Maximal otur att dö av en krock i 30km/h. Vila i frid
Jag tror många epa är trimmade. Det är väldigt lätt att gå från strypt till ostrypt läge med elektronik. Endast en dold knapp. Var skillnad förr i tiden då de var mekaniskt låsta på 1ans växel.
1. Han var för ung för att få lov att köra.
2. Kör man in i ett träd i 30km/h så är det tveksamt att man dör. Är den en gammal bil så har den dessutom kuddarna. Så troligtvis trimmad eller bypassad med elektroniken.
Nää inte gråta över spilld mjölk..... har föräldrarna fixat epan eller kompisar lånat ut. För det är väl knappast 14 åringen som jobbat ihop slantarna till epan och bränslet? Lite föräldraransvar kan man ju begära .
C.S
1. Han var för ung för att få lov att köra.
2. Kör man in i ett träd i 30km/h så är det tveksamt att man dör. Är den en gammal bil så har den dessutom kuddarna. Så troligtvis trimmad eller bypassad med elektroniken.
Inte helt otroligt att dö i 30 även om det känns så för dig. Du vet inte om han tex satt med en sked i munnen, fronta med ett träd och satte skeden genom skallen. En gren rakt i halsen etc etc. Förmodligen manipulerad men det för utredningen visa.
Trimmad eller bypassad, du tror inte den behöver vara bypassad för att vara trimmad? Förklara för en novis som mig som inte begriper dina svårt valda ord här.
Vad är skillnaden?
Föräldrarna är nog stolta över sig själva idag.
Vad gör en 14-åring ens ute kl 04 på natten?? (sommarlov eller ej)
Dessa två föräldrar kommer givetvis att skylla ifrån sig och lägga allt ansvar på kompisen och dess föräldrar.
För jag antar att det är en kompis som har en (trimmad) EPA, vilken 14-åringen provkörde/lånade.
Jävla soppa...
Någon som känner någon inblandad som kan bekräfta min teori?
Eftersom det är en epa måste den vara gammal. Så ingen elektronik eller krockkuddar. Eller så har flera journalister inte koll och kopierar bara vad andra skrivit.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!