• 5
  • 6
2023-08-11, 23:53
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Lever de i sämre förhållanden än de som inte vill det eller är det bara ett personlighetsdrag?

Ingen vet ju hur någon annan har det bakom stängda dörrar men ibland är det ett personlighetsdrag.

Ett varningstecken är om hon pratar mycket om sitt utseende och blir sur när du gör något annat än beundra henne eller om ni går ut och äter och hon tittar sig omkring hela tiden för att se om någon kollar på henne.
Samma om hon säger att han eller han mm gillar henne och stöter på henne.
Då är det mer väsentligt än er relation.

Citat:
Jag vill inte att min flickvän låter det vara öppet huruvida hon är singel. Det är ju helt befängt. Jag har inget behov av att synas bredvid henne, hon kan skriva är i en relation..

Män har inte riktigt samma situation men för sakens skull gör man detsamma.

Det är så det ska vara.
Att vara tydlig med sin relation för att slippa PM och kommentarer från främmande killar, det är på det sättet man visar att man är seriös.

Kan såklart finnas skäl till att inte ha sin partner på Faceb men då måste båda vara överens om det och varför.
Citera
2023-08-12, 00:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Att vara tydlig med sin relation för att slippa PM och kommentarer från främmande killar, det är på det sättet man visar att man är seriös.

Kan såklart finnas skäl till att inte ha sin partner på Faceb men då måste båda vara överens om det och varför.

Det är ju det lilla...Vad sägs om att undvika förvirring på jobbet?

Citat:

Det behöver inte anges vem man är ihop med.
Citera
2023-08-12, 00:38
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Det är ju det lilla...Vad sägs om att undvika förvirring på jobbet?

Det behöver inte anges vem man är ihop med.

Förvirring på jobbet?
Fattar inte vad du menar?

Nej såklart inte det avgörs enligt överenskommelse.
Min kille och jag har varandra men andra får göra sin grej.
Citera
2023-08-12, 00:41
Medlem
Citat:
Förvirring på jobbet?
Fattar inte vad du menar?.

Om min tjej får in en ny anställd som gillar henne och han googlar upp henne på facebook utan någon relationsstatus. Det är ett större problem än PM. De flesta har inte tid att sitta och chatta.
Citera
2023-08-12, 00:46
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Om min tjej får in en ny anställd som gillar henne och han googlar upp henne på facebook utan någon relationsstatus. Det är ett större problem än PM. De flesta har inte tid att sitta och chatta.

Aha du menar så!
Ja det stämmer att tjejer som döljer sin kille kan väcka mer känslor än de som visar att de har en relation.
Citera
2023-08-12, 00:50
Medlem
Citat:
Aha du menar så!
Ja det stämmer att tjejer som döljer sin kille kan väcka mer känslor än de som visar att de har en relation.

Kan du komma på en anledning till att avstå från att använda "är i en relation" om man inte vill ha dörren öppen?

Det kan nämligen inte jag.
Citera
2023-08-12, 10:03
Bannlyst
Citat:
Jag har träffat två tjejer på raken i informella sammanhang som döljer sina pojkvänner på facebook. Är det en feminismgrej att hålla dörren öppen för en chad som kanske dyker upp eller varför visar de inga bilder på honom?

Jag tror att de vill hålla dörren öppen.

Har ni också reflekterat över detta? Är ni själva pojkvännen som inte finns med på offentliga facebooken? Här får ni chansen att bikta er om det.
Jag vet en som gör så och hon lever samboende i ett olyckligt förhållande och de har även barn ihop. Inte en enda bild av honom på facebook.
Citera
2023-08-12, 10:08
Medlem
Citat:
Kan du komma på en anledning till att avstå från att använda "är i en relation" om man inte vill ha dörren öppen?

Jag har inte updaterat relationsstatus på 15 år. Det är ingen annans business. Trodde typ alla slutat med det.
Citera
2023-08-12, 16:12
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:

Nej det kan jag inte som jag har skrivit hela tiden.

Men några har skrivit här i tråden om vissa skäl, jag har skrivit att jag personligen inte skulle acceptera det men de får leva livet som de vill.
Citera
2023-08-12, 17:23
Medlem
Autenticitetisks avatar
Citat:
Jag har träffat två tjejer på raken i informella sammanhang som döljer sina pojkvänner på facebook. Är det en feminismgrej att hålla dörren öppen för en chad som kanske dyker upp eller varför visar de inga bilder på honom?

Jag tror att de vill hålla dörren öppen.

Har ni också reflekterat över detta? Är ni själva pojkvännen som inte finns med på offentliga facebooken? Här får ni chansen att bikta er om det.

Har aldrig fått något sådant sjukt ultimatum från någon partner att deklarera förhållandestatus till Mark Zucker, skärp er!
Citera
  • 5
  • 6

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in