Tilbaka, hade annat för mig. Tack för svaren, verkar vara delade läger.
Citat:
Ursprungligen postat av
NyaHenrikss
Nu har du frågat och bollen ligger hos henne.
Ligg lågt broder.
Tack, min tanke också.
Citat:
Ursprungligen postat av
ReasoningIsTheKey
Hade hon velat så hade hon sagt, "men" vi kan hitta på nått senare. Det gjorde hon inte nu, hon kom inte med något motförslag. Är tjejer intresserade på riktigt så kommer de alltid med ett motförslag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Kammadaj
Hon var inte intresserade. Hade hon varit det, så hade hon själv föreslagit en annan tid. Luddig fråga visserligen, men kvinnor brukar själva linda in allt, så tvivlar inte på att hon mycket väl fattade.
Men sedan med detta sagt, så med så kort varsel som du gav henne, så är det nog få som hade kunnat. Du skulle frågat henne vad hon gör typ ett par dagar framåt. Ligg lågt och var lika trevlig som vanligt när du träffar henne. Det är inte omöjligt hon behöver lite betänketid eller själv föreslår något någon annan dag.
Typ där är jag.
Citat:
Ursprungligen postat av
Zigge1234
Du kan inte förvänta dig att hon ska kunna gå ut samma dag, tjejen har ett liv och är inte tillgänglig för dig 24/7. Fråga ordentligt i god tid! "Vad gör du på Onsdag nästa vecka?"
Det där var faktist nåt jag inte tänkte på, bra råd där. Är bara lite bakbunden, det där med att fråga flera gånger.
Citat:
Ursprungligen postat av
Pope666
Du har ju inte ens frågat bror.
Citat:
Ursprungligen postat av
EltonToilet
Alldeles för luddigt ställd fråga enligt mig
Citat:
Ursprungligen postat av
Amenfoerihvete
Det är ingen som blivit utfrågad på date än. Kvinnor älskar tydliga män som visar deras intention. Det skapar trygghet.
I'd like to take you out for dinner sometime. Avvakta respons, är den positiv så är steg 2 att bestämma var och när och byta kontaktuppgifter.
Bäst jag minns var att jag sa "
are you doing anything tonight ?" , det kan väl bara inte låta som nåt annat ? Seriöst, hon måste väl ha kopplat ?
Jag tror ändå råden här är bra, jag avvaktar, antar inget förhastat men att fråga henne igen skulle ge fel bild som att det inte finns andra tjejer att dejta. Har inte sett henne sen dess men ifall hon låtsas som inget nästa gång vi råkas, ja då har hon spelat sina kort.