2023-08-03, 07:49
Medlem
Full-Retards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv
Är vinklar ett vinnande koncept?

Ja, för alla som förstår boxning, mma och submission så handlar allt om vinklar. Varför orkar jag inte förklara för dig nu men vi kan ta det en annan gång.
2023-08-03, 07:51
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Nej det har han inte, han har haft ett tydligare uttal.
Om du hör på hur t ex Freddie Roach pratar så ser du vart Nate är påväg.
https://youtu.be/Ds5ZWu_sbl8?t=306
2023-08-03, 07:55
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Full-Retard
Ja, för alla som förstår boxning, mma och submission så handlar allt om vinklar. Varför orkar jag inte förklara för dig nu men vi kan ta det en annan gång.

Tur du förstår, lämna tråden nu, ta med dig dina vinklar.
2023-08-03, 09:25
Medlem
Borasare1980s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarliKorv

Tur du förstår, lämna tråden nu, ta med dig dina vinklar.
Han har ju rätt, vinklar är verkligen viktigt i framförallt boxning. Det är A och O att förflytta sig med fotarbetet så man når utan att själv bli nådd. Står man fel med fötterna gentemot motståndaren blir man golvad.
2023-08-03, 10:32
Avstängd
FarliKorvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Borasare1980
Han har ju rätt, vinklar är verkligen viktigt i framförallt boxning. Det är A och O att förflytta sig med fotarbetet så man når utan att själv bli nådd. Står man fel med fötterna gentemot motståndaren blir man golvad.
*suck*

Jösses. Jag tror att tom en treåring fattar att vinklar kan vara bra, är vi klara med vinklarna nu?

Vem tror du vinner och hur?
2023-08-03, 11:07
Avstängd
FarliKorvs avatar
Slägga mot Hacka, Buldoozer mot Sportbil , Erfarenhet vs Hunger, Vilja vs Toppform..?

Är jag ute och cyklar här, vad är era takes, fortfarande några dagar kvar men vore gött att få igång lite stämning.

Jag ser fram emot fighten och även om jag har fått en viss respekt för Jake så vill jag att Nate tvålar till honom.
2023-08-03, 13:52
Avstängd
FarliKorvs avatar
Hyfsat lång intervju med Nate https://youtu.be/93YiupsCpqs
2023-08-04, 16:43
Medlem
Ser verkligen fram emot fighten. Rekommenderar den dokumentären om Jake (the problem child) .
Jag tror på en jämn fight . Nate har ett jäkla pannben, en mer svår-knockad fighter är svårt att hitta. Sen ska man inte underskatta Jake , han är ambitiös och har en järnvija.
Nån som vet hur man kan se fighten?
2023-08-05, 07:33
Medlem
Tror Jake kommer knocka Diaz.
Diaz blir ju träffad ganska mycket i sina matcher.
Men tror att Jake slår för hårt och kommer sänka Diaz.
2023-08-05, 08:50
Medlem
Eftersom det är boxning så tror jag Jake tar det. Eller så börjar Nate sparka och armbåga och blir diskad.
2023-08-05, 11:32
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnuskisMaximus
Tror Jake kommer knocka Diaz.
Diaz blir ju träffad ganska mycket i sina matcher.
Men tror att Jake slår för hårt och kommer sänka Diaz.
Jag tror inte det. Diaz har blivit knockad en enda gång och då blev han träffad av en klockren huvudspark, han har en djävla haka och blir väldigt sällan sänkt trots att han som du säger blir träffad relativt ofta.

Frågan är väl hur väl Diaz mma-boxning funkar i en ren boxningsmiljö för han har ju definitivt tränat mycket mer än Paul. Vad jag vet tränade Diaz-bröderna väldigt mycket ren boxning så det här kan nog bli spännande.
2023-08-05, 11:56
Medlem
HeavyPops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lavinfara17
Eftersom det är boxning så tror jag Jake tar det. Eller så börjar Nate sparka och armbåga och blir diskad.

Hur gick fajten? Har den varit än?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in