Ursprungligen postat av ando22
Men det har ju löst sig nu..Men vad kan man vänta sig av Bajen!
Jag hoppas att det löst sig för Fimpen. Men ännu en gång skämmer Bajen ut sig genom att kräva betalt för en knatteförare som är fostrad och bosatt i Hallstavik. Killen har kört 1 (en) säsong för Bajen och nu kräver blodsugarna i Bajen betalt!!!!!
Fy fan vilket pack Bajen Speedway består av!!!
Ut med dom från finrummet och vill Ni har mer så ställ bara frågan i forumet. Jag har hur mycket skit som helst om idioterna i Bajen Speedway.