2023-09-07, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Stemmer det.

Skrulle har også "bekreftet" at ER var den de fant lampeolje hos. Om han er troverdig vites ikke 100%

Ja, jeg husker innlegget om at E og R sto bak. Men da burde det være anda enklere å finne fram til den aktuelle bilen, noe ingen har klart.
Citera
2023-09-07, 21:33
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Hvis det var en GM som ikke orket å plukke med seg hylsene, hvordan forklares bruken av begrepet «skuddskader»

Hvis det lå hylser der, ville det vært nok å fotografere disse med en tommestokk. Ikke ta med seg planken(e) de ble funnet på.

Svært sjeldent at hylser og prosjektiler opptrer i umiddelbar nærhet.
Du har rett. Men dersom det mistenkes at noen ble truffet av skudd der/ i nærheten, tror jeg de hadde tatt med mer. Jeg har tenkt at det logiske er at gjerningsperson(-er) oppholdt seg nær hytta/ venta ved hytta.
Ellers er VG-artikkelen veldig rotete skrevet, jeg forstod det først slik at dette var opplysninger som var bekreftet av politiet.
Citera
2023-09-07, 21:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Høres sannsynlig ut. Men noen må vite hvem denne mor / sønn er.. Denne taggeren må ha ett stort forklaringsproblem. Og det er meg komplett uforståelig at vedkommende ikke er siktet / pågrepet å satt i VT.

Sier ikke at taggeren er drapsmannen, men taggeren vet jo hvorfor han tagget, evt hvem som ba han gjøre det.

Tror du politiet får taggerene som tagget "tyster" til å tyste selv i det som ble en drapssak?
Citera
2023-09-07, 21:38
Medlem
Citat:
Ja, jeg husker innlegget om at E og R sto bak. Men da burde det være anda enklere å finne fram til den aktuelle bilen, noe ingen har klart.
Er det mulig å sjekke hvilke biler som er regga på et gitt navn? Isåfall bør man taste inn familiedlemmer av de to nevnte "mistenkte" taggerne
Citera
2023-09-07, 21:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad
Tror du politiet får taggerene som tagget "tyster" til å tyste selv i det som ble en drapssak?
Nei. Er nok ikke 5-stjerners taktisk etterforskning det.
Citera
2023-09-07, 21:53
Medlem
Tenker det er 2 scenarorier når det gjelder taggingen.

1. De såkalte tæggerne var bare en planlagt villedning fra GM for å skape mer forvirring , så tror grunnen til de ikke går offentlig å sier " det var jeg men jeg angrer meg etter hva som har skjedd med Jonas er at de selv er redde. Å de er smågutter i et miljø som driver med noe lyssky aktiviteter.

Grunnen til at politiet ikke gir dem mer beef i media osv er fordi de skjønner at de også er i fare hvis de fremmer dette.

2. Lokal GM som er ansvarlig for alt. Med store psykopatiske tendenser,lav sosial intelligens , lav iq og kjent J over flere år. Som har sett han lage firma, SoME karakter med mange tusen følgere. Å har et sykelig sjalu mot J .
Citera
2023-09-07, 22:03
Medlem
Citat:

En Ø*vind hal*orsen har en hvit golf. Like gammel som AK og Jonas, han kjenner til begge og sjeik.
Citera
2023-09-07, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94
En Ø*vind hal*orsen har en hvit golf. Like gammel som AK og Jonas, han kjenner til begge og sjeik.

Er ikke han i nært beslektet med dama til ER?
Citera
2023-09-07, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cbwollestad

Spørs hvor drevne dem er.. Dem ble omtalt som "unge menn".. 48 timer på glattcella og 4 uker med brev og besøksforbud (isolasjon), trusler fra politi om at de blir tiltalt for medvirkning til drap osv osv pleier å "mørne" ungdommen ganske mye.. Når de har sittet i 4 uker å sett i taket, så kan det stille seg annerledes, i alle fall om de vet at de kun har tagget.

Dette er en drapssak, og denne taggingen er grunnlag for VT, garantert.
Citera
2023-09-07, 22:14
Medlem
Spesielt med skuddskader på plankebord såpass langt ut i kanten på terrassen. Vanskelig å få det til å gå ihop med en planlagt henrettelse. I såfall ville det vært mer forventet med skuddskader i hyttevegg, trær, bil osv.
For å få skuddskade ned i terrassegulv må nesten offeret bli skutt mens han allerede ligger nede helt i kanten av terassen slik det ser ut på bildene.
Lurer også på hvorfor journalistene spør spesifikt om det kan ha vært en ulykke. Hva har de av informasjon som gjør det til et relevant spørsmål? Kan det være at skuddskaden på terrassen er plassert såpass unaturlig at det kan tyde på vådeskudd ifb jakt etc?
Isåfall blir nok en gang spørsmålet hva gjorde offeret på stedet?
Citera
2023-09-07, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wonderingwoman
De såkalte tæggerne var bare en planlagt villedning fra GM for å skape mer forvirring , så tror grunnen til de ikke går offentlig å sier " det var jeg men jeg angrer meg etter hva som har skjedd med Jonas er at de selv er redde. Å de er smågutter i et miljø som driver med noe lyssky aktiviteter.

At du tror politiet slipper dem så lett sier jo litt.. Du tror ikke lovens lange ønsker å vite hvem oppdragsgiver for taggingen var?
Citera
2023-09-07, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Susa94

Er det en som henger noe med AK eller Sj*ik da?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in