2024-06-22, 22:30
Medlem
Iza12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnPxt
Kan bekrefte at de fortsatt er sammen, og at det var hu som hentet han etter varetekt. Stakkars unge.
Er nesten ikke mulig. I min verden så er det bare trist, men hva vet vel jeg? Jo, en ting vet jeg, og det er at jo mere jeg hører/leser angående denne saken, jo galere blir det.
Citera
2024-06-22, 23:26
Medlem
Iza12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klinke
Sykelig opptatt og besatt av å ta ham, virker det som. Vi får håpe og tro at politiet gjør en god og grundig jobb denne gangen, men det er så altfor seint. Jeg leste en gammel artikkel i Tønsbergs Blad om overfallet der. Der står det at de 2 mennene de pågrep, ikke en gang ble avhørt før de ble sluppet løs igjen. De ble sluppet løs på grunn av manglende bevis.
"Politiet fikk tak i de to mennene, som var i 50-årene og av utenlandsk opprinnelse, i sjutiden torsdag morgen.
– De har adresse i Norge. Ingen av dem har saker på seg fra før, opplyser Trine Berg, avsnittsleder for etterforskning i Politiet Sør-Øst.
På grunn av manglende bevis ble de løslatt fra varetekt.
– Mennene er foreløpig ikke avhørt, sier Berg."
Man må ha abonnement i aMedia for å lese artikkelen:
https://www.tb.no/mannen-i-20-ara-bl...s/5-76-2007465

Seileren, ja, stakk utenlands straks etter at han hadde satt ØH av hos politiet. Han visste nok hva som kom.

Virker nesten som en «massesuggesjon» dette. Hønefossmannen har jo også hatt en agg til Jonas i flere år, også dette pga sjalusi-mest sannsynlig. Synes jeg ser de for meg at de har sittet der halv rusa, eller hel rusa for den del, og trekt hverandre opp. Og etter som tiden har gått har de fått med seg flere og flere i sin grønne misunnelse, og egget hverandre opp til crazyness og enes om at «vi» tar’n! Men det var fortsatt bare EN som var sjefen.
Tror dessverre ikke så mye på at han «bare» skulle bankes heller. Og TV innlegget med ØH, var heller ikke troverdig, med tanke på hva Jonas fortalte til Avhørt til å begynne med om han.
Er helt ening med dere som mener at det er helt absurd at KØS går ute i det fri.
Så får vi bare håpe p*lit*t har så rene hender, at alle får den straffen de fortjener.
Citera
2024-06-23, 15:13
Medlem
Nottelitens avatar
Från Dagbladet :
Hytta ved åstedet for drapet på Jonas Aarseth Henriksen er nylig frigitt av politiet. Nå har eiendommens altmuligmann Torbjørn Briskodden satt opp kameraer på området - hensikten er å stoppe «drapsturisme»
länk till artikel :
https://www.dagbladet.no/nyheter/har...eraer/81585433
Citera
2024-06-24, 21:53
Medlem
Was.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Notteliten
Från Dagbladet :
Hytta ved åstedet for drapet på Jonas Aarseth Henriksen er nylig frigitt av politiet. Nå har eiendommens altmuligmann Torbjørn Briskodden satt opp kameraer på området - hensikten er å stoppe «drapsturisme»
länk till artikel :
https://www.dagbladet.no/nyheter/har...eraer/81585433

Fair enough! Vurderte å ta turen, men kanskje like greit å bli påminnet om hvor teit det egentlig ville vært.
Citera
2024-06-26, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iza12
Virker nesten som en «massesuggesjon» dette. Hønefossmannen har jo også hatt en agg til Jonas i flere år, også dette pga sjalusi-mest sannsynlig. Synes jeg ser de for meg at de har sittet der halv rusa, eller hel rusa for den del, og trekt hverandre opp. Og etter som tiden har gått har de fått med seg flere og flere i sin grønne misunnelse, og egget hverandre opp til crazyness og enes om at «vi» tar’n! Men det var fortsatt bare EN som var sjefen.
Tror dessverre ikke så mye på at han «bare» skulle bankes heller. Og TV innlegget med ØH, var heller ikke troverdig, med tanke på hva Jonas fortalte til Avhørt til å begynne med om han.
Er helt ening med dere som mener at det er helt absurd at KØS går ute i det fri.
Så får vi bare håpe p*lit*t har så rene hender, at alle får den straffen de fortjener.

