2023-10-07, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Siggizs
Har vært ekstremt mye jobbing i siste så ikke vært her på en stund. Kan noen droppe en kort oppsummering fra tiden etter KØS ble arrestert? Og hvem siste pågripende er?
Jeg lagde en post tidligere i dag hvor jeg oppsummerte de mest omtalte personene (uten å bruke fullt navn, kun med initialer/kallenavn som de stort sett omtales med her inne). Sjekk posthistorikken min fra i dag. Håper det hjelper deg litt på vei.
Citera
2023-10-07, 21:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gulliblepear
Jeg lagde en post tidligere i dag hvor jeg oppsummerte de mest omtalte personene (uten å bruke fullt navn, kun med initialer/kallenavn som de stort sett omtales med her inne). Sjekk posthistorikken min fra i dag. Håper det hjelper deg litt på vei.

Takk. Jeg så den, men sa meg ikke stort mer en det😂
Citera
2023-10-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Men når vi hører SA fortelle om dette, det er jo vanskelig å forstå at han kunne tilgi JAH slik etterhvert, faktisk - for det er jo et veldig svik å gjøre av JAH; å be han om å avgi falsk forklaring.
SÅ helt utrolig at han gjorde det, skværa opp!

Vell.. de hadde tatt en prat, å "skværa opp" men det virker ikke som de ble noe best buddies ætterpå.. virker mer som, gjort er gjort, vi legger det bak oss, ok! Ferdig med saken, ta hverandri i handa typ.
Jeg mistenker litt SA for den første brannen, og mistenker samtidig jonas for å prøve å blame brann nr2 på SA, siden han "viste" (trodde slik som meg) at at sa hadde med Brann nr 1 og gjøre
Citera
2023-10-07, 21:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Htdy
Ja, var det jeg skrev at 3 av de virker jo hvertfall tilsynelatende velfungerende. Men såklart ikke, man vet jo ikke noe om mennesker på bakgrunn av dette. Det er allikevel ganske lang vei til mord for de aller fleste mennesker, uavhengig av bakgrunn

Jupp, håper for guds skyld ingen venner av meg dreper noen.. må være for jævelig! I allfall med litt party bakgrunn og tidligere intriger! Føler med dere! Men er samtidig medskyldig, i å være intr I denne crazy å triste saken! Ingen skal aldrig behøve å bøte med livet! Om man skal være skikkelig tøff, så får man møte face too face å konfrontere, prate ut å I værstefall smekke med sin egen kropp, å stå for d i ettertid!
Citera
2023-10-07, 21:35
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1
Vell.. de hadde tatt en prat, å "skværa opp" men det virker ikke som de ble noe best buddies ætterpå.. virker mer som, gjort er gjort, vi legger det bak oss, ok! Ferdig med saken, ta hverandri i handa typ.
Jeg mistenker litt SA for den første brannen, og mistenker samtidig jonas for å prøve å blame brann nr2 på SA, siden han "viste" (trodde slik som meg) at at sa hadde med Brann nr 1 og gjøre
Det er mange måter å se alle mulige slags greier på. Det du sier kan godt være tilfelle. Jeg tenker at når man blir omtalt i et forum, og selv velger å ta del i det forumet, så fortjener man litt cred for det, og litt "positiv stemning". Jeg uttrykte litt "positiv stemning" i dette innlegget.
Man ønsker jo at det skal være slik at de som vet noe, har noe å fortelle - at de kan føle seg velkommen til å uttrykke seg her. Vi fleste kjenner jo saken bare fra utsiden.
Citera
2023-10-07, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Generell1

Jonas:

1. legger skylda på Ben og X for betongbilen å muligens krokbilen selv om den første var avtalt spill
2. forsøker å få MGM5 til å vitne falskt for politiet vedørende snapp for å bure inne X
3. utlover dusør
4. henger ut de samme gutta i "avhørt" så hele norge skal få det inn med teskje..

X ber om en attest fra Jonas Juni 2023 som han trenger for jobb søknad.. han sier han følte de skværa opp..

har disse gutta vært utsatt for alt dette så har de motiv fra hønefoss til månen..
kjenner få som ikke har klikka dersom noen hadde prøvd å få de dømt for disse brannene å 16 mnd senere drar i gang på nytt.. med dusør og "Avhørt" dersom alt var J sin feil..

de satt en uke i varetekt.. det takla de tydlig vis dårlig..
Citera
2023-10-07, 21:43
Medlem
Citat:
Det er mange måter å se alle mulige slags greier på. Det du sier kan godt være tilfelle. Jeg tenker at når man blir omtalt i et forum, og selv velger å ta del i det forumet, så fortjener man litt cred for det, og litt "positiv stemning". Jeg uttrykte litt "positiv stemning" i dette innlegget.
Man ønsker jo at det skal være slik at de som vet noe, har noe å fortelle - at de kan føle seg velkommen til å uttrykke seg her. Vi fleste kjenner jo saken bare fra utsiden.

