• 2
  • 3
2023-09-12, 23:24
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Försöker inte sätta dit dig eller så, bara nyfiken. Det står ju i reglerna:
1.07. Alternativa konton
Vid avstängning är det endast tillåtet att använda forumet för att diskutera sin avstängning med en moderator eller admin.
Tolkar det som att under tiden man är bannad så får man inte skriva på flashback, om det inte är till mod.

Man får skriva i detta delforum eller i PM till Mod/admin.

Jag har bara blivit avstängd en vecka som max. En vecka går hyfsat fort så det är inga större svårigheter att vänta ut tiden.

6 månader däremot skulle vara jävligt jobbigt. Hade nog startat ett nytt konto om det inte vore för risken att bli påkommen och få en ännu längre avstängning. Har blivit permbannad från andra forum och där hämnades jag genom att jävlas med modsen genom spam/trollkonton, hackande av moderaroters konton för att ställa till jävelskap. Vid två tillfällen var jag moderator under falsk identitet. Det var roligt.
Citera
2023-09-12, 23:28
Medlem
hejpadigdu1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Man får skriva i detta delforum eller i PM till Mod/admin.

ABBORRE skriver frekvent i andra underforum, får inte ihop detta.
Citera
2023-09-12, 23:30
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:

Han/hon sa ju inte att han/hon var bannad nu. Han/hon sa att han/hon hade varit bannad, men fick amnesti av admin.
Citera
2023-09-13, 04:14
Inaktiv Administrator
admin5s avatar
Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Han/hon sa ju inte att han/hon var bannad nu. Han/hon sa att han/hon hade varit bannad, men fick amnesti av admin.

Det var jag som gav honom/henne amnesti 2018-09-05, dvs för nästan exakt 5 år sedan.

admin5
Citera
2023-09-13, 04:36
Medlem
Tar folk ett forum, detta forum, så seriöst att en bann skulle påverka dom i verkliga livet? Jag vet inte ja..
Citera
2023-09-13, 10:07
Medlem
Sonny00s avatar
Har inte alla användare några alternativa konton som man använder om man skulle avstängd? Vem vill liksom kunna straffas av några moderatorer av varierande kvalitet?
Citera
2023-09-13, 15:36
Medlem
TyrgilScramasaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av peterZiipen
De startar bara ett nytt konto under tiden såklart.
Antagligen, men det är de utan integritet.

Om jag blir avstängd som så kommer jag inte tillbaka. Nån självrespekt har man väl.

Är jag inte önskad så lämnar jag. Inte skapar jag ett nytt konto och försöker börja om.

Det är så sorgilgt lågt att det ens behöver nämnas. Låter som en turk som inte fattar när man inte är välkommen.
Citera
2023-09-13, 20:24
Medlem
Firewaias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av admin5
Det var jag som gav honom/henne amnesti 2018-09-05, dvs för nästan exakt 5 år sedan.

admin5
Händer det ofta? Redovisar ni grunderna till det?
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in