2023-08-02, 11:08
Medlem
Miffeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Jag vill definitivt inte ha andras barn som likt blodiglar skall livnära sig på mig.

Jag är dessutom i den åldern att skaffa egna barn inte längre känns relevant för mig , jag har heller aldrig närt en önskan att skaffa egna barn då jag anser att barn är livsförstörande , den dagen du skaffar barn dör alla dina drömmar.

Då förstår jag din inställning och då är ju som sagt frågan egal
Citera
2023-08-02, 11:22
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Jag drunknar redan i fitta, men tackar som tipsar! Ha nu en fortsatt trevlig dag, och hälsa Lena Handén

Ja att du bokstavligt talat drunknar i din flickväns gigantiska fitta som är uttöjd av all negerkuk hon smakat innan hon träffade dig är jag säker på att det inte råder något tvivel om.

Jag önskar även eder en fortsatt trevlig dag min herre ☺️
Citera
2023-08-02, 11:52
Medlem
Sverige är fullt av undergivna Vänstermän efter decennier av våldsam propaganda i Media mot vita riktiga män.

Så detta är allt annat än konstigt att det är många män utan barn som hakar på en frånskild morsa som redan bevist att hon misslyckats med förhållande.

Över tid när dessa undergivna män försvinner nu när Feminismens slut redan börjat kommer detta bli mindre.
Citera
2023-08-02, 12:10
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.

Får ju intrycket av att du pratar med dig själv här.
Citera
2023-08-02, 12:56
Medlem
LeCastles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LKKINGEN
Det absoluta flertalet har mer gemensamt med flodhästar än gymbesökare.

Men det är väl klart som fan att killar gör vad som helst för fitta, så har det väl alltid varit??
De som har fortplantat sig har ju oftast hög kvalité.
Eller är det du som pratar illa om mammorna i din släkt?
Citera
2023-08-02, 13:05
Medlem
CompressorVanes avatar
De här gossarna begriper inte heller att dessa mammor inte ser dem för deras personlighet heller, som med alla andra män, det är bara extra inkomst.

Tänk dig att du vill fasen få komma till och barnen ska bara sova med morsan, sen ska hunden vara med också.

Denne figuren kommer på sista plats.

Sen det är inte allt. Damer älskar att köra runt i VW passater. Den bilen är en katastrof på fyra hjul. Killen kommer få jävlas med den bilen också.
Citera
2023-08-02, 13:11
Medlem
Något som många inte tänker på är hur ens förhållande och hur personer kan förändras när de får barn. Många blir ganska mycket sämre efter de får barn, och därför tar det ofta slut som man kan se i dagens samhälle. Om man därför stöter på en singelförälder som är en väldigt bra förälder och en vettig, positiv och energisk person, som enbart är singel för att dennes ex var otrogen eller dog så har man ju en guldmöjlighet att sno åt sig någon som man vet kommer vara vettig och bra föralltid. Det kan definitivt överväga eventuella 'nackdelar'.
Citera
2023-08-02, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vivkay
Om det är någon som är instabil med ett sjukt skevt verklighetsperspektiv så är det du. Ingen kommer vilja ha dig.
"Kommer"? tror vi tryggt kan räkna med att det redan är ett faktum.
Citera
2023-08-02, 13:16
Medlem
scoremaxs avatar
Fan vilka sjuka människor det finns i den yngre generationen.

Men absolut, fortsätt vara helt skruvade, med projiceringar om alltifrån pedofili, till allsköns märkligheter.
Det är en del av det naturliga urvalet det också.

Mer Lebensraum till vettiga människor.
Citera
2023-08-02, 13:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av doc-leaks
Till alla dessa singel morsor som kommer med motattack, man skaffar inte barn med en man om man inte vet eller är helt säker på att det funkar eller man kan vara med honom långsiktigt.
Isåfall ska ingen någonsin skaffa barn eftersom man givetvis aldrig kan vara säker på att ett förhållande kommer att fungera på lång sikt. Särskilt inte att det kommer att fungera efter den radikala livsförändring det innebär att ha fått barn.

Jag läste något exempel här på Flashback nyligen om en kvinna som klagade över att hans man blivit helt personlighetsförändrad (till det sämre) efter att de fick sitt första barn. Han blev helt apatisk och hjälpte inte till med någonting.
Citera
2023-08-02, 13:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Pizzarelli
Vad fint att vi i Sverige får lov att tycka olika.

Jag får lov att tycka om kvinnor med fasta bröst , tight rakad fitta och med magar utan bristningar i hullet efter barnafödande och du får gilla håriga fruntimmer med bristningar , fläskmage och hängpattar ned till knäna och slapp fitta

Du är inte man nog att kunna hantera en riktig kvinna med mogen fitta, därför föredrar du pedofilmode.
Citera
2023-08-02, 13:47
Medlem
Mr.Pizzarellis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WildGrowth
Du är inte man nog att kunna hantera en riktig kvinna med mogen fitta, därför föredrar du pedofilmode.

Och du är zoofil som tänder på gorillor och orangutanger så det närmaste du kommer din sjuka böjelse för primater är en hårig negerfitta
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in