2006-08-22, 14:11
  #13
Medlem
Mr Magoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skoula
Varför kör inte Jason Crump för VMS Elit? Har de inte råd med honom?
Jason har kontrakt med VMS för ett fåtal matcher och är oxå stand-by vid eventuella skador. Och jo, VMS har råd, men Jason vill fokusera på GP och bli världsmästare igen. Vilket jag tror han lyckas med i år.
Citera
2006-08-22, 14:12
  #14
Medlem
Mr Magoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av char
Det verkar som att det finns något samband mellan ett genuint hockeyintresse och speedwayintresse. Av dem som hade skrivit i speedwaytråden hade hela fyra stycken hockeyrelaterade avatarer.
Snarare ett genuint idrottsintresse. Min avatar föreställer den alltför tidigt bortgångne Micke Dubois. Min hyllning till honom.
Citera
2006-08-22, 18:41
  #15
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av char
Det verkar som att det finns något samband mellan ett genuint hockeyintresse och speedwayintresse. Av dem som hade skrivit i speedwaytråden hade hela fyra stycken hockeyrelaterade avatarer.


Min kärlek till Örnarna är helt obeskrivlig. Motorsport har alltid legat mig varmt om hjärtat.
Citera
2006-08-23, 00:29
  #16
Medlem
Mr Magoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppzor
Min kärlek till Örnarna är helt obeskrivlig. Motorsport har alltid legat mig varmt om hjärtat.
Ahhh...Örnarna, detta klassiska lag i speedway. Hoppas verkligen att Ni kan ta Er in i sportens finrum igen. Gärna på bekostnad av Brajjen.
Citera
2006-08-29, 01:22
  #17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Ahhh...Örnarna, detta klassiska lag i speedway. Hoppas verkligen att Ni kan ta Er in i sportens finrum igen. Gärna på bekostnad av Brajjen.


Det vore något det
Citera
2006-08-31, 22:27
  #18
Medlem
Mr Magoos avatar
Nej, det ville sig inte för Örnarna i denna sista match i Allsvenskan. Team Bikab gjorde processen kort med ett lag bestående av mestadels juniorer.
Tror att Jimmy är äldst med sin 25år, liksom Lekander.
Team Bikabs lag var:
Stazek ålder 22 eller nåt
Linus: 17
Jedrazek eller nåt: 18
Lekander 25
Klindt 18
Jimmy 25
Jeppe 20
Robbarn 18.

Juniorerna tar över hoppas i alla fall jag!!!
Citera
2006-09-01, 00:06
  #19
Bannlyst
Norbert i Örnarna imponerade idag, klockren 18 poängare. Även Klindt gjorde några underbara styrningar ikväll.
Citera
2007-01-06, 18:34
  #20
Medlem
Mr Magoos avatar
Återigen skämmer Bajen Speedway ut sig i idrotts Sverige. Man begär runt 25000:- för en 17 årig junior som bara kört i Div 1. Killen är boende i Eskilstuna och har haft större delen av sin karriär här. Han har ett löfte att få återvända till Smederna gratis men detta sätter dårarna i Bajen stopp för, så grabben blir ett års fall. Bajen speedway består mest av horor som inte kliver ur sängen innan dom börjar ta betalt. Skämmes ta mig fan!!!!!
Citera
2007-03-26, 15:28
  #21
Medlem
Men det har ju löst sig nu..Men vad kan man vänta sig av Bajen!
Citera
2007-03-27, 22:25
  #22
Medlem
Mr Magoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ando22
Men det har ju löst sig nu..Men vad kan man vänta sig av Bajen!
Jag hoppas att det löst sig för Fimpen. Men ännu en gång skämmer Bajen ut sig genom att kräva betalt för en knatteförare som är fostrad och bosatt i Hallstavik. Killen har kört 1 (en) säsong för Bajen och nu kräver blodsugarna i Bajen betalt!!!!!
Fy fan vilket pack Bajen Speedway består av!!!
Ut med dom från finrummet och vill Ni har mer så ställ bara frågan i forumet. Jag har hur mycket skit som helst om idioterna i Bajen Speedway.
Citera
2007-03-27, 23:21
  #23
Moderator
Gromguttens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr Magoo
Jag hoppas att det löst sig för Fimpen. Men ännu en gång skämmer Bajen ut sig genom att kräva betalt för en knatteförare som är fostrad och bosatt i Hallstavik. Killen har kört 1 (en) säsong för Bajen och nu kräver blodsugarna i Bajen betalt!!!!!
Fy fan vilket pack Bajen Speedway består av!!!
Ut med dom från finrummet och vill Ni har mer så ställ bara frågan i forumet. Jag har hur mycket skit som helst om idioterna i Bajen Speedway.

Hej.

Kan du berätta lite mer? Ge oss en fin liten mjukstart på säsongen.
Citera
2007-03-28, 23:01
  #24
Medlem
Mr Magoos avatar
Har hur mycket som helst angående Bajen Speedway. Bajen Speedway AB har inte fått sitt bokslut 2006 godkänt. Det man kan utläsa av bokslutet 2005 är att företaget gjorde en förlust på 987000:- ca. Med ett aktiekapital på runt 600.000:- borde firman vara försatt i likvidation för länge sen.

Jag vet att flera förare har varit tvugna att kalla in kronkalle för att över huvud taget få ut sina pengar. Jag vet att f.d ordföranden ringer och hotar folk som kritiserat Bajen Speedway i diverse gästböcker.
Jag vet att en centralt placerad person i Bajen Speedway är dömd för hustrumisshandel, den lägst stående varelsen av alla.

I och med att jag skriver detta kommer det säkert att bli tomma hot och repressalier från ledningen, men det skiter jag i. Sanningen om packet måste komma fram.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in