Citat:
Ursprungligen postat av
Klinke
Sykelig opptatt og besatt av å ta ham, virker det som. Vi får håpe og tro at politiet gjør en god og grundig jobb denne gangen, men det er så altfor seint. Jeg leste en gammel artikkel i Tønsbergs Blad om overfallet der. Der står det at de 2 mennene de pågrep, ikke en gang ble avhørt før de ble sluppet løs igjen. De ble sluppet løs på grunn av manglende bevis.
"Politiet fikk tak i de to mennene, som var i 50-årene og av utenlandsk opprinnelse, i sjutiden torsdag morgen.
– De har adresse i Norge. Ingen av dem har saker på seg fra før, opplyser Trine Berg, avsnittsleder for etterforskning i Politiet Sør-Øst.
På grunn av manglende bevis ble de løslatt fra varetekt.
– Mennene er foreløpig ikke avhørt, sier Berg."
Man må ha abonnement i aMedia for å lese artikkelen:
https://www.tb.no/mannen-i-20-ara-bl...s/5-76-2007465
Seileren, ja, stakk utenlands straks etter at han hadde satt ØH av hos politiet. Han visste nok hva som kom.
Virker nesten som en «massesuggesjon» dette. Hønefossmannen har jo også hatt en agg til Jonas i flere år, også dette pga sjalusi-mest sannsynlig. Synes jeg ser de for meg at de har sittet der halv rusa, eller hel rusa for den del, og trekt hverandre opp. Og etter som tiden har gått har de fått med seg flere og flere i sin grønne misunnelse, og egget hverandre opp til crazyness og enes om at «vi» tar’n! Men det var fortsatt bare EN som var sjefen.
Tror dessverre ikke så mye på at han «bare» skulle bankes heller. Og TV innlegget med ØH, var heller ikke troverdig, med tanke på hva Jonas fortalte til Avhørt til å begynne med om han.
Er helt ening med dere som mener at det er helt absurd at KØS går ute i det fri.
Så får vi bare håpe p*lit*t har så rene hender, at alle får den straffen de fortjener.