JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!
Hora: Vad jag alltid undrat är vad i helv* ni gör med alla pengar?! Om jag tjänade lika mkt pengar som ni gjorde så skulle jag kunna vara ekonomiskt oberoende efter 2-3år. Med priser på 1500:- /ligg, anta att man drar in 5000:- /dygn, det blir runt 150.000:- i månaden, minus hyra och div. utgifter har du ju utan problem 130.000:- som du kan lägga undan Varje månad, efter 1år skulle du då ha 1.56 Miljoner kronor undanstoppade, och efter 2-3år skulle du ha flera miljoner.
Jag förstår inte hur man kan hora ett helt liv?! Jag förstår det om man behöver droger för att glömma sitt samvete. I annat fall kan jag bara se att ni verkligen inte kan hantera pengar, ni borde anlita en ekonom! Även om pengarna är svarta så kan man placera dom hur enkelt som helst i utlandet.
Jag vet att pengar inte är allt, att ha X antal miljoner på banken uppväger inte ett krossat självförtroende, men om du verkligen vill komma ur det så vet jag att när pengarna börjar tryta och du fortfarande från nobben från arbetsförmedlingen så halkar man in i det igen, och igen och igen.
Hela mitt medelande verkar helt sanslöst cyniskt nu när jag läser det i efterhand, det var inte min mening.
//En som aldrig har, och aldrig kommer köpa nån annan människa.