2023-09-29, 22:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Gen 2.
2014 —>

hvilken Hønefoss "gangster" hadde tilgang/brukte en sort Volvo XC90 2014 eller nyere sommeren 2021 ( natt til 25. juli) bilen var brukt når bobilen til OMM ble satt i brann..
hadde OMM fiender i samme miljø som Jonas?

er vel noen her som vet hvem sin bil dette var og hvem som brukte den!
Citera
2023-09-29, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gestapo83
Jeg har hørt 2.5Kg, så der ser man rykteflommen😂 Men hva som stemmer vet jeg ikke. Tenker også at han mest sannsynlig ikke hadde sluppet ut så fort som du sier med en mengde på 22kg

Du slipper ikke ut av VT om du blir tatt med kokain til en gateverdi på over tyve mill kroner. Det sier seg selv. Høres ut som oppspinn.
Citera
2023-09-29, 22:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenketanken1
hvilken Hønefoss "gangster" hadde tilgang/brukte en sort Volvo XC90 2014 eller nyere sommeren 2021 ( natt til 25. juli) bilen var brukt når bobilen til OMM ble satt i brann..
hadde OMM fiender i samme miljø som Jonas?

er vel noen her som vet hvem sin bil dette var og hvem som brukte den!

Bilia på Hønefoss har vel oversikt over alle XC90 i distriktet
Citera
2023-09-29, 22:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Gen 2.
2014 —>

kan være en taxi.. men det burde jo videoen ha avdekket? noen som har tilgang eller har sett videoen?
skulle tro att OMM og Jonas også har sett på denne videoen..( gitt de ønsket å komme til bunns i saken.)
Citera
2023-09-29, 22:50
Medlem
Citat:
Den første brannen:
https://play.tv2.no/programmer/fakta...html?play=true fra 09.53

OMM eide bobilen, han brukte ofte å sove der også.. så han har uttalt til tv2 att han fryktet noen var ute etter han.. åsted norge tenker det samme att historikken til OMM kan være link til brannen..
( må ligge noe bak, dersom du tenker att noen var ute etter deg..)
det vises veldig gode bilder av en sort bil, som er filmet rett før brannen.. denne klarer noen bil folk å kjenne igjen, slik att vi kanskje finner eieren..

ønsker også et svar på hvorfor denne bilen fortsatt står på OMM og att den er forsikret og registrert.. det er et lite lån på den også.. men da burde bilen vært erstattet av forsikringen når den brant opp.. er jo bare ett brent stål skall igjen.. så denne bilen er IKKE reparert..

tror ikke på tilfeldigheter.. ting startet her..

Dette visste jeg ikke. Bare en tanke. Tenk om det var en av gjerningsmennene som sendte skjermbildet av lokasjonen til OMM og ikke J? Hvis OMM følte de var ute etter han også. Men så tok det jo ganske mange timer før de dukket opp der.
Senast redigerad av Tingelingen90 2023-09-29 kl. 22:54.
Citera
2023-09-29, 22:56
Medlem
Citat:
Jeg har hørt 2.5Kg, så der ser man rykteflommen😂 Men hva som stemmer vet jeg ikke. Tenker også at han mest sannsynlig ikke hadde sluppet ut så fort som du sier med en mengde på 22kg

I så fall skal man ha rimelig god avtale med politiet...
Citera
2023-09-29, 22:56
Medlem
Citat:

Sikkert mer riktig med 2.5kg😅
Citera
2023-09-29, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tingelingen90
Dette visste jeg ikke. Bare en tanke. Tenk om det var en av gjerningsmennene som sendte skjermbildet av lokasjonen til OMM og ikke J? Hvis Om de var ute etter han også. Men så tok det jo ganske mange timer før de dukket opp der.

da er du ganske rolig å avbalansert, om du tar frem litt kakao å nistepakka å venter en time på neste offer! kaldblodig er vel ordet da😀
Citera
2023-09-29, 23:02
Medlem
Har sett gjennom nesten alle tiktok nå på jah.
Men det jeg lurte på er om han hadde smart klokke? Mulig det har vært spurt om før.
Tviler på han hadde det, men vet en del arbeidskarer har det da det ikke alltid er like lett å dra opp mobilen i ulike situasjoner.
Citera
2023-09-29, 23:14
Medlem
Citat:
da er du ganske rolig å avbalansert, om du tar frem litt kakao å nistepakka å venter en time på neste offer! kaldblodig er vel ordet da😀
Jo, for så vidt sant men så viser ikke disse seg som de skarpeste knivene i skuffen heller😂
Citera
2023-09-29, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Norsk-Madde
Har sett gjennom nesten alle tiktok nå på jah.
Men det jeg lurte på er om han hadde smart klokke? Mulig det har vært spurt om før.
Tviler på han hadde det, men vet en del arbeidskarer har det da det ikke alltid er like lett å dra opp mobilen i ulike situasjoner.

Har vært prata litt om. Han eide hvert fall en og har vel hatt den på i flere videoer?
Citera
2023-09-29, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svartediket
Når var det de havnet i varetekt? Kan dette ha gitt ham problemer i privatlivet?
Ser han har bilde av seg og ungene på facebook. Bildet er lagt ut juni 2022.
Ser på 1881 at han bor hos det som kan være faren og en annen godt voksen dame.

Kan det være slik at varetekten og kontakten med politiet utløste noe i forhold til familien?
F.eks. hvis knark har vært en "gutta"-greie som samboeren hans eller familien ikke kjente til?
Så har han blitt tuppet ut og kanskje får han ikke lenger ha kontakt med ungene sine?
Kan barnevernet ha blitt koblet inn? Foreldre som bruker stoff havner kjapt i kikkertsiktet.

Citat:
Ursprungligen postat av aniani
Jeg tenkte den samme tanken tidlig i tråden, men ble raskt avvist av en bruker som straks benektet at det hadde vært noen problemer med barnemor og barnevernstjenesten. Kan selvfølgelig hende at den brukeren ikke var helt objektiv i svarene sine

Får opp to ulike adresser på han. Men ser uansett ut som han fremdeles er i forhold med barnemor. Mulig Bft er inne i bildet, ikke godt å si.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in