2006-08-03, 21:55
Medlem
jaha jovissts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Pojkfan är ju inte gammal, går ju inte att jämföra med Palme, Erlander och Carlsson och grabbarna. Ge han tie år, låt han klippa sej och sjunka in i sosse chargongen, blir nog fan karl av honom också.
Det är ju uppenbart att han är en politisk streber och opportunist med psykopayioda drag. Har träffat på hans sort massor av ggr då jag varit medlem i den politiska sfären.

Han har ett själsligt djup, men inte djupt nog att dränka hans egoistiska politiska ambition, därav hans dubbla personlighet, jag lider samma syndrom, trevlig och altruistisk, samtidigt som jag är en inbiten egoist.
Citera
2006-08-04, 01:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StinaFia
Pojkfan är ju inte gammal, går ju inte att jämföra med Palme, Erlander och Carlsson och grabbarna. Ge han tie år, låt han klippa sej och sjunka in i sosse chargongen, blir nog fan karl av honom också.

Jag antar att 'sossejargongen' innebär en talskrivare från SSU med ett rättstavningsprogram?
Citera
2006-08-04, 02:46
Medlem
L.Skugges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lordmetroid
Jag åberopar Godwin's law. You loose Skugge!

hahahahaha fantastiskt!! det e ju fan sant ju!
heil jan emanuel!

nu måste jag skriva hitler asociationer i alla trådar över 3 sidor. Bra sätt att få upp post-counten.
Citera
2006-08-04, 13:05
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av geno
Jaha... du drar paralleler med Hitler och J-E? Är det hela din poäng?

<--näe, hans poäng var att ditt argument var korkat.
Citera
2006-08-04, 18:39
Medlem
genos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hivmannen
<--näe, hans poäng var att ditt argument var korkat.
vilket argument?
Att jag berättade att jag inte uppfattade J-E så som han beskrivs här?
Citera
2006-08-04, 18:43
Medlem
Kvackelikvacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av geno
vilket argument?
Att jag berättade att jag inte uppfattade J-E så som han beskrivs här?
Nej, är rätt säker på att h*n menade "frisk fläkt". Ett ordpar som oftast inte används i positiv bemärkelse, särskilt inte om man pratar om allvarliga saker (som Sveriges riksdag borde vara). Att läsa inlägg 34 och 35 gav mig en rätt bra bild av vad h*n menade.
Citera
2008-01-30, 15:46
Bannlyst
Enda tråden om Sossen och Robinson vinnaren Jan Emanuel!

Har en kompis som fn hyr ut sin lägenhet till Jan Emanuel som är egen företagare och sosse och fd robinson vinnare nu till saken någon som vet varför Jan Emanuel väljer att bo i ett ghetto som Vinsta Vällingby och som egenföretagare som han är Jan emanuel (jan.emanuel@avegenkraft.se). Är hans företag på väg att kursa eller vad är det frågan om?
Citera
2008-01-30, 16:09
Medlem
Snoppzors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlos76
Har en kompis som fn hyr ut sin lägenhet till Jan Emanuel som är egen företagare och sosse och fd robinson vinnare nu till saken någon som vet varför Jan Emanuel väljer att bo i ett ghetto som Vinsta Vällingby och som egenföretagare som han är Jan emanuel (jan.emanuel@avegenkraft.se). Är hans företag på väg att kursa eller vad är det frågan om?

Haha. Vart ska han bo tycker du då? Djursholm? Södermalm? Bromma? Han kanske trivs där? Han kanske har vänner där? Han kanske bor billigt och bra där?

Grejen är att det känns lite väl enkelspårigt att tro att han är på väg att kursa för att han bor på ett visst ställe. Eller?
Citera
2008-01-30, 16:14
Medlem
suckysuckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carlos76

Fel fel fel rubrik - detta är inte enda tråden om Jan-E
Titta bara vad sucky hittade:
http://www.flashback.org/showthread.php?t=225676
http://www.flashback.org/showthread.php?t=354771
Citera
2008-01-30, 17:05
Medlem
Kingen_kings avatar
Att ha eget företag betyder ju inte stora inkomster. Men annars är ju billigt boende det enklaste sättet att spara pengar...
Citera
2008-01-30, 19:03
Medlem
Vad pysslar hans företag med?
Citera
2008-01-30, 19:30
Medlem
folies avatar
Såg honom ute på Stockholms universitet idag... Han kanske har satt sig i skolbänken igen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in