Citat:
Ursprungligen postat av
doc-leaks
Desperationen har nått sina höjer bland singel killar som inte har egna barn, man är så desperat och rädd att bli ensam så raggar man istället på singel morsor och väljer hellre bli en provider för ett barn som inte ens är hans egna, och dessutom en kvinna med massa skit i bagaget.
Förstår inte dessa killar vad de ger sig in på?
Förstår inte dessa killar att det finns anledning till att hon är en singel morsa? Då tänker jag specifikt på hennes mentala tillstånd.
Det är som att ta mat från en smutsig tallrik när jag har flera rena tallrikar att ta mat ifrån.
Dessa kvinnor är till för likasinnade män dvs män som också har egna barn men är skilda eller singlar.
Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.
Du som desperat man utan barn, vi vet du är en undergiven typ och du söker efter kvinna som gillar sätta koppel på dig så att hon kan styra dig hur hon vill. Men jag lovar dig det inte är hållbar. Antigen söker du hjälp hos en psykolog eller så läser du denna tråd och tar åt dig och vaknar till.
Jag frågar alltid den frågan till slut... "har du barn?"... Jag tar aldrig en sådan kvinna seriöst, tyvärr. Varför jag inte gör detta är just för att barnets fader finns i bilden på något vis, antingen frånvarande eller ihållande.
Jag ska inte behöva förhålla mig till att "uppfostra" när jag inte får den auktoriteten. Män som går med på detta är i mina ögon ganska vilsna i sin tro. Jag har som sagt börjat stärka min tro, och det där med barn, att du som man inte får lov att uppfostra är verkligen omanligt... Jag hade ett snack med en fin kvinna som hade barn, barn med en man som hon sa till mig inte hade några fel utan det handlade snarare om att hon inte "kände" för honom... Lämnade honom och är nu singelmorsa. Då sa jag rakt ut till henne att giftermål, samboskap inte ska handla om att alltid vara glad utan det handlar om att försöka hålla relationen stark utan känslor som är flyktiga... Hon bara kollade på mig.
Ne du, jag undviker morsor och det har inget med åldern att göra utan min tro att det är fel i den bemärkelsen, att din auktoritet inte finns med i bilden. Hur ska jag då bete mig som en man... Människor måste börja sätta ner foten för depraverat beteende.