2023-08-05, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HeavyPop
Hur gick fajten? Har den varit än?

Nej, den har inte varit än. Börjar kl 02 inatt.
2023-08-05, 12:30
Medlem
ALZIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledsenpack

La precis ett bet på matchen och står att den börjar 03:00.
2023-08-05, 12:36
Medlem
Någon som vet vart man kan streama matchen gratis ?
2023-08-05, 13:16
Medlem
svearikesfags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ledsenpack

Citat:
Ursprungligen postat av ALZIR
La precis ett bet på matchen och står att den börjar 03:00.
Svensk kanal?
2023-08-05, 14:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klunkarn
Någon som vet vart man kan streama matchen gratis ?
Använd Yandex för att hitta fulstreams. Och ha för guds skull adblock om du inte vill bli bombad med shady popups. Annars brukar det finnas på youtube eller dailymotion dagen efter om man inte vill va uppe sent.
2023-08-05, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Intervjun med Nate börjar 51:40

Har inte sett Nate på ett långt tag men verkligen en sorlig syn att se nu då han inte ens kan prata normalt. Det är uppenbart att han har parkinsons efter för mycket head trauma.
Det är bara att se på hans ansikte hur mycket ärr han har så ser man att han borde lagt av sen länge.

Nu med det sagt så såg Jake inte vidare imponerande ut när han körde mitsar, hans jab var extremt kort t ex.

Antagligen kommer Nate att boxa ut han till medvetslöshet.
Du har inte fel med Diaz har alltid låtit smått efterbliven när han pratar. Skador från cte brukar visa sig senare i livet typ i 50-60 årsåldern.

Jag tror Jake tar det här, han lär vara riktigt revanschsugen sedan senast och Diaz gör nog mest det här för pengarna skulle jag gissa. Lär inte bli någon tekniskt imponerande boxning, imo inget som är värt att vara uppe för.
2023-08-05, 16:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NFC
Att satsa på Jake Paul är gratis pengar. En kille som är endorsad av Mike Tyson, Muhammed Ali, Joe Frazier - ja tack!

Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Att Ali endorsar honom är jävligt starkt

vad fan har ni rökt? frazier har varit död sedan 2011. ali har varit död sedan 2016.

kom igen nu grabbar. ribban ligger högre upp
2023-08-05, 16:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YELLOWSUPERCAR
Du har inte fel med Diaz har alltid låtit smått efterbliven när han pratar. Skador från cte brukar visa sig senare i livet typ i 50-60 årsåldern.

Jag tror Jake tar det här, han lär vara riktigt revanschsugen sedan senast och Diaz gör nog mest det här för pengarna skulle jag gissa. Lär inte bli någon tekniskt imponerande boxning, imo inget som är värt att vara uppe för.

håller med här. hade jag haft deg att satsa hade jag satt en röding på jake paul via poäng. tror inte han knockar diaz, men tror inte diaz har tillräckligt med soppa i tanken för att knocka blondie heller.

font vs sandhagen kommer tveklöst vara ett bättre alternativ att spendera småtimmarna på.
2023-08-05, 16:10
Medlem
Rainmans avatar
Tror domaren blåser av matchen pga nate blöder som fan. Inte för att han nödvändigtsvis tagit nycket skada men tror jake öppnar upp några av hans 100 ärr i ansiktet.
2023-08-05, 16:20
Medlem
MASSAGATTIs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av robinhoodvarUCsnut
vad fan har ni rökt? frazier har varit död sedan 2011. ali har varit död sedan 2016.

kom igen nu grabbar. ribban ligger högre upp

Jag som gammal boxare var sarkastisk ..
2023-08-05, 16:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MASSAGATTI
Jag som gammal boxare var sarkastisk ..

oops, internet och sarkasm är svårt.
2023-08-05, 16:26
Medlem
ragingcows avatar
Tror Diaz vinner på poäng hans kondition tror jag är bättre än Pauls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in