Flashback bygger pepparkakshus!
2023-10-02, 00:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 16-Smulan
Men, mener du at hans image på et treningssenter har satt så dype spor i deg, at du fortsatt er sint for det? I hvilken periode tenker du at han skal ha gått på steroider?
Ja, synd jeg ikke fikk satt han skikkelig på plass. Jonas bringer fram vonde minner (mobbing) i barndommen, og han ydmyket meg på det groveste i 2021
Citera
2023-10-02, 00:14
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av c0rvuz
Enig! Mye blir nok holdt tilbake for en grunn. For politiets del må det jo foreligge sterke grunner til mistanke for en pågripelse i seg selv. Men det er klart, av hensyn til saken må man trå varsomt under etterforskningen ifht. hvor mye som kan deles med allmenheten. Er samtidig veldig spent på koblingen mellom de involverte, hvordan endte spesielt MG1 og MG2 her. For meg fremstår de som mer «småkriminelle», og det er vanskelig å forstå hvordan de plutselig endte med et lovbrudd av verste sort.

Hvilken teori har du? Om ikke sjalusi-temaet alene er nok, hva mer? Er det fortsatt dop? Eller noe annet?
Citera
2023-10-02, 00:16
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Ja, synd jeg ikke fikk satt han skikkelig på plass. Jonas bringer fram vonde minner (mobbing) i barndommen, og han ydmyket meg på det groveste i 2021

I barndommen? Altså lenge før episodene på treningssenteret?
Citera
2023-10-02, 00:17
Medlem
Citat:
I barndommen? Altså lenge før episodene på treningssenteret?
Nei, ble kun «kjent» med Jonas i 2021, men den oppførselen han hadde da bringte traumer fra barndommen. Ville ta igjen på han, selvfølgelig ikke drepe han, men konfrontere han, synd at noen kom meg i forkjøpet
Citera
2023-10-02, 00:21
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Nei, ble kun «kjent» med Jonas i 2021, men den oppførselen han hadde da bringte traumer fra barndommen. Ville ta igjen på han, selvfølgelig ikke drepe han, men konfrontere han, synd at noen kom meg i forkjøpet

Åja, da misforstod jeg. Men, var KØS på senteret samtidig? Var dere kompiser der?
Citera
2023-10-02, 00:22
Medlem
Citat:
Åja, da misforstod jeg. Men, var KØS på senteret samtidig? Var dere kompiser der?
Nei han trente på et annet senter, men så han et par ganger ute på byen i de strammeste skjortene, klart å tydelig at han hadde trent, med litt ekstra hjelpemidler
Citera
2023-10-02, 00:25
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WHATEVER2022
Av andre mobbere i barndommen vil jeg tro

Du har rett, jeg som misforstår. Hva tror du da? Tror du bildet av JAH er for lite nyansert til at man klarer å finne motiv for handlingen?
Citera
Medlem
Jeg tror iallefall at de som planla og utførte herværende og drap ikke hadde anelse om hvor stor oppmerksomhet dette ville få
Citera
Medlem
Citat:
Nettopp. Så da må det være greit å stille spørsmål til alle teorier, frem til det fremkommer noe annet. Det er åpenbart noe her som mangler.

Men du må huske på at du tenker ikke som en psykopat.

Så det som gir mening for en psykopat ikke nødvendigvis er logisk for deg.
Citera
2023-10-02, 00:26
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Nei han trente på et annet senter, men så han et par ganger ute på byen i de strammeste skjortene, klart å tydelig at han hadde trent, med litt ekstra hjelpemidler

Det høres nesten litt ut som alle jeg vet om som bygger muskler. Det er jo ikke rent få av dem. Var det flere som provoserte deg, eller mest ham?
Citera
2023-10-02, 00:27
Medlem
Citat:
Nei. Jeg er en grei gutt sålenge folk er greie mot meg. Men om folk prøver å tråkke på meg, spesielt uten grunn (viste ikke hvem Jonas var før 2021) så blir det helvete

Lest Geitekillingen som kunne telle til 10?
Please ikke si at det er sånn at «han så på meg» er en greie på treningssenter … mulig jeg er for gammel as..
Citera
2023-10-02, 00:27
Medlem
16-Smulans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Men du må huske på at du tenker ikke som en psykopat.

Så det som gir mening for en psykopat ikke nødvendigvis er logisk for deg.

Jeg forventer ikke nødvendigvis logikk, men det er interessant med andre innfallsvinkler.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in