2023-08-01, 23:54
Avslutad
Desperationen har nått sina höjer bland singel killar som inte har egna barn, man är så desperat och rädd att bli ensam så raggar man istället på singel morsor och väljer hellre bli en provider för ett barn som inte ens är hans egna, och dessutom en kvinna med massa skit i bagaget.

Förstår inte dessa killar vad de ger sig in på?

Förstår inte dessa killar att det finns anledning till att hon är en singel morsa? Då tänker jag specifikt på hennes mentala tillstånd.

Det är som att ta mat från en smutsig tallrik när jag har flera rena tallrikar att ta mat ifrån.

Dessa kvinnor är till för likasinnade män dvs män som också har egna barn men är skilda eller singlar.

Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.

Du som desperat man utan barn, vi vet du är en undergiven typ och du söker efter kvinna som gillar sätta koppel på dig så att hon kan styra dig hur hon vill. Men jag lovar dig det inte är hållbar. Antigen söker du hjälp hos en psykolog eller så läser du denna tråd och tar åt dig och vaknar till.
Senast redigerad av doc-leaks 2023-08-01 kl. 23:56.
Citera
2023-08-02, 00:32
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Desperationen har nått sina höjer bland singel killar som inte har egna barn, man är så desperat och rädd att bli ensam så raggar man istället på singel morsor och väljer hellre bli en provider för ett barn som inte ens är hans egna, och dessutom en kvinna med massa skit i bagaget.

Förstår inte dessa killar att det finns anledning till att hon är en singel morsa? Då tänker jag specifikt på hennes mentala tillstånd.

Det är som att ta mat från en smutsig tallrik när jag har flera rena tallrikar att ta mat ifrån.

Dessa kvinnor är till för likasinnade män dvs män som också har egna barn men är skilda eller singlar.

Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.

Du som desperat man utan barn, vi vet du är en undergiven typ och du söker efter kvinna som gillar sätta koppel på dig så att hon kan styra dig hur hon vill. Men jag lovar dig det inte är hållbar. Antigen söker du hjälp hos en psykolog eller så läser du denna tråd och tar åt dig och vaknar till.
De hetaste kvinnorna är mammor så du kanske gillar fula människor? Man får vad man är.
Citera
2023-08-02, 00:35
Medlem
TheDudeIsHeres avatar
Nu finns det ganska snygga singelmammor så förstår inte din poäng. Sen smäller man på henne och får ett barn till.
Citera
2023-08-02, 00:37
Avslutad
Men om killen är otrogen då? Att det är anledningen till att det tog slut? Inte alltid bruden felet ligger hos, som du får det att låta som.
Citera
2023-08-02, 02:03
Medlem
over9ks avatar
Ja det är patetiskt. Men de får väl inget annat. Dock kan mammor vara kul att knulla ett tag.
Citera
2023-08-02, 05:26
Avslutad
Handlar det inte mycket om pedofili då? Det är svårt att som se hur man skulle kunna stå ut med någons barn om det inte uppvägdes av sexuell atmosfär. Jag tror inte att det går, man har ihjäl barnet ganska snabbt.
Citera
2023-08-02, 06:01
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Jag som man skulle aldrig få för mig att försörja någon annan mans avkomma. Det skulle gräma mig något fruktansvärt att en annan mans barn lever i mitt hus , sover i sängar jag betalt för , äter vid mitt bord och bär kläder på kroppen som jag betalt för.

Singelmammor skyr jag som pesten
Citera
2023-08-02, 06:02
Medlem
hakro807s avatar
Citat:
Å andra sidan är det något fel på kvinnor över en viss ålder som saknar barn. Så vad är värst, bli tillsammans med en vettig kvinna med egna barn eller ett barnlöst psykfall?
Citera
2023-08-02, 06:10
Medlem
Citat:

Jag frågar alltid den frågan till slut... "har du barn?"... Jag tar aldrig en sådan kvinna seriöst, tyvärr. Varför jag inte gör detta är just för att barnets fader finns i bilden på något vis, antingen frånvarande eller ihållande.

Jag ska inte behöva förhålla mig till att "uppfostra" när jag inte får den auktoriteten. Män som går med på detta är i mina ögon ganska vilsna i sin tro. Jag har som sagt börjat stärka min tro, och det där med barn, att du som man inte får lov att uppfostra är verkligen omanligt... Jag hade ett snack med en fin kvinna som hade barn, barn med en man som hon sa till mig inte hade några fel utan det handlade snarare om att hon inte "kände" för honom... Lämnade honom och är nu singelmorsa. Då sa jag rakt ut till henne att giftermål, samboskap inte ska handla om att alltid vara glad utan det handlar om att försöka hålla relationen stark utan känslor som är flyktiga... Hon bara kollade på mig.

Ne du, jag undviker morsor och det har inget med åldern att göra utan min tro att det är fel i den bemärkelsen, att din auktoritet inte finns med i bilden. Hur ska jag då bete mig som en man... Människor måste börja sätta ner foten för depraverat beteende.
Citera
2023-08-02, 09:20
Medlem
grey.eagles avatar
Citat:

Primärt för en man är att avla av sig, vad är då bättre för avkomman än en frisk hona som kan leverera friska barn. Så en Mamma som redan fött ett friskt barn bör vara rejält mkt bättre än en som du inte vet någonting om.
Citera
2023-08-02, 09:55
Medlem
Jag är på Hinge. När jag får likes från män med "öppen til barn" i deras profil utan att de har barn själva så X:ar jag dem direkt. Det visar att de är desperata. Om du dejtar singel morsor som singel barnlös kille så kommer du aldrig åt mig. Usch. Själv tycker jag singel mammor på dejting appar bara attraherar pedofiler och det visar låg moral från hennes sida, speciellt om barnet är under 15.
Citera
2023-08-02, 10:05
Medlem
Det är ju attraktivt med kvinnor som fött barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in