• 1
  • 2
2023-08-14, 23:36
Medlem
Ni som varit avstängda så länge som 6 månader, är ni inne och läser trådar på forumet ändå?

Ibland ser man storpostare bli avstängda, och det är svårt att föreställa sig hur stor abstinensen kan vara från att avhålla sig att posta 10+ inlägg per dag.

Vad gjorde ni under tiden ni var avstängda?

När ni kom tillbaka försökte ni minimera risken för varningar?

Jag antar att detta egentligen är motsatsen till kåkfarare. Därför att kåkfarare håller man inne på anstalten. Medan avstängda på Flashback hålls ute från Flashbackanstalten.

Jag har börjat få fler och fler inlägg bortraderade så snart kommer väl varningarna mot mig också.
Citera
2023-08-14, 23:47
Medlem
peterZiipens avatar
De startar bara ett nytt konto under tiden såklart.
Citera
2023-08-14, 23:48
Medlem
Annan device med annat konto och annan uppkoppling? Tror jag tralla la
Citera
2023-08-14, 23:48
Medlem
a-mortals avatar
Jag slutade med att gå in på flashback. Jag spelade väl spel och såg på film istället. Tittade på YT och läste på wikipedia. Det finns ingen mening med att vara på flashback om man inte kan skriva vad man vill. Om man inte kan skriva vad man vill kan man göra vad som helst annat. Det kändes ibland snarare en belöning än bestraffning att bli avstängd.

Jag har fortfarande irritation mot moderatorn, men det är en annan sak. 0.03 är en cp-regel.
Citera
2023-08-14, 23:54
Medlem
Klagans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm
Ni som varit avstängda så länge som 6 månader, är ni inne och läser trådar på forumet ändå?

Ibland ser man storpostare bli avstängda, och det är svårt att föreställa sig hur stor abstinensen kan vara från att avhålla sig att posta 10+ inlägg per dag.

Jag antar att detta egentligen är motsatsen till kåkfarare. Därför att kåkfarare håller man inne på anstalten. Medan avstängda på Flashback hålls ute från Flashbackanstalten.

Jag har börjat få fler och fler inlägg bortraderade så snart kommer väl varningarna mot mig också.
Fixa nytt konto här eller skit i flashback och testa andra forum. Ingen större grej faktiskt. Internet är stort. 😀
Citera
2023-08-14, 23:55
Bannlyst
Det är bara veva på ett nytt konto! Hälften som svarar här har säkert postat i tråden med flera konton. Säg det finns 100 användare då är det 10 unika
Citera
2023-08-14, 23:58
Medlem
Pruttmuffs avatar
Jag blev avstängd I 7 månader. Jag fick en månads avstängning plus ytterligare sex månader för att jag använde ett alternativt konto.

Jag fördrev tiden genom att skapa ett konto på Familjeliv.se, så nu hänger jag både på Flashback och Familjeliv.
Citera
2023-08-15, 00:02
Medlem
Stenballes avatar
Jag har dragit på mig en och annan varning genom åren, men aldrig blivit avstängd.
En del varningar har varit befogade, några gränsfall och en har tveklöst varit felaktig.

Skulle jag bli avstängd så skulle jag lämna sajten, förmodligen för gott.
Jag vill inte vara på en plats där jag inte är välkommen.
Citera
2023-08-15, 00:05
Citat:
Ursprungligen postat av Al-Gore-Rytm

Jag kan tipsa om Trustpilot
Citera
2023-08-15, 01:07
Medlem
Dofternas avatar
Svinjobbigt eftersom jag respekterar reglerna. Har ett konto, det är mitt eftermäle.
Citera
2023-08-15, 01:24
Medlem
Trolltestets avatar
Det är lite som att tända av från en drog. Första tiden är jobbig när man kan se men inte röra, men det blir lättare och lättare allt eftersom månaderna går och sen när man kommer tillbaks efter 6 månader så är det som att ta första jointen igen efter ett långt uppehåll.
Citera
2023-08-27, 17:13
Medlem
Denoms avatar
Jag var bannad några år och då gick jag inte in på forumet överhuvudtaget, gjorde annat istället för att läsa och skriva här och det slutade med att jag ville tillbaka så jag skrev till admin och fick amnesti, sedan dess har jag skött mig då jag spenderar en hel del tid här nu.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in