2023-09-07, 20:51
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Om du ser under bilde skriver vg to planker mangler

Vet, men på bildet ser det for meg ut som om det er en plankebit som er fjernet. Som i at en planke er saget av med vilje. Ikke noe støttebjelke for en skjøting som ville vært naturlig å se innerst på terrassen.

Uansett et uhyre lite og spesifikt område å fjerne hvis først noe skal fjernes og bli med til labben.
Citera
2023-09-07, 20:55
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drsniffer
Vet, men på bildet ser det for meg ut som om det er en plankebit som er fjernet. Som i at en planke er saget av med vilje. Ikke noe støttebjelke for en skjøting som ville vært naturlig å se innerst på terrassen.

Uansett et uhyre lite og spesifikt område å fjerne hvis først noe skal fjernes og bli med til labben.
Ja, tipper det var funn av hylser?
Citera
2023-09-07, 20:59
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Ja, tipper det var funn av hylser?

Prosjektil, ikke hylser vil jeg tro. Men skjønner hva du mener.

Hvis en legger godviljen til så kan det se ut som om noen har krabbet inn og ut også. Gresset ser litt slitent ut.
Citera
2023-09-07, 21:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gatelys
Det er ikke «kone bilen» til noen av navnene som har blitt nevnt da?

Mener hørt at den sto regga på mor til en av de som tagga.
Citera
2023-09-07, 21:04
Medlem
Bibss avatar
Citat:
Prosjektil, ikke hylser vil jeg tro. Men skjønner hva du mener.

Hvis en legger godviljen til så kan det se ut som om noen har krabbet inn og ut også. Gresset ser litt slitent ut.
Nei, det var tomhylser jeg tenkte på Prosjektil, da tror jeg de hadde tatt med mer av planker der
Citera
2023-09-07, 21:07
Medlem
Citat:

Du har sikkert rett i det med sagingen. Godt observert!
Det ser ut til at flere av plankene på terrassen er mye smalere enn det åpne partiet der planke/planker er fjernet, og derfor tenker jeg at 2 planker i bredden er fjernet.

https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...apet-paa-jonas
Citera
2023-09-07, 21:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrNorway85
Mener hørt at den sto regga på mor til en av de som tagga.

Høres sannsynlig ut. Men noen må vite hvem denne mor / sønn er.. Denne taggeren må ha ett stort forklaringsproblem. Og det er meg komplett uforståelig at vedkommende ikke er siktet / pågrepet å satt i VT.

Sier ikke at taggeren er drapsmannen, men taggeren vet jo hvorfor han tagget, evt hvem som ba han gjøre det.
Citera
2023-09-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ronsangel
Høres sannsynlig ut. Men noen må vite hvem denne mor / sønn er.. Denne taggeren må ha ett stort forklaringsproblem. Og det er meg komplett uforståelig at vedkommende ikke er siktet / pågrepet å satt i VT.

Sier ikke at taggeren er drapsmannen, men taggeren vet jo hvorfor han tagget, evt hvem som ba han gjøre det.
Eh, jeg mener en av de troverdige her inne, har skrevet at ER og en til ryktes å stå bak taggingen. Dette er lokale rykter og åpenbart ikke noe man skal ta 100% troverdig. Men jeg finner ikke igjen innlegget (2 til 5 dager gammelt)
Citera
2023-09-07, 21:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Eh, jeg mener en av de troverdige her inne, har skrevet at ER og en til ryktes å stå bak taggingen. Dette er lokale rykter og åpenbart ikke noe man skal ta 100% troverdig. Men jeg finner ikke igjen innlegget (2 til 5 dager gammelt)
Dette innlegget?
Citat:
Ursprungligen postat av Skrulle69
Min mistanke er ER, OMM, AK, RO etc. er noen forbindelser som knytter dem sammen. Men jeg kjenner ikke noen av dem personlig, men vet hvem dem er. Som sagt, det er nevnt flere hypoteser som kan knytte J til disse. Og motivet er der igjen så mangt. Jobb, dop, penger, sjalusi, kriminalitet, hevn, sinne, rus osv. Og for alt man vet, så kan ER og OMM blitt satt i situasjon der dem føler seg presset/truet til å lure og plage J. De som kan svare på dette, er som sagt nevnt i dette forumet her. Men det er også de som prater minst, og sitter veeeeldig rolig i båten. Derav jeg mener det blir satt for lite fokus på disse folkene. Jeg mener de har en direkte eller indirekte kobling i saken. Hørte nylig at RO og ER er de som har stått for taggingen «tyster J».(rykte)
Citera
2023-09-07, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av z-z-z
Dette innlegget?
Stemmer det.

Skrulle har også "bekreftet" at ER var den de fant lampeolje hos. Om han er troverdig vites ikke 100%
Citera
2023-09-07, 21:21
Medlem
drsniffers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bibs
Nei, det var tomhylser jeg tenkte på Prosjektil, da tror jeg de hadde tatt med mer av planker der

Hvis det var en GM som ikke orket å plukke med seg hylsene, hvordan forklares bruken av begrepet «skuddskader»

Hvis det lå hylser der, ville det vært nok å fotografere disse med en tommestokk. Ikke ta med seg planken(e) de ble funnet på.

Svært sjeldent at hylser og prosjektiler opptrer i umiddelbar nærhet.
Citera
2023-09-07, 21:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StonesThrow81
Stemmer det.

Skrulle har også "bekreftet" at ER var den de fant lampeolje hos. Om han er troverdig vites ikke 100%
Nå leser jeg flere av innleggene til Skrulle og han virker veldig troverdig.

Hans innlegg bør leses av alle...
Senast redigerad av StonesThrow81 2023-09-07 kl. 21:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in