• 9
  • 10
2000-06-26, 02:52
Medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

gonatt !!!
2000-06-26, 02:54
Medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

Första gången jag var här marknadsförde jag mig under annan e-mail och annat "namn" Jag fick bara frispel ikväll, för jag känner mig pressad att fnaska ihop de där 15000av vissa orsaker
2000-06-26, 02:56
Medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

Go´natt, hoppas du läste det sista
2000-06-26, 03:29
äldre konto (old)
Ej medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

Sensmoral: "Den som går över fruktbar mark bör éj ropa hopp om han betalar för att blöta sin snopp."
2000-06-26, 11:03
äldre konto (old)
Ej medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

sensmoral 2: "ollon har vart här också."
2000-06-26, 12:21
äldre konto (old)
Ej medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

Den där Ollon verkar var en sjuk snubbe . . . .
2000-06-26, 12:29
Medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

ge fan i att sära på benen om du hatar det så mycket,,,,,om jag inte tycker om att bli misshandlad så ställer jag fan inte upp på det bara för att jag får betalt
2000-06-26, 15:49
äldre konto (old)
Ej medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

Hora: Vad jag alltid undrat är vad i helv* ni gör med alla pengar?! Om jag tjänade lika mkt pengar som ni gjorde så skulle jag kunna vara ekonomiskt oberoende efter 2-3år. Med priser på 1500:- /ligg, anta att man drar in 5000:- /dygn, det blir runt 150.000:- i månaden, minus hyra och div. utgifter har du ju utan problem 130.000:- som du kan lägga undan Varje månad, efter 1år skulle du då ha 1.56 Miljoner kronor undanstoppade, och efter 2-3år skulle du ha flera miljoner.

Jag förstår inte hur man kan hora ett helt liv?! Jag förstår det om man behöver droger för att glömma sitt samvete. I annat fall kan jag bara se att ni verkligen inte kan hantera pengar, ni borde anlita en ekonom! Även om pengarna är svarta så kan man placera dom hur enkelt som helst i utlandet.

Jag vet att pengar inte är allt, att ha X antal miljoner på banken uppväger inte ett krossat självförtroende, men om du verkligen vill komma ur det så vet jag att när pengarna börjar tryta och du fortfarande från nobben från arbetsförmedlingen så halkar man in i det igen, och igen och igen.

Hela mitt medelande verkar helt sanslöst cyniskt nu när jag läser det i efterhand, det var inte min mening.

//En som aldrig har, och aldrig kommer köpa nån annan människa.
2000-06-27, 00:26
Medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

horor är för dumma för att spara pengar..
2000-06-27, 00:47
Medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

Ja, vad gör vi med alla pengar. Jag kan ju bara tala för mig själv, de flesta gör som jag och vi människor fungerar ju ganska likadant i mycket. Som du säkert känner till, så börjar man leva efter hur mycket man tjänar....Efter ett tag känns inte några tusen kronor ihoptjänade på en dag som särskilt mycket! Man kan "jobba" en hel vecka, man är helt sönderknullad och känner sig ganska värdelös, men till helgen kan man iallfall gå på NK och tröstköpa lite värdelösa grejer som man annars aldrig skulle kunna göra. Sedan så lägger ju många ner en hel del pengar på att köpa dyra kläder, underkläder, skor, smink och "leksaker" som man ska ha för kundernas skull.
De pengarna man får för att knulla känns ganska värdelösa och smutsiga.Precis som man själv känner sig.... Ändå är man ganska beroende av dem. Men helst vill man inte investera dem i saker som man har några känslor för.
Ja, det är en ond cirkel som säkert är svår att förstå och lika svår att bryta
2000-06-27, 00:53
Medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

skoj eller allvar ?
2000-06-29, 01:17
Medlem
JAG HATAR ER ÄNNU MER!!!

De ä gött å knulla en horjävel
Frunntimmer sa en ha te å knulla me knulla me knulla me
Frunntimmer sa en ha te å knulla me knulla me knulla meFrunntimmer sa en ha te å knulla me knulla me knulla me
Ja tror ja blir så kåter så ja går ut å ronkar .....he he he he
  • 9
  • 10

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem