2023-08-12, 22:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frosthy
Jag söker en tjej så lång eller muskulös är inget jag är intresserad utav.

Nej jag är inte snygg. Jag skulle väl ranka mig själv en femma högst. Aldrig haft flickvän. Ja jag kan hålla en konversation. Nej jag ser ju bättre ut än honom men har mina utseendeproblem tyvärr.

Jag börjar känna mig åldersstressad för att jag är 40 om några år och aldrig haft flickvän eller varit på en riktig dejt.

Om du har vänner som har flickvänner och fruar så försök prata med dem om de har vänner som är singel och söker manligt sällskap. Kvinnor har ofta väninnor som är singlar och som de kan försöka ordna något genom. Oavsett utseende så kan alla få någon om man bara vågar försöka och anstränger sig lite själv. Jag är själv usel på att flörta och att våga söka kontakt med motsatta könet, men jag träffade min fru på en fest som min kompis flickvän ordnade, nu har jag fem barn och är i din ålder och trodde för 13 år sedan att jag skulle leva ensam resten av mitt liv.
Citera
2023-08-12, 22:32
Medlem
De vet du sade det bäst: "man måste va' en bad boy"
Citera
2023-08-12, 23:46
Medlem
cerns avatar
Något som man har gemensamt med vanliga svenska kvinnor är att man kan ha många konversationer och man kan enkelt klicka med dom eftersom man är svensk själv.
Vad som suger dock är när man förstår varandra för bra och sen blir det bara massa tjafs och gnäll..
Svenska tjejer ska numera vara så himla självständiga, singel4life och så duktiga på allt så de mest vill stå på egna ben.

Rekommenderar brudar utanför Europa, gärna sådana som är lite olik dig själv. Våga ta större kliv och satsa högre än vanliga vita kvinnor. En riktig kvinna tar hand om sin man utan tjafs och gnäll.
Mannen sliter och drar in pengar. Lycka till!
Citera
2023-08-12, 23:55
Bannlyst
Citat:
Jag har som vit svensk alltid blivit nobbad av vita kvinnor och det är något som gjort att jag levt ensam hela livet. När jag har tänkt igenom detta lite så har jag insett att det finns nog ett fåtal kvinnor i mitt liv som visat lite intresse och då är det alltid icke-vita tjejer. Till exempel när man varit utomlands och fått en blick och kollat in mig. Inget emot icke-vita tjejer men jag vill gärna i framtiden para mig med en europeisk kvinna.

Hur ska jag tänka gällande detta? Jag har ju börjat inse att om jag fortsätter gå efter dessa kvinnor jag attraheras utav så kommer jag fortsätta vara singel hela livet verkar det som.

Hur ser du ut?
Är du flintis? Glasögon? Smal som fan? Klen? Bär du kläder du ärvt eller köpt på Loppis?
Något är ju fel på dig såklart.

Se till att äta bra, vårda dig, bära nya normala kläder. Byt glasögon till modernare sort eller skaffa linser.
Fixa håret. Gymma lite, gå rakryggad.
Skrota din gamla fula gubb Saab med rost du ärvt. Köp en nyare bil, sluta vara ett äckel.
Sluta vara Incel.

Bli en man
Citera
2023-08-13, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Asgard82
Om du har vänner som har flickvänner och fruar så försök prata med dem om de har vänner som är singel och söker manligt sällskap. Kvinnor har ofta väninnor som är singlar och som de kan försöka ordna något genom. Oavsett utseende så kan alla få någon om man bara vågar försöka och anstränger sig lite själv. Jag är själv usel på att flörta och att våga söka kontakt med motsatta könet, men jag träffade min fru på en fest som min kompis flickvän ordnade, nu har jag fem barn och är i din ålder och trodde för 13 år sedan att jag skulle leva ensam resten av mitt liv.
Jag träffade dessa tjejers kompisar när jag var yngre, gick åt helvete varje gång. Fick höra från tjejkompisen att hennes kompis tyckte jag var ful och allt möjligt. Det är så jävla tufft alltså och konkurrensen är stenhård.