TV-inlegg med ØH, hvor?
Citera
2024-06-27, 01:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Powerwoman35
TV-inlegg med ØH, hvor?

Han lot seg intervjue av NRK.

https://www.nrk.no/buskerud/nrk-mott...ert-1.16821946
Citera
2024-06-27, 15:04
Medlem
Citat:

Enig i at ØH ikke virket troverdig i det. Jeg syns ikke han har virket troverdig i det hele tatt. Syns fyren virker som en med store mindreverdighetskomplekser, og har noe å bevise. Han skryter nærmest i måten han legger frem ting. Og det er ikke sammenheng i mye av det. Elsker oppmerksomheten han får.. fremstår som han enten har mer å skjulee og prater for å virke samarbeids villig for å skjule egen rolle i det her.

Men så smart er han neppe. Hele fyren virker bare lite oppvakt og troverdig. Han har skurret for meg siden første gang han fikk si noe. Det er noe ekkelt og fell med hele han. uff
Citera
2024-06-27, 17:30
Medlem
Ny episode av fra Avhørt om motivet
Citera
2024-06-27, 17:34
Medlem
Citat:

Blir for dumt av ØH gjøre seg stakkarslig på tv, han var den første mistanken til Jonas. Golfen han cruiset rundt ble opplyst av avhørt helt til å begynne med. Alle fra Hønefoss veit at ØH og Jonas aldri vært venner. ØH har garantert kost seg med å ruse seg og få ut rastløsheten sin med litt faenskap for å utløp for sin hat på Jonas Snakker om å bli presset og blitt tvunget for å redde rævva si. Har tatovert Cop Killer fra gamle dager og griner på tv for å ha blitt tatt. Finnes ikke troverdig i det hele tatt. Burde burde bures like lenge som resten av gjengen.
Citera
2024-06-27, 20:45
Medlem
Iza12s avatar
Viss jeg var typen til og kaste bort energien min på hat, så hadde tiden vært inne for det nå. Denne AVH*RT episoden var vond. -intervjuet av han der- var hjerteknusende. Jonas var en optimist til det siste. Klarte å sette ting i perspektiv, klarte t.o.m og snu dette som hadde hent han til nå, i en «positive» kontekst. «Det er kipt å tape penger, men du har tross alt ikke blitt drept»

Og det er ikke lett å se for seg at denne personen -som blei ringt etter av hovedmannen- til å komme til treningsenteret, skulle være en nøytral person?! Å fremstå i sjokk og vantro, er vel heller ikke så vanskelig,for denne innfløkte personen det her er snakk om.

Og igjen: Hvordan i all verden skulle denne spiren av en person (KV) klare å banke opp Jon*as? Tvinge Jonas til å binde seg selv fast? Så han fikk banket han? Og hvorfor denne prøveskytingen? Ja,hørte «grunnen» de oppgav, men synes fortsatt at ting skurrer.
Citera
2024-06-27, 21:21
Medlem
Mine tanker går til denne damen til KØS. Hun prøver å fortelle om en ubehagelig opplevelse med Jonas på en hyttetur. De fleste av oss begynner å forstå hvilket regime hun har levd under/lever under - med en psyk mann. Løgndetektortest etter et «hei» i byen er ikke ubehagelig i det hele tatt. 8-)
Citera
2024-06-27, 21:26
Medlem
Iza12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Powerwoman35
TV-inlegg med ØH, hvor?

Det var/er på NRK Dagsrevyen, kl.19.00 Nyhetene fra 30.Mars. Først i sendingen.

Søk på: «Drapsiktet i Jonas-saken»
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in