2023-08-06, 07:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SKiTSUR
Ja s dr lagom till nst sista ronden 🥲

Ja riktigt surt!

Diaz frlorade allts?
2023-08-06, 07:15
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av LeCastle
Reste sig samma sekund.
Jake tlde dremot inte s mycket.
Bekvmlighet rddade honom.

Nja, Nate hade aldrig knockat honom. ChipstutteNate r fr klen och inte knd fr att knocka personer direkt.
2023-08-06, 07:17
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knudo
Nja, Nate hade aldrig knockat honom. ChipstutteNate r fr klen och inte knd fr att knocka personer direkt.
Jake hll p dcka fyra gnger men klarade sig pga clinching och snabb terhmtning.

Generation Z har blivit smre p allt.
Jake skulle aldrig kunna mta sig med nn vrldsmstare.
2023-08-06, 07:20
Bannlyst
Citat:
Jake hll p dcka fyra gnger men klarade sig pga clinching och snabb terhmtning.

Generation Z har blivit smre p allt.

Ja, Jake ska lgga honom till smns tycker jag. Men han var aldrig i trouble. Nates slag r fr klena.
2023-08-06, 07:21
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ja, Jake ska lgga honom till smns tycker jag. Men han var aldrig i trouble. Nates slag r fr klena.
Jake blev stunnad flera gnger och Nate slr inte hrt i jmfrelse med Jake.

ldersskillnad, Nates frsta professionella boxningsmatch. Jake kan vara stolt ver att ha vunnit ver tv stora namn inom MMA men de har passerat bst-fre datumet.

Mste se p Tommy Fury vs Problembarnet.
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-06 kl. 07:24.
2023-08-06, 07:26
Bannlyst
Citat:
Jake blev stunnad flera gnger och Nate slr inte hrt i jmfrelse med Jake.

ldersskillnad, Nates frsta professionella boxningsmatch. Jake kan vara stolt ver att ha vunnit ver tv stora namn inom MMA men de har passerat bst-fre datumet.

Mste se p Tommy Fury vs Problembarnet.

Jake blev aldrig stunnad. Klena slag som knappt pverkade honom utan att det sg s ut p kamera.

Precis, Jake ska lgga en som Nate till smns tycker jag. Inget att skryta om dehr.
2023-08-06, 07:48
Medlem
musicbangers avatar
Hela fighten sg nstan fake ut, ngra f svingar frn Jake i brjan och Diaz sg nglar sen slutade han i stort sett svinga hrt och lt Diaz klappa honom lite snllt resten av fighten.
2023-08-06, 07:52
Medlem
FcknFaggots avatar
Det var vrt att sitta uppe, Nate r en underhllare han stllde till problem flera gr fr Jake men Jake vann rttvist p pong, han slog mycket mycket hrdare och landade mycket fler rena trffar.

Att bua Jake bevisar bara att man r en tnt som inte respekterar sporten, han har bevisat sig!
2023-08-06, 08:03
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Jake blev aldrig stunnad. Klena slag som knappt pverkade honom utan att det sg s ut p kamera.

Precis, Jake ska lgga en som Nate till smns tycker jag. Inget att skryta om dehr.
Du kanske hade rkt p, Z.
Jake Clincher Paul borde det str.

ndring. Helt otroligt att du inte ser att han lever p clinching.

Se repris och nr han mter Fury. Clinch clinch clinch.
Citat:
Ursprungligen postat av FcknFaggot
Det var vrt att sitta uppe, Nate r en underhllare han stllde till problem flera gr fr Jake men Jake vann rttvist p pong, han slog mycket mycket hrdare och landade mycket fler rena trffar.

Att bua Jake bevisar bara att man r en tnt som inte respekterar sporten, han har bevisat sig!
Hans motivation r sina fljare p Instagram och frlorade nr han mtte en riktig boxare.
Senast redigerad av LeCastle 2023-08-06 kl. 08:17.
2023-08-06, 08:05
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Vet inget om denne Jake men kollade p ett sparringklipp nu och r fortfarande oimponerad. Ser ut som en nybrjare.
Anvnder inga vinklar och har inga kombinationer, mest in och ut med enskilda slag som en nybrjare.

Nate och hans team kommer lgga upp en vinnande taktik fr att gasa ut denne snubben, han har fr mycket massa s han kommer garanterat ta slut fre Nate.
Nu tror jag inte Nates hjrna r lika tlig som nr han var ung s det hela kommer att handla om att arbeta med vinklar och vara hal som en tvl.

Det enda sttet Jake kan vinna p r en turtrff vilket jag inte ser hnda.

Det gick allts ungefr som jag frutspdde.
2023-08-06, 08:15
Medlem
zorb89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Det gick allts ungefr som jag frutspdde.
Ja, allts inte ett enda rtt hade du.
Vinklar hit och vinklar dit, boxning handlar nog inte om Pythagoras sats.

2023-08-06, 08:39
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zorb89
Ja, allts inte ett enda rtt hade du.
Vinklar hit och vinklar dit, boxning handlar nog inte om Pythagoras sats.

Har kollat p matchen nu och Nate anvnde en annan taktik n jag trodde. Men i stora drag hade jag rtt. Jake tog slut tidigt och Nate hade bttre boxning.

Och jo, boxning handlar om vinklar och det kanske du frstr om du brjar i boxning sjlv.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in