Citat:
Ursprungligen postat av
Vitman-33
Läs mitt inlägg istället, intresse samt prov skall utföras löpande, varför tror du "Leffe" skulle få ha rätt till en .357 Magnum? Det vore ju ypperligt dumt vilket du självklart fattar själv, så sluta dryga ner tråden med skitsnack.
Men vem fan säger att de är I brottsregistret då?
Är det pissprov och uppföljningsmöten varannan månad för att ha rätt till att bära vapen? Eller ska jag gå på ett test, sen har jag rätt i all oändlighet att bära vapen? Vem säger att du fortfarande är i rätt läge att använda vapen när det gått si så där 3 år sen testet? Kommer snuten och hämtar mig annars eller?
Ska man in och göra psyktest för att ha rätt att bära vapen?? Vad är det för tester då? Ska en psykolog sitta och visa abstrakta bilder och du ska säga vad du ser?
Förresten så är det du som snackar skit. Bara för att du är en feg liten jävel, så behöver inte vi andra vara det. Köp ett vapen och vifta runt med det då om du känner att din kuk är för liten.
Tror du på fullaste allvar att ett land som Sverige, som har stora problem med vapen och gäng, skulle tillåta ännu mer vapen? Du tror inte att den svarta marknaden blir ännu värre då?
Herre gud alltså, folk i det här landet är förlorade. Bekämpa våld med mer våld alltså.