Jaja, jeg har selv kritisert de som var negativ til det som ble fortalt tidligere! Jeg tror det SA kommer med gjennom vennen er 100% sant! Jeg er fortsatt skeptisk til første brannen, ikke att jeg tror det er fiendtlig! Men om man får beskjed om at det er det eier ønsker, å at man får betalt 20 000,- ... why not! Liksom? Tror jonas klikka litt etter alt styret etterpå! Prøvde å redde seg selv! Etter brann nr2 som jeg ikke tror SA har noe med, begynnte jonas å dra inn alt mulig for å beskytte seg selv å på bakgrunn av d han trodde fra før
Citera
2023-10-07, 21:49
Medlem
Nottelitens avatar
Citat:

nu är du i AboK och om du inte har insett det än så är det här inte en forumdel avsedd för att klappa axlar och le och hålla med alla andra...

Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
Jonas:

1. legger skylda på Ben og X for betongbilen å muligens krokbilen selv om den første var avtalt spill
2. forsøker å få MGM5 til å vitne falskt for politiet vedørende snapp for å bure inne X
3. utlover dusør
4. henger ut de samme gutta i "avhørt" så hele norge skal få det inn med teskje..

X ber om en attest fra Jonas Juni 2023 som han trenger for jobb søknad.. han sier han følte de skværa opp..

har disse gutta vært utsatt for alt dette så har de motiv fra hønefoss til månen..
kjenner få som ikke har klikka dersom noen hadde prøvd å få de dømt for disse brannene å 16 mnd senere drar i gang på nytt.. med dusør og "Avhørt" dersom alt var J sin feil..

ja om detta är verkligheten så är de inte normala om de inte var arga på JAH...
Citera
2023-10-07, 21:52
Medlem
Citat:
Jonas:

3. utlover dusør

Vell det handler ikke bare om 1 uke i arrest.. det handler om (usikker) 6 mnd med en tung økonomisk siktelse over seg! Og jeg tror ikke SA eller ER er personlig innblandet i mesteparten av dette.. men i en liten bygd, så sprer slike rykter seg! Og personer som ikke liker jonas fra før,(sjalusi, ex damer, dop, tysting pga damer, rassia, what ever) blir skikkelig forbannet! Noen som selger dop, har vanligvis et høyt eget forrbruk, å jeg tror alt dette hører sammen.. Jonas har nok rett i at alt startet med den første brannen..men det er nok mye mer!
Citera
2023-10-07, 22:00
Medlem
Citat:
JAH har sagt at alt det vonde startet med lastebil-brannen. Og der var ER svært involvert i historien. Han er også den eneste av desse tre (JAH, SA + ER), som på dette tidspunktet ikke har fått brent opp et kjøretøy han eier.
Hva tror dere om brannen i campingbilen?
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Hvilke teorier har dere om den første brannen (i campingbilen i juli 2021)?
Noen skrev "Det er noe som ikke helt henger sammen med at første brannen var før han dro denne spøken med å tenne på bilen . "

("Hønefoss Juli 2021 - Brann i campingbil utenfor industribygget til JAH. Brannen startet trolig ved hjelp av brannbomber.
Hønefoss Sept 2021 - Brann i betongbil i Vestsiden pukkverk, politiet mistenker forsikringssvindel. JAH er ikke mistenkt."
(FB) Mordet på Jonas Henriksen, Ringerike, Norge (2023-08-19) )
Citera
2023-10-07, 22:02
Medlem
Citat:
Jonas:

3. utlover dusør

Jupp, tror dette er nærme.. men tror også at det er flere "fille ting" slik som exen til mgm 4. Mulig Jonas tystet for å redde seg selv i en en liten "personlig bruk" dop sak, og er heller ikke fjærn for at jonas har hatt info om, og sladdet på ring helt opp mot Bama.. men jeg tror det hele startet med den første brannen, og utviklet seg med filleting til det eskalere til noe stort, evt ikke stort men i en gruppe mennesker der hatet eskalerte..
Senast redigerad av Generell1 2023-10-07 kl. 22:07.
Citera
2023-10-07, 22:08
Medlem
KarateFranks avatar
Citat:
Jonas:

3. utlover dusør

Dette tror jeg er meget nærme sannheten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in