2023-08-25, 08:01
Medlem
CommonSenses avatar
Jag är kille och pissar efter knull och runk
Citera
2023-08-25, 08:04
Medlem
Motverkar urinvägsinfektion.

Men efter mer googlingar ser jag att tjejer säger att de inte kan kissa efter att de fått orgasm... så förmodligen har de inte fått orgasm och tycker du är äcklig.
Citera
2023-08-25, 08:13
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adventurer6
Har detta med tjejers anatomi att göra?
Jag själv brukar nästan aldrig pissa strax innan sex.

Upplever de flesta andra män oxå detta samband eller är det bara med mig de blir kissnödiga?

Ofta brukar de även urinera innan sexet oxå men att de gör det efteråt är ännu vanligare.

Stimulerar penisen kvinnans urinblåsa under vaginal penetration?

Är det bara jag som upplever detta?
Vad säger ni tjejer?

En kvinnas anatomi ser ut så att det är väldigt nära mellan vagina, anus och urinröret. När man har vaginalt penetrerande sex så kan bakterier hamna i urinröret och medföra att man ådrar sig en urinvägsinfektion. Detta kan man undkomma genom att kissa direkt efter sex. Det är således att rekommendera att göra så.

Varsågod för biologilektionen

Män har ju en penis och därför längre mellan anus och urinrör och inte samma problematik.
Citera
2023-08-25, 09:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Maviel
En kvinnas anatomi ser ut så att det är väldigt nära mellan vagina, anus och urinröret. När man har vaginalt penetrerande sex så kan bakterier hamna i urinröret och medföra att man ådrar sig en urinvägsinfektion. Detta kan man undkomma genom att kissa direkt efter sex. Det är således att rekommendera att göra så.

Varsågod för biologilektionen

Män har ju en penis och därför längre mellan anus och urinrör och inte samma problematik.

Så detta är alltså något som alla kvinnor vet? Eller gör dom det i ren intuition?
Citera
2023-08-25, 09:29
Medlem
Citat:
Så detta är alltså något som alla kvinnor vet? Eller gör dom det i ren intuition?

Ja. Det är något som alla kvinnor vet. Du borde också veta det nu.
Citera
2023-08-25, 09:51
Moderator
Maviels avatar
Citat:

Detta är ngt jag iallafall fått lära mig på biologin.
Citera
2023-08-25, 09:53
Medlem
Enders.Aldebrinks avatar
Både män och kvinnor bör kissa efter sex då det minskar risken för infektioner.
Hos kvinnor är vägen upp till urinblåsan kortare än hos män vilket gör risken ännu större för dom.
Sen är de ju inte så konstigt om en kvinna behöver lätta på trycket efter sex då urinblåsan förmodligen fått utstå en del "massage" under sexet.
Sen passar dom nog ofta också på att kissa när dom ändå ska torka bort kladd.
Det är nog inte så bekvämt att ligga blöt och kladdig i underlivet, både av sitt eget och kanske från mannens kroppsvätskor.

Är inte de här sånt man har koll på redan som tonåring, samt att de är sunt förnuft?
Citera
2023-08-25, 10:45
Bannlyst
Citat:
Har detta med tjejers anatomi att göra?
Jag själv brukar nästan aldrig pissa strax innan sex.

Upplever de flesta andra män oxå detta samband eller är det bara med mig de blir kissnödiga?

Ofta brukar de även urinera innan sexet oxå men att de gör det efteråt är ännu vanligare.

Stimulerar penisen kvinnans urinblåsa under vaginal penetration?

Är det bara jag som upplever detta?
Vad säger ni tjejer?
Nä det har jag aldrig gjort. Det låter ju jobbigt att ens ha sex med full blåsa från början… Och jag har aldrig fått någon urinvägsinfektion.

Nej penisen stimulerar inte blåsan.

Hypokondri?
Citera
2023-08-25, 10:56
Citat:
En kvinnas anatomi ser ut så att det är väldigt nära mellan vagina, anus och urinröret. När man har vaginalt penetrerande sex så kan bakterier hamna i urinröret och medföra att man ådrar sig en urinvägsinfektion. Detta kan man undkomma genom att kissa direkt efter sex
Då är följdfrågan: varför skulle man man vela ligga med en tjej som har skit i arslet? Och vad är hon för äckel som ens vill bli knullad när hon har gårdagens middag utsmetad runt rövhålet?
Normala människor ser väl till att vara fräsch när det ska knullas?

Iofs bor vi ju i Sverige, där en majoritet tror att baken blir ren av att smeta ut skiten med toapapper tills pappret är vitt. Hade en hemlös skitit er i ansiktet hade ni garanterat tvättat med både tvål och vatten, så att man kan tro att ens egen skit försvinner med papper är helt otroligt.
Sen lägger sig dessa personer på rygg och förväntar sig oralsex. Både kuken och fittan är väldigt nära rövhålet, och när är varmt i baken och näsan är centimeter från röven så känner man det, tro mig.
Två ONS jag haft luktade avloppsanläggning när det skulle lapas. Blev varken lapning eller en andra träff.
Citera
2023-08-25, 11:40
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Om orsaken är medicinsk (eller för att slippa klägg), går man iväg och skiter om man tagit den i tvåan?
Citera
2023-08-25, 11:42
Moderator
Maviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fd.Spermie
Då är följdfrågan: varför skulle man man vela ligga med en tjej som har skit i arslet? Och vad är hon för äckel som ens vill bli knullad när hon har gårdagens middag utsmetad runt rövhålet?
Normala människor ser väl till att vara fräsch när det ska knullas?

Iofs bor vi ju i Sverige, där en majoritet tror att baken blir ren av att smeta ut skiten med toapapper tills pappret är vitt. Hade en hemlös skitit er i ansiktet hade ni garanterat tvättat med både tvål och vatten, så att man kan tro att ens egen skit försvinner med papper är helt otroligt.
Sen lägger sig dessa personer på rygg och förväntar sig oralsex. Både kuken och fittan är väldigt nära rövhålet, och när är varmt i baken och näsan är centimeter från röven så känner man det, tro mig.
Två ONS jag haft luktade avloppsanläggning när det skulle lapas. Blev varken lapning eller en andra träff.

Inte skit. Normala bakterier på huden som hör till vårt immunförsvar.

Ni kan ju ha skit på snoppen oxå.

Missade alla detta på specialundervisningen?
Citera
2023-08-25, 13:35
Medlem
Citat:
Inte skit. Normala bakterier på huden som hör till vårt immunförsvar.

Ni kan ju ha skit på snoppen oxå.

Missade alla detta på specialundervisningen?

Alla killar föredrar inte analsex, du verkar porrskadad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in