2023-09-26, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hverdagskverulant
Tviler på at han var på noe annet enn kanskje mk677 eller små doser vekst, om han brukte eksogene anabole steroider tipper jeg heller 250mg test, kanskje anavar i noen uker da han fikk litt skulderveins.

Husker han sa han brukte vekst i noen uker for en diett da han var 19, og framgangen på den dietten hans i 2021 er egentlig ganske oppnåelig rent, hadde han vært på mannekur, altså typ over 500mg test kombinert med oraler hadde han blitt mer beefy.
Han var skrapa for fett i en periode, sommeren 2021. Og han var svær. 100 prosent at han gikk på noe. Ryktene går i Hønefoss. Så han et år senere i 2022, og da var han den samme gamle lubne Jonas som så ned i bakken. En fjern virkelighet av det han var bare et år tidligere. Han var ikke høy i hatten i 2022 for å si det sånn. Jeg prøvde å stirre han inn i øynene, da jeg så han på evo Hønefoss kuben i 2022, men da unngikk han øyekontakt eller så ned i bakken.
Citera
2023-09-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Ja det er jo en ørliten mulighet for at Jonas faktisk bestilte forsikringssvindelen og kastet kompisene under bussen, det får vi nok aldri svar på.

Tror det er det mest sannsynlige - han tøffet seg sammen med gutta og brannen ble utført raskere enn han trodde, og at han rett og slett angret seg etterpå. Han har sikkert skjønt at forsikringsselskapet har luktet lunta - så bedre å være føre var..
Senast redigerad av ompalompa45 2023-09-26 kl. 23:41.
Citera
2023-09-26, 23:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det er noe annet når andre tyster på deg enn om du selv tyster.

Tysting og innrømelser blir nok ikke nødvendig i den saken her. Bruk av egne telefoner og biler er sikkert bare toppen av kransekaka på idiot-spor de har servert poltiet på et fat. Men blir selvsagt spennende å se hvordan disse brilliante konsekvens-analytikerne prøver å forklare seg ut av den saken her.
Citera
2023-09-26, 23:39
Medlem
Tidligere i dag ble det delt et innlegg fra Facebook hvor Sj*ik har tagget et par venner, bl.a. MGM3. En av de andre han tagget har kjørt rally i mange år med og jobber samme sted som JEGårdh***, den tidligere businesspartneren til J*nas.

En av hyttene som ligger nærmest hytta hvor J*nas ble funnet var tidligere eid av en annen Gårdh***, en eldre kvinne fra Hønefoss. Det har blitt nevnt her at sønnen hennes er venn med JEG.

Kan MGM3 (+ Sj*ik & co) ha visst om hytta og området gjennom sin venn og JEG, enten at de har vært der før eller overhørt noe? Særlig siden ryktet sier at MGM3 kjørte MGM1 til hytta?
Citera
2023-09-26, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Tysting og innrømelser blir nok ikke nødvendig i den saken her. Bruk av egne telefoner og biler er sikkert bare toppen av kransekaka på idiot-spor de har servert poltiet på et fat. Men blir selvsagt spennende å se hvordan disse brilliante konsekvens-analytikerne prøver å forklare seg ut av den saken her.

Sikkert ikke nødvendig men tenker at de vrenger sjela si for å spare noen år det er 100% sikkert
Citera
2023-09-26, 23:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WHATEVER2022
Å hva har han som er sammen med søstera til J med tyster delen å gjøre? Siden han også blir nevnt.
Sfjeik blei også medlem av en ford kjøp/salg side... Ford er samme bil som blei solg av gjerningsmann 1 til 2

Finner man ut hvem som kjøpte Forden, finner man trolig bakmannen...
Citera
2023-09-26, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Bunner vel ut i å redde sitt eget skinn på best mulig måte eller ikke bli sittende inne for den brannen. Er vel det hele saken egentlig handler om vil jeg tro.
Men sånn gikk det jo ikke.
Er jo ikke noe slags æreskodeks med å ikke tyste hvis du tror det blant disse tomskallene.

