2023-09-26, 22:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Huml1
Om man hører VG’s intervju med politiet i dag formidles det klart at MGM3 er til talt for drap eller medvirkning til drap, som de to andre……….. Kan være at Henriksen formidlet dette litt tvetydig tidligere, men denne virker klar:

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...-narkotikabruk

Ja var tydelig den! Takk
Citera
2023-09-26, 22:45
Medlem
Men hvorfor kaller ØH seg Y*uri ?
Eller omvendt? Noen som vet?
Citera
2023-09-26, 22:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Men hvorfor kaller ØH seg Y*uri ?
Eller omvendt? Noen som vet?
Sikkert for samme grunn som at han har tre facebookprofiler.
Citera
2023-09-26, 22:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hverdagskverulant
Sikkert for samme grunn som at han har tre facebookprofiler.

Tenkte om han hadde noe utenlandsk opprinnelse eller noe jeg
Og foreldrene fant et veldig norskt navn for å få han til å passe inn eller noe.
Citera
2023-09-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ViNyh
Tenkte om han hadde noe utenlandsk opprinnelse eller noe jeg

Det betyr farmer på russisk og japansk.

Kanskje han har noen planter som må vannes?
Citera
2023-09-26, 22:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Formann
Det betyr farmer på russisk og japansk.

Kanskje han har noen planter som må vannes?

Ok ja det kan jo tenkes 😂
Citera
2023-09-26, 22:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hverdagskverulant
Tøff i trynet kan man være når man er ung, men etter 10, 20 år i fengsel/sommerleir er man somregel en treig, jovial. institusjonalisert tulling, du kler deg som en idiot, idiot sveis, etter en periode med angst for xx antall år siden, har du blitt matet piller 4x daglig og nå er du på ditt beste et skall av ditt tidligere potensiale, når du kommer ut står valget mellom å jobbe på verna-bedrift eller være ufør, og uføretrygd får du fordi du er helt ubrukelig i det private næringsliv.

mtp siden hele gjengen her har vært inne før så vet de dette, 21 år forvaring (som fort faktisk blir 21 år og ikke noe 2/3 tull) er egentlig en livstidsdom for de aller fleste, du skal være en ressurssterk person for å klare ta så lang tid på strak arm uten å miste deg selv.

Jeg sonet 30 dager for noen år siden og alle som sonet lange dommer spiste en god del piller og virket ganske deprimerte, mener da 2+ år, de som gjorde mest inntrykk var en 30åring som hadde vært i fengsel siden han var 18, på forvaring, og en noen-og-femti-åring som hadde sonet i 20 år, vedder på at begge de var noen tøffinger da de fikk dommen men de jeg møtte var et par skall av noen mennesker.

si at man blir tilbudt 30% strafferabatt for tysting, samtidig som man får jekket dommen ned fra forvaring til vanlig ubetinget soning, da har man skrudd ned tiden fra 21 år til potensielt 9.7, på 9.7 år kan man ta vgs, gå på universitet, ta en mastergrad, etterhvert få permisjon til å dra på jobb, å ha ett nytt liv når man endelig slipper ut.

Ja, og tenk på å sitte i så mange år - omtrent alle nye du møter gjennom årene er noen personlighetsforstyrra, manipulative, voldsnarkomane tullinger, som har mange år foran seg før de er på ditt nivå. Og de må du forholde deg til - hver dag, hele tiden! Skjønner godt de må ta piller...

Jeg er 38 år nå. For 21 år siden var jeg 17 - setter ting i perspektiv. Alle de årene i mellom *poff.
Senast redigerad av ompalompa45 2023-09-26 kl. 23:08.
Citera
2023-09-26, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gitana39
https://i.imgur.com/m4T29op.mp4

Her «angriper» den ene drapssiktede den andre med kniv – politiet bekrefter å ha sett videoen

Politiinspektør Odd Skei Kostveit hos politiet på Hønefoss bekrefter at videoen har kommet etterforskningsledelsen i hende.

– Vi har sett den, bekrefter han.

https://www.ostlendingen.no/her-angr...s/5-69-1572455
Citera
2023-09-26, 22:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
tror en helt uskyldig fyr kunne blitt lagt til hat på "bøgda" som tross alt Hønefoss er.. når han er så aktiv å frempå i sosial media.. "rik å berømt" så når hønefoss "mafian" følte seg tysta på å de ble minna på Jonas sine medie sprell hver dag år ut og år inn.. så har nok dette trigget hatet og misunnelsen veldig.. + litt/mye rus og dårlig liv / dårlig venner... å sikkert ett par som har vært med å fyre opp hat stemningen... helt sikkert en brikke i dette gamet her...
Jonas hadde mange fiender. Jeg var en av dem. Han stirra stygt på meg på treningssenteret og prøvde å «size» meg opp. Han var på en Haug med anabole steroider og andre dopingmidler i 2021, og han oppførte seg som han var kongen av treningssenteret. Så jeg skjønner hvorfor han fikk mange fiender i Hønefoss. I og med at han var så eplekjekk i 2021 (var da han gikk på en Haug med anabole steroider)
Citera
2023-09-26, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aktivatis
Nei, NA sa han skulle få Jonas voldtatt. Kjent info i Hønefoss

Det er ikke kjent info i Hønefoss nei. NA hadde ikke noe omgang med Jonas annet enn at broren hans jobbet med Jonas. De hang ikke sammen i det hele tatt. Du må tydeligvis ha noe personlig i mot NA som går helt imot det ryktebørsen faktisk sier her i byn.
Citera
2023-09-26, 23:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Helmius
De er sammen og det har ikke vært noe barnevern inne i bildet der, nei. Hvorfor skulle det ha vært det? Ingen konflikter i det hele tatt.

Citat:
Ursprungligen postat av Amplifi
Her «angriper» den ene drapssiktede den andre med kniv – politiet bekrefter å ha sett videoen

Politiinspektør Odd Skei Kostveit hos politiet på Hønefoss bekrefter at videoen har kommet etterforskningsledelsen i hende.

– Vi har sett den, bekrefter han.

https://www.ostlendingen.no/her-angr...s/5-69-1572455

Haha har du sett. Godt jeg fjerna lyd før jeg la den ut da. Den videoen har jo ingenting med saken å gjøre , så noen har sikkert kjeda seg da de ga den til avisa/politiet 🙈
Citera
2023-09-26, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ompalompa45
Ja, og tenk på å sitte i så mange år - omtrent alle nye du møter gjennom årene er noen personlighetsforstyrra, manipulative, voldsnarkomane tullinger, som har mange år foran seg før de er på ditt nivå. Og de må du forholde deg til - hver dag, hele tiden! Skjønner godt de må ta piller...
Tror folk heller sliter mest med det som foregår i hodet demmes mer enn medfangene. De har gjerne mistet omdømme, selvbilde, framtid, har mye tid til grubling på fortiden, tidligere valg, relasjoner, relativt få distraksjoner.

Men ja de vil starte på en forvaringsanstalt med de verste av de verste, og om de oppfører seg så vil de over tid ende opp på mer og mer tilbakelente fengsel med mer og mer "vanlige" innsatte og de siste årene er de på leirskole/åpen soning, men i det de når åpen soning er de blitt glisende grønnsaker selv.

Kommer til å stå i kiosken med ett ustelt grått skjegg hver tirsdag i 2-3 timer for å hilse på folk på en måte som egentlig er forbeholdt barn og folk med downs.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in