2023-09-26, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39
Haha har du sett. Godt jeg fjerna lyd før jeg la den ut da. Den videoen har jo ingenting med saken å gjøre , så noen har sikkert kjeda seg da de ga den til avisa/politiet 🙈

Haha ja, det spørs nok det :-D
Citera
2023-09-26, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Jonas hadde mange fiender. Jeg var en av dem. Han stirra stygt på meg på treningssenteret og prøvde å «size» meg opp. Han var på en Haug med anabole steroider og andre dopingmidler i 2021, og han oppførte seg som han var kongen av treningssenteret. Så jeg skjønner hvorfor han fikk mange fiender i Hønefoss. I og med at han var så eplekjekk i 2021 (var da han gikk på en Haug med anabole steroider)
Får ikke fiender på den måten, men kan skjønne at folk syns du er en dust og høy på deg selv men det er jo noe helt annet enn fiender.
Senast redigerad av ViNyh 2023-09-26 kl. 23:18.
Citera
2023-09-26, 23:19
Medlem
Når ryker neste mann / klovn i den saken her?

Alle mellomleddene har nok gitt falsk trygghet.
Citera
2023-09-26, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pessoa86
Når ryker neste mann / klovn i den saken her?

Alle mellomleddene har nok gitt falsk trygghet.

Er nok lurt av de som ikke er hanket inn enda å få seg en advokat og bare legge alle kortene på bordet fort som faen.
De tror vel virkelig ikke at de slipper unna??
Citera
2023-09-26, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Er nok lurt av de som ikke er hanket inn enda å få seg en advokat og bare legge alle kortene på bordet fort som faen.
De tror vel virkelig ikke at de slipper unna??

Når man er med på å faktisk drepe noen pga tysting så er det vel lite sannsynlig at man tyster selv...
Citera
2023-09-26, 23:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LokalHonefoss
Jonas hadde mange fiender. Jeg var en av dem. Han stirra stygt på meg på treningssenteret og prøvde å «size» meg opp. Han var på en Haug med anabole steroider og andre dopingmidler i 2021, og han oppførte seg som han var kongen av treningssenteret. Så jeg skjønner hvorfor han fikk mange fiender i Hønefoss. I og med at han var så eplekjekk i 2021 (var da han gikk på en Haug med anabole steroider)

Tviler på at han var på noe annet enn kanskje mk677 eller små doser vekst, om han brukte eksogene anabole steroider tipper jeg heller 250mg test, kanskje anavar i noen uker da han fikk litt skulderveins.

Husker han sa han brukte vekst i noen uker for en diett da han var 19, og framgangen på den dietten hans i 2021 er egentlig ganske oppnåelig rent, hadde han vært på mannekur, altså typ over 500mg test kombinert med oraler hadde han blitt mer beefy.
Citera
2023-09-26, 23:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hverdagskverulant
Tror folk heller sliter mest med det som foregår i hodet demmes mer enn medfangene. De har gjerne mistet omdømme, selvbilde, framtid, har mye tid til grubling på fortiden, tidligere valg, relasjoner, relativt få distraksjoner.

Men ja de vil starte på en forvaringsanstalt med de verste av de verste, og om de oppfører seg så vil de over tid ende opp på mer og mer tilbakelente fengsel med mer og mer "vanlige" innsatte og de siste årene er de på leirskole/åpen soning, men i det de når åpen soning er de blitt glisende grønnsaker selv.

Kommer til å stå i kiosken med ett ustelt grått skjegg hver tirsdag i 2-3 timer for å hilse på folk på en måte som egentlig er forbeholdt barn og folk med downs.

Hehe ja, baksiden av medaljen som de fleste ikke tenker på Leste et intervju med en forsker på bander og MC-gjenger her om dagen. De aller fleste har en gjennomsnittslønn som en bibliotekar gjennom hele livet - og da tar de nok hardt i. For ikke å nevne all problematikken med mental helse, som er der fra topp til tå i organsiasjonen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal
Når man er med på å faktisk drepe noen pga tysting så er det vel lite sannsynlig at man tyster selv...

Det er noe annet når andre tyster på deg enn om du selv tyster.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Atal

Bunner vel ut i å redde sitt eget skinn på best mulig måte eller ikke bli sittende inne for den brannen. Er vel det hele saken egentlig handler om vil jeg tro.
Men sånn gikk det jo ikke.
Er jo ikke noe slags æreskodeks med å ikke tyste hvis du tror det blant disse tomskallene.
Senast redigerad av ViNyh 2023-09-26 kl. 23:31.
Citera
2023-09-26, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Bunner vel ut i å redde sitt eget skinn på best mulig måte eller ikke bli sittende inne for den brannen. Er vel det hele saken egentlig handler om vil jeg tro.
Men sånn gikk det jo ikke.

Som Jonas selv sier: Han har et firma og omdømme å ta vare på. Tas han for forsikringssvindel så blir det kanskje vanskelig å drive transportfirma - ihvertfall dyrt mtp. forsikringspremie.
Citera
2023-09-26, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompalompa45
Som Jonas selv sier: Han har et firma og omdømme å ta vare på. Tas han for forsikringssvindel så blir det kanskje vanskelig å drive transportfirma - ihvertfall dyrt mtp. forsikringspremie.

Ja det er jo en ørliten mulighet for at Jonas faktisk bestilte forsikringssvindelen og kastet kompisene under bussen, det får vi nok aldri svar på.
Citera
2023-09-26, 23:34
Medlem
[quote=Atal|85861133]Når man er med på å faktisk drepe noen pga tysting så er det vel lite sannsynlig at man tyster selv...[/QUOTE

Folk tyster i mye større grad enn du aner. Man må bare holde kjeft om det....
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in