Lider med dig.. För mig är det tvärtom.. Jag har alltid haft lätt att få brudar. Är kass på att ragga, men det har jag inte behövt göra för tjejerna har raggat på mig istället.
Nu senast för inte så länge sen så träffade jag en tjej på ICA som har limmat som fan på mig då jag träffat henne då och då när jag ska handla. Hon har frågat mig flera gånger om vi ska hitta på nått.
Jag har sagt nej, eller inte nej, men jag har sagt "kanske det kanske" och det har gjort henne ännu mera sugen! Grejen är den att om du får förslag från tjejer så blir det tvärtom istället, då blir man inte lika intresserad. Ofta är ju tjejerna nått snäpp under dig på snygghetsskalan av de som raggar på dig. Eftersom jag redan fått mycket i mitt liv så har man blivit mer kräsen. Det var ju därför jag tackade nej till hennes förslag.
Skulle klassa mig själv som en 7+ kanske. Men jag kan snacka! Det är nog min stora fördel, jag är extrovert, ganska soft att prata med, men jag är rolig också. Lite fräck brukar jag också vara mot tjejerna, det älskar dom. Men det blir så, jag har jävligt bra självförtroende och då flyter allt på bara.
I alla fall, den där ICA tjejen, jag har börjat bli sugen på henne nu den sista tiden. Har henne som vän på Facebook så jag tänkte slå till snart. Jag vet ju att hon kommer säga ja direkt till en träff..
Men iaf, du kan ju försöka jobba mer på snacket, det är oerhört viktigt. Kan du snacka och vara rolig så kan bara det i tjejens ögon öka dig med 1-2 poäng på den 10-gradiga skalan.
Sen självklart ska du ju försöka göra allt du kan åt ditt utseende. Förbättra allt som går att förbättra. Men jag tror faktiskt att du måste vara lite radikal, skaffa en distinkt stil. Skaffa långt hår, eller blir skejtare eller vad fan som helst. Skaffa skägg.
För då kan du göra dig snyggare i vissa tjejers ögon medans du blir ännu fulare i andra tjejers ögon.
Själv kör jag hårdrocksstil. Inte för överdrivet, men lite åt det hållet med brallor, skor, tröjor. Det har funkat jävligt bra för mig genom åren som sagt. Då har jag ju så klart lockat till mig många hårdrocksbrudar genom åren, men inte bara det. Många helt normala brudar som klär sig helt normalt gillar en distinkt stil. Och ibland vet de själva inte ens om att de gillar denna stil, men de går igång på din stil för att du sticker ut! Det är vad det handlar om. Du vill väl inte vara en i mängden? Eller hur?
Hon på ICA t.ex. hon är en bimbo, värsta silikonpattarna och hela köret. Stor stjärt, blont hår. Men tydligen gillar hon hårdrockskillar.. Så det blir nog lite åka av där snart..