2023-08-18, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Man fascineras alltid över hur dåligt ni kvinnor känner era egna kroppar.

Fram med källan nu.
Citera
2023-08-18, 21:13
Medlem
Att knulla kvinnor på 40 plus är det bästa, oavsett om man är 18 eller 50. Då de vill ha mer sex än unga kvinnor. Men det handlar inte om detta.

25-åriga kvinnor vill ju har barn och detta vill knappast Magnus 45, så vad fan är det för poäng att dessa ingår relationer med varandra?
Citera
2023-08-18, 21:15
Medlem
Vad fan tänker föräldrarna till dessa unga kvinnor? Som man måste man känna sig för jävlig om man är lika gammal som den unga kvinnans föräldrar.
Citera
Medlem
Citat:
Visst du får gärna tycka detta, alla har vi våra egna preferenser.

Ja, jag tycker att det är bra om både mannen och kvinnan njuter vid sex.
Det är min preferens det.

Men din preferens är alltså att ligga med en så pass trång fitta, så att bara du njuter. Och den preferensen får du givetvis ha. Men trist för dina trånga sexpartners som inte får njuta...

Och återigen: detta har inte med topic att göra. Och vad gäller topic så anser jag att om ömsesidig kärlek uppstår mellan en 20-årig kvinna och en 15-20 år äldre man, så är det väl bara att tuta och köra. Kärlek är fint. Men han måste kunna tänka sig att ge henne barn om hon vill ha detta. Annars får han låta bli att inleda något med henne och låta henne bilda familj med en man som vill ge henne det.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LionQueen88
Fram med källan nu.

Det är upp till dig att lära dig teorin också, du verka kunna praktiken iallafall.
Citera
2023-08-18, 21:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jack.Cates
Vad fan tänker föräldrarna till dessa unga kvinnor? Som man måste man känna sig för jävlig om man är lika gammal som den unga kvinnans föräldrar.

Är det många som får barn vid 15 års ålder eller vad menar du?
Citera
2023-08-18, 21:19
Avslutad
Citat:
Det är upp till dig att lära dig teorin också, du verka kunna praktiken iallafall.

Du har ingen källa alltså.
Citera
2023-08-18, 21:23
Medlem
Citat:
Du har ingen källa alltså.

Vad är det du vill ha källa på egentligen? Att du får in knytnäven nu istället för ett eller max två fingrar?
Citera
2023-08-18, 21:34
Avslutad
Citat:
Vad är det du vill ha källa på egentligen? Att du får in knytnäven nu istället för ett eller max två fingrar?

Varför sitter du och fantiserar ihop att jag kan få in en knytnäve? Det finns gott om kvinnor där ute, du behöver inte vara bitter för att jag väljer bort dom i din ålder. Du vet mycket väl vad jag vill ha källa på.
Citera
2023-08-18, 21:36
Medlem
Citat:

En fitta som inte är upphetsad får knappt in 1-2 fingrar. Även om fittan tillhör en kvinna över 30 bast.
En fitta som är upphetsad får inte in en knytnäve (utan smärta). Även om fittan tillhör en kvinna på över 30 bast. Men en upphetsad fitta över 18 år, kommer kunna få in en dolme.

Du börjar låta som en oskuld. Alternativt har du enbart haft sex med unga kvinnor som inte varit upphetsade och äldre kvinnor som varit upphetsade.

Fittan vidgas vid upphetsning (även en oerfaren 18-årings fitta). Men en kvinna som kan knipa, kommer ändå kunna krama om dolmen hårt och skönt. Även om hon är över 30 bast.

För övrigt är du helt off topic! En 40-årig man som träffar en 20-årig kvinna, ska givetvis satsa om ömsesidig kärlek finns. Men han får vara beredd på att ge henne barn. Det är väl där problemet kan finnas... Att hon vill och han inte vill. Och då får han släppa henne fri så hon får möjlighet att skapa sin familj. Lär hon sig knipa, kommer hon och hennes partner alltid ha skönt sex ihop. Oavsett om hon är 20 bast eller 60 bast.
Citera
2023-08-18, 21:37
Medlem
Citat:
Är det många som får barn vid 15 års ålder eller vad menar du?

Om man själv är 40 år och kvinnan är 20 år. Så kan mycket väl hennes föräldrar vara mellan 38-50. Dvs.: jämngamla med en själv.
Citera
2023-08-18, 21:41
Medlem
Citat:
Varför sitter du och fantiserar ihop att jag kan få in en knytnäve? Det finns gott om kvinnor där ute, du behöver inte vara bitter för att jag väljer bort dom i din ålder. Du vet mycket väl vad jag vill ha källa på.

Varför envisas du med att tro att jag är bitter? Jag tycker du är för gammal helt enkelt, men som sagt för 50- och 60-åriga gubbar är du en ungdom. Allting är som bekant relativt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in