2023-08-04, 18:08
Medlem
[quote=Mr.Pizzarelli|85292875]Att behöva dras med att hennes ex alltid kommer vara en del av våra liv genom barnen nej tack[/QUOTEm ]

Jg har inga problem med nya partner till ex. tvärtom. Man får vara lite positiv och betona hur bra de är.
Man är tacksam att de tagit över.

Problemet man ska lösa: Vad gör honom glad och villig att vara ihop med exet. Man fungerar som en äktenskapsrådgivare i det dolda. Ju mer nöjd han är desto bättre. Man kan påverka mer än man tror.

Rent allmänt så kan du påverka föräldrar och andra släktingar att trivas med varandra ,skulle alla göra detta skulle skilsmässor minska.

Sedan tror jag också att man kan rädda de flesta relatoner man är i.

Man går helt enkelt inte med på att kärleken är slut och jobbar på att partnern ska återfå kärleken.
Citera
2023-08-04, 18:19
Bannlyst
Jag skulle inte ha problem med en kvinna som har ensamvårdnad över ett eller två barn.
Så länge man slipper se en gubbe springa fram och tillbaka, hämta och lämna i mitt hus så är det lugnt.

Självklart föredrar man en kvinna utan barn alltid.
Men om det är en bra kvinna, med barn innan. Det gör inget bara man slipper se gubbar springa.

Exempelvis om kvinnans ex råkat ut för en sjukdom, svår olycka, och finns inte mer.
Eller om han började svina och vara otrogen, eller annat och det är 100% över,, och han inte
bryr om gamla familjen , då är det inga problem för mig bli en bra plast farsa.
Hade utan tvekan behandlat dom som egen familj, men då ska det vara en riktigt bra kvinna såklart.
Då är det väldigt värt det. Blir man kär så blir man.- Barn är inget hinder då.

Sluta vara Incels nu.
Citera
2023-08-04, 18:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Desperationen har nått sina höjer bland singel killar som inte har egna barn, man är så desperat och rädd att bli ensam så raggar man istället på singel morsor och väljer hellre bli en provider för ett barn som inte ens är hans egna, och dessutom en kvinna med massa skit i bagaget.

Förstår inte dessa killar vad de ger sig in på?

Förstår inte dessa killar att det finns anledning till att hon är en singel morsa? Då tänker jag specifikt på hennes mentala tillstånd.

Det är som att ta mat från en smutsig tallrik när jag har flera rena tallrikar att ta mat ifrån.

Dessa kvinnor är till för likasinnade män dvs män som också har egna barn men är skilda eller singlar.

Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.

Du som desperat man utan barn, vi vet du är en undergiven typ och du söker efter kvinna som gillar sätta koppel på dig så att hon kan styra dig hur hon vill. Men jag lovar dig det inte är hållbar. Antigen söker du hjälp hos en psykolog eller så läser du denna tråd och tar åt dig och vaknar till.

Du missar helt det egentliga skälet. Fula eller helt normala män som inte är rika kan sällan få snygga brudar utan behöver oftast hålla sig på sin egen nivå eller lägre. Vill han ändå ha en snygg tjej så kommer det med ett pris. Det priset kan tex. vara barn sedan tidigare, personlighetsstörningar, ekonomiska problem eller en kombination av dessa (finns säkert några faktorer till).

Det är priset mannen betalar för att hon inte skall vara ful. Annars kan han i bästa fall få en ful.
Citera
2023-08-04, 18:55
Bannlyst
Lol detta är extrem cuckold nivå att ta hand om en annan mans avkommor.
Citera
2023-08-04, 19:20
Medlem
Larasofts avatar
Män vill skaffa barn med attraktiva kvinnor, vilket många singelmammor är. Sorry.
Citera
2023-08-04, 20:17
Medlem
Urnabombarens avatar
Jo, om hon avlivar det gamla barnet, så får hon skaffa ett nytt!?
Citera
2023-08-04, 20:23
Medlem
Kiddieoxos avatar
TS Förstår inte att det finns anledning till att de som är singel och barnlösa inte är morsor av en anledning.
När man inte är fjorton längre finns det alltid en anledning.
Citera
2023-08-04, 20:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Och du är zoofil som tänder på gorillor och orangutanger så det närmaste du kommer din sjuka böjelse för primater är en hårig negerfitta

Så otroligt fjantigt och misogynt hur du försöker med härskarteknik. Eller ens förstå kvinnors anatomi för den delen.
Typiskt män här på sajten, att ej respektera att man kan ha andra preferenser än just deras egna. Som att dessa preferenser står och faller i huruvida en majoritet tkr lika, eller inte. Då blir man osäker och försöker övertyga andra.
Varken moget eller självständigt.
Så du menar att hårlösa reptiler inte skulle vara djur också? Och på ännu lägre nivå.
Hellre klappa en katt än en hårlös Padda.
Citera
2023-08-04, 21:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Män vill skaffa barn med attraktiva kvinnor, vilket många singelmammor är. Sorry.

Inom djurvärlden så dödar björnhanen avkomman från björnhonan om hon fortfarande har kvar en fjolårsunge. Detta för och säkerställa att enbart hans gener förs vidare. Män som blir tillsammans med singelmorsor är beta män som inte är starka nog för att kunna föra vidare sina gener.
Citera
2023-08-04, 21:30
Medlem
Larasofts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hank1338
Inom djurvärlden så dödar björnhanen avkomman från björnhonan om hon fortfarande har kvar en fjolårsunge. Detta för och säkerställa att enbart hans gener förs vidare. Män som blir tillsammans med singelmorsor är beta män som inte är starka nog för att kunna föra vidare sina gener.

Har du en utvecklad prefrontal cortex?
Citera
2023-08-04, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Larasoft
Har du en utvecklad prefrontal cortex?

Har du en oäkta son?
Citera
2023-08-04, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Jag som man skulle aldrig få för mig att försörja någon annan mans avkomma. Det skulle gräma mig något fruktansvärt att en annan mans barn lever i mitt hus , sover i sängar jag betalt för , äter vid mitt bord och bär kläder på kroppen som jag betalt för.

Singelmammor skyr jag som pesten
Fast du betalar via skatten vare sig du vill eller ej.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in