Citat:
Ursprungligen postat av fruna
Hur ser du ut?
Är du flintis? Glasögon? Smal som fan? Klen? Bär du kläder du ärvt eller köpt på Loppis?
Något är ju fel på dig såklart.

Se till att äta bra, vårda dig, bära nya normala kläder. Byt glasögon till modernare sort eller skaffa linser.
Fixa håret. Gymma lite, gå rakryggad.
Skrota din gamla fula gubb Saab med rost du ärvt. Köp en nyare bil, sluta vara ett äckel.
Sluta vara Incel.

Bli en man

Jag är kort och smal. Hår hår på huvudet och glasögon bara när jag läser. Jag lägger en del pengar på kläder faktiskt, förmodligen över genomsnittet i min ålder. Jag är ju incel emot min vilja och vad jag än gör så blir det inte någon skillnad jag har ju försökt träffa någon i 15 år nu.
Citera
2023-08-13, 00:13
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av godboy
Nu låter jag nog lite elak, med det är inte min avsikt;
Bara gå fram och prata om det är lämpligt. Är du dessutom utlänning (vit skall dock tilläggas) så har du viss bonus. Skandinaver gillas ofta av kvinnor därifrån, precis som många av oss gillar slaviska kvinnor. Ibland kan det bara vara att man får kontakt på puben, ibland kan det till och med vara på stan, även om det inte är lika vanligt. Nyckeln till det hela är att våga, vara avslappnad, och sen kunna ta en diss. De flesta samtal blir just bara samtal. Man ska inte vara ute efter att knulla eller ha en relation det första man gör, utan bara vara lite nyfiken. Sen vinner man alltid på att vara artig. Man ska ju absolut inte vara påflugen och naggande, man märker rätt snart om någon vill prata eller ej.

Jag tar absolut inte illa upp, utan snarare uppskattar ditt försök att coacha. Jag är dock redan gift sen fyra år tillbaka, och faktiskt just med den första kvinna jag kontaktade utanför nätet.

Men bra råd, oavsett hudfärg, så hoppas att nån som behöver dem, tar dem till sig
Citera
2023-08-13, 00:17
Medlem
revodnebs avatar
Citat:
Jag har som vit svensk alltid blivit nobbad av vita kvinnor och det är något som gjort att jag levt ensam hela livet. När jag har tänkt igenom detta lite så har jag insett att det finns nog ett fåtal kvinnor i mitt liv som visat lite intresse och då är det alltid icke-vita tjejer. Till exempel när man varit utomlands och fått en blick och kollat in mig. Inget emot icke-vita tjejer men jag vill gärna i framtiden para mig med en europeisk kvinna.

Hur ska jag tänka gällande detta? Jag har ju börjat inse att om jag fortsätter gå efter dessa kvinnor jag attraheras utav så kommer jag fortsätta vara singel hela livet verkar det som.

Så länge kvinnan ser dig för den du är och inte som en vandrande plånbok så hade jag nog valt kvinnan som tycker om mig, oavsett hudfärg. Sen får du ställa dig frågan: -"Kan jag acceptera att mina barn inte riktigt ser ut som mig?! Svår fråga.
Citera
2023-08-13, 00:17
Medlem
sebastian_s avatar
Citat:

Kvinnor gillar bara de 20% mest attraktiva männen. Förmodligen så är de topp 20% i de länderna, kanske på grund av att du är exotisk. Kanske för att svenska män generellt ser väldigt bra ut. I Sverige så är du uppenbarligen inte topp 20% .
Senast redigerad av sebastian_ 2023-08-13 kl. 00:20.
Citera
2023-08-13, 00:18
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Jag har varit en vit kvinna och jag tänker att du ska inte gå efter de allra attraktivaste kvinnorna utan någon som är mittemellan. Var öppen o försök se det positiva kanske träffar du någon o börjar gilla någon som du inte hade trott.
Citera
2023-08-13, 00:45
Medlem
CompressorVanes avatar
Strunta i fruntimmer och slipp problemen.

