• 1
  • 2
2023-08-25, 01:37
Medlem
Har detta med tjejers anatomi att göra?
Jag själv brukar nästan aldrig pissa strax innan sex.

Upplever de flesta andra män oxå detta samband eller är det bara med mig de blir kissnödiga?

Ofta brukar de även urinera innan sexet oxå men att de gör det efteråt är ännu vanligare.

Stimulerar penisen kvinnans urinblåsa under vaginal penetration?

Är det bara jag som upplever detta?
Vad säger ni tjejer?
Citera
2023-08-25, 01:48
Medlem
Känns inte som att jag bryr mig så mycket om hon kissar efter att vi haft sex.
Kan däremot konfirmera att vi män ofta pissar efter sex, och det har sina anatomiska orsaker.
Urineringen rensar urinröret från kladdig och senare ihoptorkad sperma som kunde orsakat ett jobbigt stopp vid kommande urinering.
Citera
2023-08-25, 01:52
Medlem
Idumeas avatar
Motverkar urinvägsinfektion enligt internet.
Citera
2023-08-25, 01:54
Medlem
psykoshippiens avatar
Pissar alltid mellan sex för att få ur all sperma så man kan knulla riskfritt utan kådis.
Citera
2023-08-25, 01:57
Medlem
Man vill få bort kladdet. Kissar man efteråt så åker den mesta saggen ut under tiden plus att man kan torka torrt runt om.
Citera
2023-08-25, 02:20
Kvinnor bör göra det för sin egen skull.

Läs diverse råd om urinvägsinfektion så står det som rekomendation
Citera
2023-08-25, 05:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Temporary84
Känns inte som att jag bryr mig så mycket om hon kissar efter att vi haft sex.
Kan däremot konfirmera att vi män ofta pissar efter sex, och det har sina anatomiska orsaker.
Urineringen rensar urinröret från kladdig och senare ihoptorkad sperma som kunde orsakat ett jobbigt stopp vid kommande urinering.

Jag bryr mig inte heller men tycker bara att det är en lustig företeelse.

Jag skulle skrivit i TS att jag varken brukar kissa innan eller efter sex.
Det där med ihoptorkad sperma tror jag inte på.
Sperman kan ju komma på natten eller när som hellst egentligen som "läckage" utan att det får en negativ påverkan.
Citera
2023-08-25, 05:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myelinolys
Man vill få bort kladdet. Kissar man efteråt så åker den mesta saggen ut under tiden plus att man kan torka torrt runt om.

Kan du styra när du vill bli kissnödig?
Citera
2023-08-25, 06:52
Kanske av samma anledning som män kissar efter sex. Man vill att röret ska vara rent och inte "läcka" efteråt som en liten fläck i kalsongerna.
Man kan trycka ihop "jordgubben" för att få ut sista droppen men den sista droppen befinner sig längre upp i skaftet så en liten skvätt urin krävs för att rensa hela rören på djupet.
Citera
2023-08-25, 07:15
Medlem
tnems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av psykoshippien
Pissar alltid mellan sex för att få ur all sperma så man kan knulla riskfritt utan kådis.

Du får nog kolla upp anatomin lite på en vagina.
Citera
2023-08-25, 07:17
Medlem
Hamsterbolls avatar
Tjejer ska kissa efter sex för att undvika urinvägsinfektion. Jätteviktigt faktiskt (för vissa). Är man inte kissnödig försöker man ändå klämma ut någon droppe i alla fall. Så eventuella bakterier följer med ut.
Citera
2023-08-25, 07:53
Medlem
Sambon gör alltid det för att motverka urinvägsinfektion påstår hon. Tycker det låter vettigt, tycker det är skönt som man med även om jag ibland somnar på 30 sek..
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in