2023-10-02, 00:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHATEVER2022
Er dere virkelig seriøse her?

Er det mulig å bli SÅ sint (sjalu) pga det der....

Også du andre som spør åssen han klarte å kontrollere seg.....

Vel... Ikke rart det er krig i verden spør du meg

Dønn seriøse. Prata om det tidligere i tråden og, og mener at J hadde han som fiende pga. måten han stirra på han på treningssenteret. 2 år etterpå og fortsatt forbanna. Sånn sett ser vi jo hvordan sjalusi og sinne kan henge igjen i lang, lang tid.
Citera
2023-10-02, 00:47
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c0rvuz
Altså, hvis noe så lite kan trigge at ting blir «helvete», så tenker jeg man kanskje har litt å jobbe med i forhold til egenverdi og selvbilde. Da er det tydeligvis ikke så sykt at noen dreper noen fordi man er litt sjalu likevel, som jeg har tenkt at er for tynt motiv.

Der traff du spikeren på hodet tror jeg. Kan KØS ha hatt litt å jobbe med kanskje? Om det er tilfelle at han har hatt en tøff periode etter arbeidsulykke og påfølgende uføretrygd? Det er jo ikke akkurat tabloidstoff at mennesker som har vært en periode i NAV systemet ikke nødvendigvis kommer ut igjen på andre siden som en bedre utgave av seg selv.
Citera
2023-10-02, 00:49
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Det var kun han, joa det er flere folk som brukte steroider og ja ble litt sjalu på dem, men Jonas var i en helt egen klasse på hvor stor kuk han var. Når jeg fant ut at han ble drept var min første reaksjon skuffelse, for jeg ville konfrontere han, jeg var besatt på å ta igjen på han. Han var min manifestasjon av alle de som mobbet meg

Oppfattet kompisene dine det på samme måte?
Citera
2023-10-02, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av c0rvuz
Er dette tull? Du gjør deg selv snart til en «mulig mistenkt» her.

Han lar barndommen sin gå ut over J
Citera
2023-10-02, 00:51
Medlem
Citat:
Hadde jeg hatt noe med drapet å gjøre hadde jeg ikke skrevet det jeg gjør nå. Mine følelser gjenspeiler det folk som la Jonas for hat føler. Jeg skjønner dem.

Blir veldig nyskjerrig. Har du hørt Avhørt podcasten? Hva tenker du om hvordan Jonas fremstår der?
Citera
2023-10-02, 00:51
Medlem
Citat:
Det var kun han, joa det er flere folk som brukte steroider og ja ble litt sjalu på dem, men Jonas var i en helt egen klasse på hvor stor kuk han var. Når jeg fant ut at han ble drept var min første reaksjon skuffelse, for jeg ville konfrontere han, jeg var besatt på å ta igjen på han. Han var min manifestasjon av alle de som mobbet meg
Det er faktisk litt skremmende å sitte og lese hva du skriver. Hvorfor var det Jonas som definerte hvem du er? Og hvorfor var han skyldig i mobbingen av deg i barndommen? Og er du her for å rakke ned på han? Du tenker ikke du trenger å gjøre noe med ditt eget selvbilde i stedet? Jeg mener bestemt at søsteren hans snakket om mobbing av HAN i barndommen i begravelsen. Kanskje han trengte å føle seg litt som "storkar" da? Tygg litt på det. Jeg er en ganske voksen person, som også ble mobbet da jeg var barn. Jeg har også slitt med det opp igjennom, men har aldri latt de jeg nå møter definere hvem jeg er eller gi de skylden nærmest for det jeg var igjennom. Og jeg tenker hvis du sliter så mye med det ennå, burde du kanskje vurdere å få hjelp for det du sliter med fremfor å overføre det på de nye menneskene du møter.
Citera
2023-10-02, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slimsadie
Dønn seriøse. Prata om det tidligere i tråden og, og mener at J hadde han som fiende pga. måten han stirra på han på treningssenteret. 2 år etterpå og fortsatt forbanna. Sånn sett ser vi jo hvordan sjalusi og sinne kan henge igjen i lang, lang tid.

Ja det er flere sjuke på Hønefoss ser det ut til.
Citera
2023-10-02, 00:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
Oppfattet kompisene dine det på samme måte?
Har prata med 2 av mine kompiser, han ene prata jeg med bare for å bekrefte at han gikk på steroider. Han andre gikk på samme ungdomsskole som Jonas og han bekreftet at Jonas var en taper på ungdomsskolen, han ble mobbet fordi han var feit.
Citera
2023-10-02, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jocturnal
Blir veldig nyskjerrig. Har du hørt Avhørt podcasten? Hva tenker du om hvordan Jonas fremstår der?
Har bare sett litt av det. Orket ikke å høre på framstillingen hans at han ikke viste en dritt og at han skulle framstå så uskyldig som mulig. Forsikringssvindel fleip du liksom. Det er bare bullshit. Han lyver så det renner.
Citera
2023-10-02, 00:55
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Har prata med 2 av mine kompiser, han ene prata jeg med bare for å bekrefte at han gikk på steroider. Han andre gikk på samme ungdomsskole som Jonas og han bekreftet at Jonas var en taper på ungdomsskolen, han ble mobbet fordi han var feit.

Det er jo bare leit, og smålig, å mobbe noen på grunn av vekt.
Men, det du sier er at du var den eneste som opplevde denne provoseringen fra JAH?
Citera
2023-10-02, 00:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
Det er jo bare leit, og smålig, å mobbe noen på grunn av vekt.
Men, det du sier er at du var den eneste som opplevde denne provoseringen fra JAH?

Det var sikkert flere, men jeg fokuserte bare på hva det han gjorde mot meg. Han så på meg som en trussel, mulig derfor han skulle ydmyke meg
Citera
2023-10-02, 00:57
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slimsadie

Det er åpenbart mulig å bære nag så lenge, selv om det høres i overkant merkelig ut. Spesielt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in