• 2
  • 3
2023-08-13, 09:35
Medlem
ReasoningIsTheKeys avatar
Men sen vill jag tillägga en sak.. Alltså ICA tjejen hade ju aldrig börjat ragga på mig om jag inte pratat med henne först. Det är ju så det fungerar. Jag har ju pratat lite med henne när jag varit där och handlat lite då och då.

Då hade jag inte planer på att ragga på henne eller nått sånt. Bara snacka och vara trevlig. Jag gillar att snacka med främlingar när jag får chansen.

Sen efter att vi pratat några gånger, 5 minuter här och där. Det var ju då hon började ragga på mig och ville att vi skulle hitta på nått.

Hade jag aldrig pratat med henne från första början så hade hon aldrig vågat ragga på mig. Så som jag sa tidigare, att kunna snacka är A och O. Utan det kommer du ingenstans om du inte är en 10 - poängare då kanske.
Citera
2023-08-13, 09:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Jag har som vit svensk alltid blivit nobbad av vita kvinnor och det är något som gjort att jag levt ensam hela livet. När jag har tänkt igenom detta lite så har jag insett att det finns nog ett fåtal kvinnor i mitt liv som visat lite intresse och då är det alltid icke-vita tjejer. Till exempel när man varit utomlands och fått en blick och kollat in mig. Inget emot icke-vita tjejer men jag vill gärna i framtiden para mig med en europeisk kvinna.

Hur ska jag tänka gällande detta? Jag har ju börjat inse att om jag fortsätter gå efter dessa kvinnor jag attraheras utav så kommer jag fortsätta vara singel hela livet verkar det som.
Var på skalan 1-10 ligger du? Var på skalan ligger kvinnorna som har nobbat dig? Dessa frågor ska du ta till dig och vara ärlig när du svarar.
Citera
2023-08-13, 17:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sebastian_
Kvinnor gillar bara de 20% mest attraktiva männen. Förmodligen så är de topp 20% i de länderna, kanske på grund av att du är exotisk. Kanske för att svenska män generellt ser väldigt bra ut. I Sverige så är du uppenbarligen inte topp 20% .
Jag har hört om detta 80/20 men samtidigt så är ju inte 80% av Sveriges män singlar och definitivt inte oskulder. De flesta lyckas ju någon gång.

Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Var på skalan 1-10 ligger du? Var på skalan ligger kvinnorna som har nobbat dig? Dessa frågor ska du ta till dig och vara ärlig när du svarar.
Jag skulle kalla mig en femma. Men alltid svårt att bedöma sig själv. Jag försöker med alla kvinnor jag känner attraktion till. Jag brukar inte använda 1-10 skalan utan jag använder bara skalan om dom är min typ eller inte min typ.
Citera
2023-08-13, 18:14
Medlem
Citat:
Jag har hört om detta 80/20 men samtidigt så är ju inte 80% av Sveriges män singlar och definitivt inte oskulder. De flesta lyckas ju någon gång.

Jag skulle kalla mig en femma. Men alltid svårt att bedöma sig själv. Jag försöker med alla kvinnor jag känner attraktion till. Jag brukar inte använda 1-10 skalan utan jag använder bara skalan om dom är min typ eller inte min typ.
Slår vad om att din typ är majoriteten av alla andra mäns typ. Då blir det konkurrens och man måste tävla med sitt utseende, pengar, kändisskap etc för att få en sån.
Citera
2023-08-13, 18:25
Medlem
F.Hansens avatar
Antagligen så måste du arbeta med dig själv en massa. Skaffa några vänner du litar på och säg åt dem att vara ärliga med vad du behöver fixa till och följ deras råd.
Dessa män ska vara sånna som är "som dig" men faktiskt fattat hela grejjen.
Citera
2023-08-13, 18:51
Bannlyst
Citat:
Jag träffade dessa tjejers kompisar när jag var yngre, gick åt helvete varje gång. Fick höra från tjejkompisen att hennes kompis tyckte jag var ful och allt möjligt. Det är så jävla tufft alltså och konkurrensen är stenhård.

Jag är kort och smal. Hår hår på huvudet och glasögon bara när jag läser. Jag lägger en del pengar på kläder faktiskt, förmodligen över genomsnittet i min ålder. Jag är ju incel emot min vilja och vad jag än gör så blir det inte någon skillnad jag har ju försökt träffa någon i 15 år nu.

Ja du råkar ha Incel mannens utseende.

Flesta är Korta och Smala av de.

I ditt fall hjälper inte märkeskläder. Du kan lika gärna köpa Lager 157.
Men du behöver en fin bil och börja äta redigt och gymma. ÄT som en man.
Eller
Börja sök på feta tjejer, eller riktigt fula.

Hur är du som person? Är du skum som sitter hemma vid datorn? Aldrig ute på baren?
Citera
2023-08-13, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Ja du råkar ha Incel mannens utseende.

Flesta är Korta och Smala av de.

I ditt fall hjälper inte märkeskläder. Du kan lika gärna köpa Lager 157.
Men du behöver en fin bil och börja äta redigt och gymma. ÄT som en man.
Eller
Börja sök på feta tjejer, eller riktigt fula.

Hur är du som person? Är du skum som sitter hemma vid datorn? Aldrig ute på baren?
Det där gör jag inte. Ingen dyr bil däremot men en fin bil och lägenhet.

Jag tackar aldrig nej till något jag blir bjuden till. Men det blir ju färre sånt man gör med åldern. Ute på baren var man vid 20-25.
Citera
2023-08-13, 19:56
Bannlyst
Citat:
Det där gör jag inte. Ingen dyr bil däremot men en fin bil och lägenhet.

Jag tackar aldrig nej till något jag blir bjuden till. Men det blir ju färre sånt man gör med åldern. Ute på baren var man vid 20-25.

vad gör du inte?
dejtar feta eller fula tjejer?

Du har inget annat val ju
Citera
2023-08-14, 01:16
Medlem
Har du verkligen varit speciellt mycket i andra europeiska länder, där det finns vita kvinnor?
Jag är verkligen inte bra på området alls, men har man tålamod, tid och pengar att stanna på olika ställen och seriöst söker, så lär det nog öka chanserna rejält.
Finns många som är singel hela livet. Kanske inte superhälsosamt eller bra, men så det är iaf.
Synd att Ryssland, Vitryssland är kört för många decennier framåt, annars finns det ju många snygga, vita kvinnor där.
Citera
2023-08-14, 09:46
Medlem
Incendios avatar
Med tanke på att de flesta lever med någon yr samma ras, så kanske du ska titta på vilken sorts vit kvinna du tittar efter. Alternativt se den gemensamma nämnaren- du själv.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in