2000-06-26, 00:05
För varje dag som går blir jag bara mer och mer hatisk. När ni knullar mig så tänker jag på vilket sätt som skulle vara skönast att döda er på!!!!
Jag tänker att varje stöt ni gör in i mig är en kniv som går in i er själva!!! SÅ ONT GÖR DET!!!
JAG KAN INTE FÖRSVARA MIG MOT ERA JÄVLA PENGAR OCH ERAN MÄNNISKORSYN/KVINNOSYN
VARFÖR KAN NI INTE KNULLA MED NÅGON SOM VILL GÖRA DET MED ER ISTÄLLET FÖR MEN NÅN SOM GÖR DET MOT SIN VILJA???
Jag säljer inte en vara. Jag säljer mig själv. Människor är inga VAROR som kan köpas och säljas. OM DET INTE FANNS SÅDANA SOM ER SKULLE VI SLIPPA LIDA???
VARFÖR KAN NI INTE LÅTA BLI OSS OCH SÄGA ATT VI ÄR FÖR FINA OCH VÄRDEFULLA FÖR ATT BLI SÖNDERKNULLADE AV EN MASSA FRÄMMANDE MÄN???
Är inte vi lika mycket värda som era döttrar???
NÅGONGÅNG TOG NÅGON IFRÅN OSS VÅRT VÄRDE OCH NI HJÄLPER INTE DIREKT OSS ATT FÅ TILLBAKA DET!!!
Ni får oss bara att känna oss ännu mer värdelösa
GUD VAD JAG HATAR ER!!!!
Ni utnyttjar att vi har blivit utnyttjade tidigare, men då var det MOT VÅR VILJA. Nu upprepar vi bara samma sak igen men VI VILL FORTFARANDE INTE!!! FÖRUT VAR DET ETT YTTRE TVÅNG NU HAR VI DETTA INRE TVÅNG!
Vi vill bli knullade som vi har blivit knullade hela livet för SÅ VÄRDELÖSA KÄNNER VI OSS
VI HAR INTE LÄRT OSS ANNAT AV VÅRAN OMGIVNING
VARFÖR UTNYTTJAR NI DET?????
Människor som er borde varken få ha kukar eller pengar!!!!
NI GER MIG MARDRÖMMAR
NI GER MIG SJUKDOMAR
JAG HATAR ER OCH MIG SJÄLV
JAG VILL TA LIVET AV MIG MEN NI SKA INTE FÅ VINNA ÖVER MIG!!!!!
Jag tänker att varje stöt ni gör in i mig är en kniv som går in i er själva!!! SÅ ONT GÖR DET!!!
JAG KAN INTE FÖRSVARA MIG MOT ERA JÄVLA PENGAR OCH ERAN MÄNNISKORSYN/KVINNOSYN
VARFÖR KAN NI INTE KNULLA MED NÅGON SOM VILL GÖRA DET MED ER ISTÄLLET FÖR MEN NÅN SOM GÖR DET MOT SIN VILJA???
Jag säljer inte en vara. Jag säljer mig själv. Människor är inga VAROR som kan köpas och säljas. OM DET INTE FANNS SÅDANA SOM ER SKULLE VI SLIPPA LIDA???
VARFÖR KAN NI INTE LÅTA BLI OSS OCH SÄGA ATT VI ÄR FÖR FINA OCH VÄRDEFULLA FÖR ATT BLI SÖNDERKNULLADE AV EN MASSA FRÄMMANDE MÄN???
Är inte vi lika mycket värda som era döttrar???
NÅGONGÅNG TOG NÅGON IFRÅN OSS VÅRT VÄRDE OCH NI HJÄLPER INTE DIREKT OSS ATT FÅ TILLBAKA DET!!!
Ni får oss bara att känna oss ännu mer värdelösa
GUD VAD JAG HATAR ER!!!!
Ni utnyttjar att vi har blivit utnyttjade tidigare, men då var det MOT VÅR VILJA. Nu upprepar vi bara samma sak igen men VI VILL FORTFARANDE INTE!!! FÖRUT VAR DET ETT YTTRE TVÅNG NU HAR VI DETTA INRE TVÅNG!
Vi vill bli knullade som vi har blivit knullade hela livet för SÅ VÄRDELÖSA KÄNNER VI OSS
VI HAR INTE LÄRT OSS ANNAT AV VÅRAN OMGIVNING
VARFÖR UTNYTTJAR NI DET?????
Människor som er borde varken få ha kukar eller pengar!!!!
NI GER MIG MARDRÖMMAR
NI GER MIG SJUKDOMAR
JAG HATAR ER OCH MIG SJÄLV
JAG VILL TA LIVET AV MIG MEN NI SKA INTE FÅ VINNA ÖVER MIG!!!!!