2024-12-04, 09:27
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Elins92
Efter att räkningar är betalda så har jag ca 13000 att leva på.så jag klarar mig bra..

Visst. Men jag tvivlar på att du har bil eller familj. Skaffa bil och familj så ska vi se hur bra du verkligen har det. Lyft blicken! Till de som har fått det rejält mycket bättre hör överklassen eller 5-10% av befolkningen max. Se på fan! Det är som vanligt och jag vet att det beror på Sveriges ekonomiska politik.
Citera
2024-12-04, 23:04
Medlem
Med tanke på hur jävla mycket folk det är i affärerna varje helg, så känns det knappast som att folk är fattiga direkt.

Till Afghanmuppen: vanlig medelsvensson här med hus 3 barn och 3 bilar i hushållet. Går ingen nöd på oss och har mer än 20k kvar när alla omkostnader är betalda (inklusive mat)

Inte märkt av någon som drabbats speciellt hårt. Nån käkar matlåda lite oftare än att äta utelunch som tidigare, kanske blir lite enklare semester.

Sluta sprid så mycket skit.
Citera
2024-12-15, 13:14
Medlem
Ringhals3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Camarosmurfen
Med tanke på hur jävla mycket folk det är i affärerna varje helg, så känns det knappast som att folk är fattiga direkt.

Till Afghanmuppen: vanlig medelsvensson här med hus 3 barn och 3 bilar i hushållet. Går ingen nöd på oss och har mer än 20k kvar när alla omkostnader är betalda (inklusive mat)

Inte märkt av någon som drabbats speciellt hårt. Nån käkar matlåda lite oftare än att äta utelunch som tidigare, kanske blir lite enklare semester.

Sluta sprid så mycket skit.

Exakt! Det ylades några mänader sedan blev allt som vanligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in