2023-08-05, 19:22
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ragingcow
Tror Diaz vinner på poäng hans kondition tror jag är bättre än Pauls.
Nate är underdog här men jag noterade precis att oddsen är 4,8 ggr pengarna på honom och så jävla långt från varandra är de inte. Jag lade in ett bet på Diaz i alla fall, tror att Diaz har konditionen och han kommer träffa mer än Paul eftersom hans boxningsstil är volym snarare än kraft (i alla fall i början av matchen). Dessutom har Paul mer krokar och vildare boxning, Diaz har tidigare framgångsrikt kontrat det med raka slag.

Återigen, Paul har fördelen men tror Diaz överraskar.
Senast redigerad av Memnok 2023-08-05 kl. 19:24.
2023-08-05, 21:17
Medlem
Medusa12s avatar
Vet nån om det är själva eventet som börjar kl 02 (svensk tid) eller om själva matchen mellan nate och Jake börjar 02?
2023-08-05, 21:27
Medlem
FcknFaggots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Medusa12
Vet nån om det är själva eventet som börjar kl 02 (svensk tid) eller om själva matchen mellan nate och Jake börjar 02?
The event features a nine-bout card headlined by the Jake Paul vs. Nate Diaz blockbuster showdown on DAZN and PPV.com pay-per-view. The Paul vs. Diaz ring walks are expected to take place approximately around 11:30 p.m. ET.

The Paul vs. Diaz prelims begin at 6:15 p.m. on ESPN+ and DAZN. The schedule for this portion of the card is below:

Kevin Newman II vs. Quillisto Madera

Noel Cavazos vs. Jose Aguayo

CJ Hamilon vs. Luciano Ramos
Senast redigerad av FcknFaggot 2023-08-05 kl. 21:37.
2023-08-05, 22:02
Medlem
ballobass avatar
Vad kostar det om man vill se skiten?`?
2023-08-05, 22:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ballobas
Vad kostar det om man vill se skiten?`?

59.99 dollar har jag för mig, inte värt en krona de kommer förmodligen vara ett kramkalas och höjdpunkterna hamna på YouTube minuter efter fighten.
2023-08-05, 22:06
Medlem
ballobass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sweetcrypto
59.99 dollar har jag för mig, inte värt en krona de kommer förmodligen vara ett kramkalas och höjdpunkterna hamna på YouTube minuter efter.

Misstänkte detta, tack för input....
2023-08-05, 22:10
Medlem
Logan vinner.

Nate har ingen power i sina slag eller nån vidare defense.

Inte värt att spela på skiten för om du spelar på rond så har UFC 3 ronder medans du får liknande odds på boxning som är 10 ronder.
Senast redigerad av Saftxbulle 2023-08-05 kl. 22:13.
2023-08-05, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saftxbulle
Logan vinner.

Nate har ingen power i sina slag eller nån vidare defense.

Inte värt att spela på skiten för om du spelar på rond så har UFC 3 ronder medans du får liknande odds på boxning som är 10 ronder.

Logan kan omöjligt vinna, men han kanske hejar på sin bror.
2023-08-05, 22:37
Medlem
ALZIRs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svearikesfag
Svensk kanal?

Kör via IPTVn, men finns en del streams. Kika reddit t.ex senare :-)
2023-08-05, 22:46
Medlem
Room531s avatar
Hoppas det inte krockar med rob font vs Cory Sandhagen, ser hellre repris imorgon isf.
2023-08-06, 00:01
Medlem
DjPuttes avatar
Det är inte värt ens slösa på de pengarna för en YouTube wannabe fighter mot MMA Nate Diaz, Undercard fanns väl Amanda Serrano men men inget som uppbringar kostnaden för köpa PPV!

Enda intressanta Jimmy Lennon Jr verkar igen vara på DAZN och presenterar fighter, Undrar när sjutton Matchroom ska ta förnuftet tillfånga och skippa DD....
2023-08-06, 00:12
Medlem
GeneralBurros avatar
Nate kan inte vinna, Jake är väl föreberred - tyvärr tror jag Jake knockar Nate, allt annat är superskräll. Nate kan boxas men kan knappt reglerna enligt honom själv, han röker på i stora mängder och ser inte fysiskt förberred även om han har en extrem uthållighet, han o brorsan kör triathlon årligen. Logan Paul är upptagen med Wrestling i att så inte ens på galan, men palla va uppe till kl 06-07 för en skit match.
Senast redigerad av GeneralBurro 2023-08-06 kl. 00:17.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in