2023-08-18, 22:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Eeeeh jag har ett glasklart minne, du skröt om hur ghetto boyzen älskade tjocka finskor, orkar inte leta i dina tidigare inlägg dock, det var några år sedan.

Hon går väl laget runt där, blir ett saftigt bodycount bara på en helg.
Citera
2023-08-18, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Nej. Han menar att trots det påstått höga värdet hos dessa äldre män kan han inte argumentera för varför jag skulle välja en 40-åring framför en 20-åring.
Annars hade han kunnat ge mig svar direkt.
Haha
det vet du själv just sådant beteende du nu uppvisar gör att du får springa runt med små pojkar.
Ifrågasätta fakta som varit vedertagna lika länge som hus har funnits
Citera
2023-08-18, 22:34
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av shallfin
Haha
det vet du själv just sådant beteende du nu uppvisar gör att du får springa runt med små pojkar.
Ifrågasätta fakta som varit vedertagna lika länge som hus har funnits

Bara bittra äldre män som kallar killar i sina bästa år för småpojkar. Resten rycker på axlarna precis som jag gör när en äldre man väljer en yngre tjej.
Citera
2023-08-18, 22:38
Medlem
Citat:
Bara bittra äldre män som kallar killar i sina bästa år för småpojkar. Resten rycker på axlarna precis som jag gör när en äldre man väljer en yngre tjej.

Det är nog fler än vad du tror som har synpunkter på att en nästan 40 årig kvinna springer med 20 åriga killar.
Citera
2023-08-18, 22:41
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Sluta ljug. Jag gillar Mellanösternkillar och Balkanmän och har inte skrivit ett ord om ghetto-killar.
Herregud, flera timmars tjafs för att man väljer bort äldre, svenska män.
Sitter jag och hittar på saker om er?
Ja ja blattar som blattar.
Nejdå, vi som grupp är tacksamma över ditt val. 😘
Citera
2023-08-18, 22:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Att knulla kvinnor på 40 plus är det bästa, oavsett om man är 18 eller 50. Då de vill ha mer sex än unga kvinnor. Men det handlar inte om detta.

25-åriga kvinnor vill ju har barn och detta vill knappast Magnus 45, så vad fan är det för poäng att dessa ingår relationer med varandra?

Det kanske är kvinnor som inte vill ha barn? Man får väl anta att dom diskuterar saken en bit in i förhållandet och hon kan ta ett beslut om hon vill stanna eller inte.
Citera
2023-08-18, 22:43
Avslutad
Citat:
Ja ja blattar som blattar.
Nejdå, vi som grupp är tacksamma över ditt val. 😘

Då så. Då behöver ni ju inte gnälla och fantisera mer. Eller kalla vuxna killar för småpojkar.
Citera
2023-08-18, 22:44
Avslutad
Inget fel med en yngre kvinna så länge du inte är gammal nog att vara hennes pappa.. är du gubbsjuk, porrskadad eller något mer sjukligt i grunden?
Citera
2023-08-18, 22:47
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Då så. Då behöver ni ju inte gnälla och fantisera mer. Eller kalla vuxna killar för småpojkar.

Det har jag inte gjort, skulle inte kunna moralisera över åldersskillnad, mina tjejer brukar hålla sig runt halva min ålder, jag åldras som ett vin.
Citera
2023-08-18, 22:49
Medlem
Citat:
Är det så i din värld Herregud vilka floskler du försöker framställa som sanningar.
Faktum kvarstår en ung kvinna har flera fördelar när hon träffar äldre män tex
Ekonomi
Kontakter
Mer erfaren i sängen
Bör vara vuxen även mentalt
Tacksam för att ha en vacker kvinna.
Fördelarna för en äldre kvinna att ha en yngre man det enda jag kan komma på är att yngre män är lättare att styra och ställa med, sex säger du säkert, men jag tror jag är långt mycket bättre idag än för,,, 😈ett antal är sedan
Citera
2023-08-18, 22:50
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Jag frågade varför jag skulle välja en 40-årig man framför en 20-åring. Svara på det istället för att sitta och fantisera.

Du kan inte välja en äldre man därför att du är utgången mjölk. En äldre man likt en exklusiv flarra vin ser dig förmodligen också som en eller flera redflags.

Damer vill ha äldre män, du kör yngre därför att du inte kan annat. Det är inte mitt fel att du vägrar förstå. Det är sanningen.

Du hade din primetime, nu är den tiden förbi. Du rynkade på näsan åt män då, nu gör männen det åt dig. Det suger och det gör dig irriterad, att du faktiskt vet att du håller på att vissna, eller rättare sagt har gjort det.
Senast redigerad av CompressorVane 2023-08-18 kl. 22:52.
Citera
2023-08-18, 22:53
Avslutad
Citat:
Det har jag inte gjort, skulle inte kunna moralisera över åldersskillnad, mina tjejer brukar hålla sig runt halva min ålder, jag åldras som ett vin.

Vad fint för dig att du fått högre testosteron och sexlust till skillnad från dom flesta äldre män.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in