De fleste vil tyste om de selv risikerer 21 års fengsel, men ikke alle. Minst en av disse tre vil uansett få en veldig lang straff, og da vil ikke noen få år fra eller til veie tyngre enn det det innebærer å tyste for disse folka.
Citera
2023-09-26, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Han var skrapa for fett i en periode, sommeren 2021. Og han var svær. 100 prosent at han gikk på noe. Ryktene går i Hønefoss. Så han et år senere i 2022, og da var han den samme gamle lubne Jonas som så ned i bakken. En fjern virkelighet av det han var bare et år tidligere. Han var ikke høy i hatten i 2022 for å si det sånn. Jeg prøvde å stirre han inn i øynene, da jeg så han på evo Hønefoss kuben i 2022, men da unngikk han øyekontakt eller så ned i bakken.
Jeg tipper fortsatt som sagt mk677 eller små doser vekst, for å beholde mer muskler og for å gå raskere ned i fett, han var redd for å tukle med test-produksjon da han var ung og regner med at han var redd for det som "voksen" og.

Synes du legger litt mye i det å bli mean-mugget på gymmen, vedder på at om du hadde smilt og sagt beefcake elns så hadde han respondert positivt og pratet hull i hodet ditt hver gang du så han fra da av.

Vedder på at jeg har meanmugget og sizet opp bortimot alle jeg ikke kjenner jeg har sett på gym over de siste 15 årene men er ikke overlagt eller bevisst, synes også de fleste gjør det mot meg. svarer høflig om jeg blir spurt noe osv. er ikke noe personlig.

Om man bare gir ett morsk blikk tilbake og aldri sier et kvekk så blir det litt rart å kritisere noen, da har man egentlig bare et vanlig gymforhold.
Citera
2023-09-26, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss

Og i 2022 gikk du på steroider da eller? Siden du begynte å stirre folk i øya på treningssenteret mener jeg.

Kan godt være han har gått på noe, hva vet jeg. Men det bare høres pittelitt paranoid ut å tro han har sett deg ut som sin fiende helt ut av ingenting. Om ikke det er noe mer til det da?
Citera
2023-09-26, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Er nok lurt av de som ikke er hanket inn enda å få seg en advokat og bare legge alle kortene på bordet fort som faen.
De tror vel virkelig ikke at de slipper unna??

Noen begynner sikkert å bli greit paranoid etterhvert. Veldig sliten. Har ikke sovet mye i det siste…….. Svetter ut sengen, hver natt………

Du vet at du er under KK. Du blir avlyttet, kanskje avbildet, filmet. Spanet på. 24/7.

Hørte du en lyd utenfor? Hvem var det som ringte? Ringte det på døren, eller var det hos naboen? Banket det på? Mange som ser mistenkelige ut? Så han/hun mistenkelig på meg? Ser du deg over skulderen når du går ute, om du går ute?

1 tatt…, 2 tatt…..3 personer som du har gjort noe av det verste man kan gjøre sammen med, er i VT. Det rakner. Snakker de? Legger de skyld på deg for å komme bedre ut selv? Hva har blitt sagt? Hva finnes av bevis? Sikkert ganske mye nå……..

Det kan du nesten være 100% sikker på. Det er snart din tur. Spørsmålet er bare når………..
Citera
2023-09-27, 00:02
Medlem
Oddsen for at nestemann som blirr tatt inn er på navnelista inne her, er vel relativ lav..
Citera
2023-09-27, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huml1
Noen begynner sikkert å bli greit paranoid etterhvert. Veldig sliten. Har ikke sovet mye i det siste…….. Svetter ut sengen, hver natt………

Du vet at du er under KK. Du blir avlyttet, kanskje avbildet, filmet. Spanet på. 24/7.

Hørte du en lyd utenfor? Hvem var det som ringte? Ringte det på døren, eller var det hos naboen? Banket det på? Mange som ser mistenkelige ut? Så han/hun mistenkelig på meg? Ser du deg over skulderen når du går ute, om du går ute?

1 tatt…, 2 tatt…..3 personer som du har gjort noe av det verste man kan gjøre sammen med, er i VT. Det rakner. Snakker de? Legger de skyld på deg for å komme bedre ut selv? Hva har blitt sagt? Hva finnes av bevis? Sikkert ganske mye nå……..

Det kan du nesten være 100% sikker på. Det er snart din tur. Spørsmålet er bare når………..

Ja veldig godt beskrevet, nesten så man kan kjenne på redselen selv av det du skriver her 😬
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in