• 1
  • 2
2023-08-13, 20:53
Medlem
Jag är i ett förhållande sedan 6 år tillbaka. Vårt förhållande går lite upp och ner, men har fortfarande hållit ihop. Nu har det kommit upp en situation som känns svår.

Det finns nämligen en kille på jobbet jag är lite intresserad av. Men är osäker på om han gillar mig tillbaka. Vi har jobbat ihop ungefär 1 år nu. Första gången jag anade han var intresserad var när han under en aw la till mig på snap. Vet att han inte håller på jättemycket med sociala medier och liknande. Samma kväll snackade vi mycket, och han är nog inte sån som pratar massor med tjejer, utan håller sig mest till grabbgänget.

Han vet att jag har kille. En kväll när vi var ute sa han till mig att "Din pojkvän kanske borde hämta dig med bilen". En annan kväll snackade vi om bio, och han hade sett en massa nya filmer. Då nämnde han även att min kille borde ta med mig ut på bio någon gång. svårt förklara men det känns som att han hintar om min kille lite då och då, att han hade kunnat göra bättre...

Är det här värt att undersöka vidare? Kan han vara intresserad?
Citera
2023-08-13, 20:55
Medlem
SnutteFia03s avatar
Det är du som är i ett förhållande, inte han. Därmed är det ditt ansvar att antingen bete dig anständigt eller inte.

Givetvis vill han ligga.
Citera
2023-08-13, 20:57
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freya123
Jag är i ett förhållande sedan 6 år tillbaka. Vårt förhållande går lite upp och ner, men har fortfarande hållit ihop. Nu har det kommit upp en situation som känns svår.

Det finns nämligen en kille på jobbet jag är lite intresserad av. Men är osäker på om han gillar mig tillbaka. Vi har jobbat ihop ungefär 1 år nu. Första gången jag anade han var intresserad var när han under en aw la till mig på snap. Vet att han inte håller på jättemycket med sociala medier och liknande. Samma kväll snackade vi mycket, och han är nog inte sån som pratar massor med tjejer, utan håller sig mest till grabbgänget.

Han vet att jag har kille. En kväll när vi var ute sa han till mig att "Din pojkvän kanske borde hämta dig med bilen". En annan kväll snackade vi om bio, och han hade sett en massa nya filmer. Då nämnde han även att min kille borde ta med mig ut på bio någon gång. svårt förklara men det känns som att han hintar om min kille lite då och då, att han hade kunnat göra bättre...

Stackars din kille. Tycker du ska dumpa honom för hans skull. Du verkar ju inte älska honom iaf.
Citera
2023-08-13, 21:00
Medlem
Swegoats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Stackars din kille. Tycker du ska dumpa honom för hans skull. Du verkar ju inte älska honom iaf.

Kvinnor dumpar inte män före dom har något nytt. En vis man sa en gång "Kvinnor är som apor, släpper inte taget om lianen före dom har en ny i andra handen".
Citera
2023-08-13, 21:05
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Swegoat
Kvinnor dumpar inte män före dom har något nytt. En vis man sa en gång "Kvinnor är som apor, släpper inte taget om lianen före dom har en ny i andra handen".
Så är det ju. Men TS kanske kan bryta den trenden och försöka vara en god människa istället för skräp.
Citera
2023-08-13, 21:10
Medlem
Ja rätt i allt. Skulle aldrig göra något, men tankar kommer och går.
Citera
2023-08-13, 21:12
Medlem
StonedMonkeys avatar
Citat:

Kan bara hålla med. Gör slut
Citera
2023-08-13, 21:13
Medlem
franges avatar
Har du någonsin hört uttrycket "Man skiter inte där man äter" angående att rida kukar på jobbet?
Citera
2023-08-13, 21:14
Medlem
a-mortals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Freya123

Ja, ditt liv kommer förändras till en idyll med rosor och hibiskusar. Killen är 100% en gruva med filmreferenser och en omtänksam person som är värd att gifta sig med. Du får ett äkta inofficiellt flashbackgodkännande att dejta denna dundergrabb!
Citera
2023-08-13, 22:08
Medlem
tnems avatar
Citat:
Så är det ju. Men TS kanske kan bryta den trenden och försöka vara en god människa istället för skräp.

De är försent Hon sondera/förbereder för ett nytt förhålla de när hon redan är kvar i det gamla.
Citera
2023-08-13, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tnem
De är försent Hon sondera/förbereder för ett nytt förhålla de när hon redan är kvar i det gamla.

Och medan hon sonderar så letar hon fel på sin kille.
Allt för att rentvå sitt egna samvete.
Hon är ju trots allt ett offer.
Ett vanligt beteende hos kvinnor.
Citera
2023-08-13, 23:00
Medlem
wes420s avatar
Har inget gott att säga förutom att du borde vara ärlig med din partner och berätta precis hur du känner och dina tankar.
Sanningen kan göra ont att berätta, men aldrig har någon mått sämre i slutändan av ärlighet.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in