2023-08-06, 08:49
Medlem
Vem blev vinnare?

Nate kommer inte kunna säga eller veta sitt namn om något år. Helt söndermosad hjärna. Hör bara när han prata
Senast redigerad av pyssen87 2023-08-06 kl. 08:52.
2023-08-06, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pyssen87
Vem blev vinnare?

Nate kommer inte kunna säga eller veta sitt namn om något år. Helt söndermosad hjärna. Hör bara när han prata
Första gången jag hörde honom prata måste varit runt 2008.jag trodde han var efterbliven,så jag blev fan direkt börja följa honom..efter några år märkte jag han bara var bäng 24/7,och fortfarande är så...
2023-08-06, 09:34
Medlem
SameOldStorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Det är inte värt ens slösa på de pengarna för en YouTube wannabe fighter mot MMA Nate Diaz, Undercard fanns väl Amanda Serrano men men inget som uppbringar kostnaden för köpa PPV!

Enda intressanta Jimmy Lennon Jr verkar igen vara på DAZN och presenterar fighter, Undrar när sjutton Matchroom ska ta förnuftet tillfånga och skippa DD....

Jag fattar inte varför fighting-världen är så jävla anti "wannabe" Jake?

Jag är 35 + så jag har kollat på mma långt innan Jake kom in i bilden.
2023-08-06, 09:43
Medlem
Prokloss avatar
Jake segrade på poäng, men Diaz krigade hela matchen som förväntat.

Hade det varit MMA match är jag ganska säker att resultatet blivit annorlunda.
2023-08-06, 09:44
Medlem
Firewaias avatar
Hur man urvattnar en sport.
2023-08-06, 09:51
Medlem
Prokloss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Nja, Nate hade aldrig knockat honom. ChipstutteNate är för klen och inte känd för att knocka personer direkt.

Du vet inte vad du snackar om, ifall du tror att man måste ha stor bröstmuskler för att nocka någon

Har du e exempelvis hört talas om Tyson Fury, inte direkt känd för att ha muskulös kropp.

Piskar skiten ändå ur alla med sexpack
2023-08-06, 10:15
Medlem
När ska Jake möta en boxare? Mötte Tommy Fury, som inte ens är medioker, där gick det som det gick.
2023-08-06, 10:54
Medlem
Slutaljugnubogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SameOldStory
Jag fattar inte varför fighting-världen är så jävla anti "wannabe" Jake?

Jag är 35 + så jag har kollat på mma långt innan Jake kom in i bilden.

Citat:
Ursprungligen postat av Firewaia
Hur man urvattnar en sport.

Det började med Mayweather och Connor som gjorde en jippo match som lanserades, följdes och betalades som något helt annat. Nu ser fler sådan här skit än dom som är riktigt bra.
Boxning är för mig en mer underhållande sport än UFC och det finns bra boxare som förtjänar promoting istället för wannabes och föredettingar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in