Ingen kvinna kan få dig att må bättre än när du får leva ensam. Damer gnäller och bråkar, inte på nåt sätt värt det om du inte måste avla. Men gör det fan inte med någon svenska. Importera i så fall.

Svensk puppa är inget speciellt. Oftast ha flera tömt i dem innan du.
Inte kan de nåt vettigt heller, förutom att skapa problem, röka, snusa, dricka vin och tatuera sig samt sära på benen för alla badboys.

Kom ihåg att när barnet/barnen kommit är det stor chans att de sticker. Samhället sponsrar singelmorsan och du får kravbrev ifrån FK på flera tusen kr i månaden.

Varning utfärdad.
Citera
2023-08-13, 05:34
Medlem
Ingen verkar gilla dig.

https://www.flashback.org/find_threa...userid=1526171

Du får helt enkelt försöka söka professionell hjälp.
Citera
2023-08-13, 09:26
Medlem
ReasoningIsTheKeys avatar
Lider med dig.. För mig är det tvärtom.. Jag har alltid haft lätt att få brudar. Är kass på att ragga, men det har jag inte behövt göra för tjejerna har raggat på mig istället.

Nu senast för inte så länge sen så träffade jag en tjej på ICA som har limmat som fan på mig då jag träffat henne då och då när jag ska handla. Hon har frågat mig flera gånger om vi ska hitta på nått.

Jag har sagt nej, eller inte nej, men jag har sagt "kanske det kanske" och det har gjort henne ännu mera sugen! Grejen är den att om du får förslag från tjejer så blir det tvärtom istället, då blir man inte lika intresserad. Ofta är ju tjejerna nått snäpp under dig på snygghetsskalan av de som raggar på dig. Eftersom jag redan fått mycket i mitt liv så har man blivit mer kräsen. Det var ju därför jag tackade nej till hennes förslag.

Skulle klassa mig själv som en 7+ kanske. Men jag kan snacka! Det är nog min stora fördel, jag är extrovert, ganska soft att prata med, men jag är rolig också. Lite fräck brukar jag också vara mot tjejerna, det älskar dom. Men det blir så, jag har jävligt bra självförtroende och då flyter allt på bara.

I alla fall, den där ICA tjejen, jag har börjat bli sugen på henne nu den sista tiden. Har henne som vän på Facebook så jag tänkte slå till snart. Jag vet ju att hon kommer säga ja direkt till en träff..

Men iaf, du kan ju försöka jobba mer på snacket, det är oerhört viktigt. Kan du snacka och vara rolig så kan bara det i tjejens ögon öka dig med 1-2 poäng på den 10-gradiga skalan.

Sen självklart ska du ju försöka göra allt du kan åt ditt utseende. Förbättra allt som går att förbättra. Men jag tror faktiskt att du måste vara lite radikal, skaffa en distinkt stil. Skaffa långt hår, eller blir skejtare eller vad fan som helst. Skaffa skägg.

För då kan du göra dig snyggare i vissa tjejers ögon medans du blir ännu fulare i andra tjejers ögon.

Själv kör jag hårdrocksstil. Inte för överdrivet, men lite åt det hållet med brallor, skor, tröjor. Det har funkat jävligt bra för mig genom åren som sagt. Då har jag ju så klart lockat till mig många hårdrocksbrudar genom åren, men inte bara det. Många helt normala brudar som klär sig helt normalt gillar en distinkt stil. Och ibland vet de själva inte ens om att de gillar denna stil, men de går igång på din stil för att du sticker ut! Det är vad det handlar om. Du vill väl inte vara en i mängden? Eller hur?

Hon på ICA t.ex. hon är en bimbo, värsta silikonpattarna och hela köret. Stor stjärt, blont hår. Men tydligen gillar hon hårdrockskillar.. Så det blir nog lite åka av där snart..
Senast redigerad av ReasoningIsTheKey 2023-08-13 kl. 09:30.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in