Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Med tanke på vad du skriver så tillhör du nog själv gruppen lägre IQ och ja därav får du den bekantskapskrets du nu har. Inse att din bekantskapskrets INTE utgör någon bevisning värt namnet.
Nej, jag umgås bara med naturvetare. Jag behöver inte fråga vem du umgås med.
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
Verkligen? Staden med flest progressiva röster i USA är högst troligt New York, där har man röstat på demokraterna säkert sen 80 talet. Jävlar du vilken "sopptipp".
Som föregående skribent påpekade, NY har allt att tacka denna herre för
https://sv.wikipedia.org/wiki/Rudy_Giuliani
Det var han som städade upp och fick ordning på soptippen New York.
Efter honom kom Michael Bloomberg, som inledningsvis var republikan, därefter oberoende.
Från 2014 demokratiskt styre, men de har ju kommit till dukat bord. Får se hur länge det håller...
Citat:
Ursprungligen postat av
Merapi
hade moderaterna varit just konservativa så hade de varit emot HBTQ rättigheter, är moderaterna emot HBTQ rättigheter? Nä just det.
de hade varit antifeminsiter, är moderaterna antifeminsiter? .
De hade varit anti-sekularisering .......anti abort, anti det mesta med sverige...
Ska jag fortsätta?
Svenska moderaterna motsvarar ungefär demokraterna i usa, skulle tom hävda att moderaterna ligger till vänster om demokraterna i USA, då de är betydligt mer välfärdsstats inställda än demokratiska partiet är i sin helhet i USA idag.
Återigen, ska du hitta något som går kallas konservatism i Sverige så är det SD och KD.
Och SD just har väl de flest lågutbildade medlemmarna av alla partier, och kan jag garantera dig även de med lägst IQ.
Det kallas PK. Vissa folk säger och gör de mest besynnerliga grejorna bara för att passa in. Det borde du veta.
Moderaterna ligger till vänster om demokraterna ekonomiskt. Kulturellt är demokraterna numera bolsjevism, och där ligger moderaterna i lä.
SD har många lågutbildade sympatisörer, typ alla hantverkare. Dessa må vara lågutbildade men de har garanterat högre IQ än din sort. De också rejält många högutbildade människor som röstar på dem. De är dock så pass smarta att de inte i offentligheten erkänner att de röstar på SD. Hur intelligent är det att vilja bli av med sitt eget land om jag för fråga? De människor som vill det har nog inte riktigt tänkt igenom saken va?
Homosex har varit förbjudet i alla kommunistländer DDR undantaget, dvs vänsterns vurm är inte mycket att hänga i julgranen.