2023-08-11, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av User3899
Inte ens det förklarade dessa fallen.

Det betyder precis vad jag skrev och jag tycker synd om männen. De tror säkert på förklaringen: "ingen har att göra med mitt privatliv".

Det är kvalificerat skitsnack. Är det nåt en brud vill göra så är det att visa upp sin kille.

Varför startar du en diskussionstråd då om du efter dina gigantiska två erfarenheter vet hur det ligger till?

Det är så klart inte så i alla fallen men en hel del tjejer har anställningar inom kommunen och landstinget etc där man måste ha en viss profil och en hel del män är ganska öppet anti PK.
Citera
2023-08-11, 07:34
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ja iofs.....Hmm. Möjligt att den tanken inte hade slagit mig som pojkvännen.

Är tjejerna som inte har med pojkvännen slugare enligt din erfarenhet?

Absolut inte slugare tvärtom.
De vill ha bekräftelse och uppmärksamhet från alla.

Citat:
Varför har du kollat efter sånt? Uttråkad? Sorgligt vad som har hänt med svensk monogami.

Man behöver inte aktivt kolla efter det när man känner dem, det syns.
Håller med om att det är sorgligt att man inte kan uppskatta och värdesätta sin partner.

Jag älskar min kille och han älskar mig, vi gör mycket tillsammans och då ses vi tillsammans på sociala medier.
Ingen av oss gillar det vi ser när någon går bakom ryggen på sin partner.
Citera
2023-08-11, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jagvaeljerdinorder
Fel! bara lesbiska döljer flickvänner på Facebook.
Där håller jag med dig, så ofta jag kan.
Citera
2023-08-11, 07:44
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenHelsing
Kan bara svara för mig själv. Ger ut så lite info på Facebook som möjligt. Skulle aldrig fylla i att jag är i ett förhållande med någon. Skulle däremot kunna tänka mig att explicit säga att jag är singel.

Men det där är jävligt lömskt. Hade aldrig accepterat en sådan sak.

Ja, för Facebook är ju så jävla alfa

All respekt för att vi är olika och om båda tycker likadant så är det inte några problem.
Så länge man inte håller det hemligt för att hålla på med andra.
Men det jag ser är tjejer som döljer sin relation för att de vill ha uppmärksamhet och bekräftelse och kanske väntar på att hitta någon bättre.

Det är ju också olika vad man använder sociala medier till, min kille och jag håller på med en typ av träning som vi delar med oss av och vi gör mycket roligt tillsammans som vi delar.

Varken han eller jag skulle acceptera att inte ha vår relation offentlig därför att vi vill inte ha PM från andra, usch.
Citera
2023-08-11, 07:57
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ELKARTELL
Hmm, vänta nu, Facebook?

Har inte lagt upp något där på säkert 10 år.

Förhållandestatusen har varit borta minst lika länge.

Facebook är inte något en normal människa idag använder längre, enbart för att logga in på sajter och kunna använda Messenger.

Citat:
Ursprungligen postat av nysoffan
Facebook har inget med min relationsstatus att göra, ej heller med mycket annat i mitt privatliv. Så resonerar jag personligen.

Exakt. Jag är varken vän med släktingar eller min man på Facebook. Man använder det ju mest för att kunna skriva i messenger med folk. Facebook dog väl för 10 år sen.
Citera
2023-08-11, 08:13
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Exakt. Jag är varken vän med släktingar eller min man på Facebook. Man använder det ju mest för att kunna skriva i messenger med folk. Facebook dog väl för 10 år sen.

Är det enbart dina vänner som du skriver med på Messenger?
Väldigt många tjejer vill ha PM av främmande män och därför döljer de sin relation på sociala medier.

Så länge som ni båda tycker att det känns bra så är det upp till er.
Citera
2023-08-11, 08:31
Medlem
Hamsterbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LadyCinderbottom
Är det enbart dina vänner som du skriver med på Messenger?
Väldigt många tjejer vill ha PM av främmande män och därför döljer de sin relation på sociala medier.

Så länge som ni båda tycker att det känns bra så är det upp till er.

Nej, mest styrelsemedlemmarna i styrelserna jag är med i, olika intressegrupper, grannarna, byslaget, klasskompisar osv. Folk man kanske inte ringer varje dag, men som man behöver ha kontakt med.

Vänner smsar jag eller ringer. Min man träffar jag ju dagligen så att vara kompisar på sociala medier hade varit helknäppt.
Citera
2023-08-11, 08:40
Medlem
CompressorVanes avatar
Alla damer håller dörren öppen. Du måste bara vara bättre i någon synpunkt än det hon har, observera att i damernas värld kan bättre även betyda sämre.

Jag har blivit påflugen av dem som ska gifta sig eller är gift. De drar sig inte för något alls.
Citera
2023-08-11, 08:51
Medlem
LadyCinderbottoms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Nej, mest styrelsemedlemmarna i styrelserna jag är med i, olika intressegrupper, grannarna, byslaget, klasskompisar osv. Folk man kanske inte ringer varje dag, men som man behöver ha kontakt med.

Vänner smsar jag eller ringer. Min man träffar jag ju dagligen så att vara kompisar på sociala medier hade varit helknäppt.

Ja men då använder du Messenger för att prata om normala saker och inte för att hålla på med andra män bakom ryggen på din egen.

Det TS (och jag) stör oss på är att man ljuger om sin relation i syfte att fånga fler på kroken.
Citera
2023-08-11, 09:13
Medlem
halaltarzans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CompressorVane
Alla damer håller dörren öppen. Du måste bara vara bättre i någon synpunkt än det hon har, observera att i damernas värld kan bättre även betyda sämre.

Jo, det spelar ju liksom ingen roll heller om din kvinna har ring och står som upptagen på FB det finns ju hela tiden män där ute som vill kliva in och ta över verksamheten. Men det kanske är taktiskt att ragga på upptagna kvinnor, många har säkerligen hamnat i ett tråkigt typ "ett missioknull i veckan förhållande" och vill ha lite spänning eller förändring.
Senast redigerad av halaltarzan 2023-08-11 kl. 09:19.
Citera
2023-08-11, 13:09
Medlem
Citat:
Absolut inte slugare tvärtom.
De vill ha bekräftelse och uppmärksamhet från alla.

.

Lever de i sämre förhållanden än de som inte vill det eller är det bara ett personlighetsdrag?
Citera
2023-08-11, 13:15
Medlem
Citat:

Det TS (och jag) stör oss på är att man ljuger om sin relation i syfte att fånga fler på kroken.

Jag vill inte att min flickvän låter det vara öppet huruvida hon är singel. Det är ju helt befängt. Jag har inget behov av att synas bredvid henne, hon kan skriva är i en relation..

Män har inte riktigt samma situation men för sakens skull gör man detsamma.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in